eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Budowa świetlic wiejskich w Płochocinie i Bąkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Warlubie: Budowa świetlic wiejskich w Płochocinie i Bąkowie
Numer ogłoszenia: 48404 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Warlubiu , ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326040, faks 52 2236054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlic wiejskich w Płochocinie i Bąkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej-świetlica wiejska wraz z wjazdem i placem manewrowy w Płochocinie oraz budowa budynku użyteczności publicznej -świetlica wiejska wraz z wjazdem i placem manewrowy w Bąkowie. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą 2 zadania - bez możliwości składania ofert częściowych: Zadanie nr 1 pn. - Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska wraz z wjazdem i placem manewrowym w Płochocinie Zadanie nr 2 pn. - Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska wraz z wjazdem i placem manewrowym w Bąkowie. Miejsce wykonania robót budowlanych Płochocin gm. Warlubie Działka nr 32/18 Budowa budynku w technologii tradycyjnej, murowanej, przykryta dachem dwuspadowym symetrycznym o wymiarach 7,60x12,95m, krytym blachodachówką. Projektowany budynek usytuowany został główną kalenicą równolegle do drogi wojewódzkiej. Zaprojektowano obiekt parterowy, niepodpiwniczony. Bryła główna budynku prosta z podcieniem wejściowym wspartym na dwóch słupach. Wejście główne w elewacji frontowej budynku poprzez wiatrołap prowadzi na komunikację ogólnodostępną. W sąsiedztwie wejścia znajduje się szatnia na nakrycia wierzchnie. Zaplecze budynku posiada kuchnię z wydzielonym pomieszczeniem gospodarczym. Zaprojektowano również węzeł sanitarny składający się z toalety dla mężczyzn i kobiet - dostosowany pozostał jednocześnie do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Świetlica jako obiekt użyteczności publicznej przeznaczony jest dla użytku lokalnego przez mieszkańców wsi. Zestawienie powierzchni Powierzchnia zabudowy - 98,50 m2 Powierzchnia użytkowa - 77,10 m2 Kubatura - 300,69 m3 Zestawienie pomieszczeń Wiatrołap - 4,70 m2 Korytarz - 10,56 m2 Szatnia - 3,75 m2 WC mężczyzn - 3,86 m2 WC kobiet - 4,32 m2 Kuchnia - 7,40 m2 Pomieszczenie gospodarcze - 2,00 m2 Świetlica - 40,52 m2 Istniejące zagospodarowanie terenu: - przystanek autobusowy - chodnik- dojście piesze do przystanku - słup niskiego napięcia - istniejąca napowietrzna linia niskiego napięcia Elementy zagospodarowania: - chodnik - droga wewnętrzna i miejsca postojowe, - przyłącze kanalizacyjne doprowadzone zostanie do zbiorczej kanalizacji sanitarnej, - przydomowa przepompownia ścieków, - przyłącze wodociągowe do gminnego wodociągu, - przyłącze elektroenergetyczne, - złącze zintegrowane, - wyłącznik główny przeciwpożarowy, - opaska odwadniająca - wokół budynku należy wykonać opaskę odwadniającą z kostki betonowej typu polbruk, ze spadkiem od budynku. Podłoże wykorytować na szerokość 60cm i głębokość 20cm, po wykonaniu warstwy odwadniającej z piasku stabilizowanego grubości 10cm, na podbudowie z betonu kl. B 7,5 należy ułożyć opaskę z polbruku o grubości 6cm. Opaskę zakończyć krawężnikiem gazonowym, ułożonym na ławie piaskowej, zrównanym z powierzchnią opaski. - wody opadowe z połaci dachowej projektowanego budynku odprowadzone zostaną na przyległy teren biologicznie czynny przedmiotowej działki. Miejsce wykonania robót budowlanych Bąkowo gm. Warlubie Działka nr 61/1 Budowa budynku w technologii tradycyjnej, murowanej, przykryta dachem dwuspadowym symetrycznym o wymiarach 7,60x12,95m, krytym blachodachówką. Projektowany budynek usytuowany został główną kalenicą równolegle do drogi gminnej. Zaprojektowano obiekt parterowy, niepodpiwniczony. Bryła główna budynku prosta z podcieniem wejściowym wspartym na dwóch słupach. Wejście główne w elewacji frontowej budynku poprzez wiatrołap prowadzi na komunikację ogólnodostępną. W sąsiedztwie wejścia znajduje się szatnia na nakrycia wierzchnie. Zaplecze budynku posiada kuchnię z wydzielonym pomieszczeniem gospodarczym. Zaprojektowano również węzeł sanitarny składający się z toalety dla mężczyzn i kobiet - dostosowany pozostał jednocześnie do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Świetlica jako obiekt użyteczności publicznej przeznaczony jest dla użytku lokalnego przez mieszkańców wsi. Zestawienie powierzchni Powierzchnia zabudowy - 98,50 m2 Powierzchnia użytkowa - 77,10 m2 Kubatura - 300,69 m3 Zestawienie pomieszczeń Wiatrołap - 4,70 m2 Korytarz - 10,56 m2 Szatnia - 3,75 m2 WC mężczyzn - 3,86 m2 WC kobiet - 4,32 m2 Kuchnia - 7,40 m2 Pomieszczenie gospodarcze - 2,00 m2 Świetlica - 40,52 m2 Istniejące zagospodarowanie terenu: - istniejący plac utwardzony - istniejąca sieć niskiego napięcia - istniejące nieczynne słupy oświetleniowe z podziemnym kablem zasilającym - istniejący drenaż - istniejąca gminna sieć wodociągowa - istniejące ogrodzenie części działki - istniejąca oczyszczalnia ścieków z obiektem Gminnej Oczyszczalni Ścieków Elementy zagospodarowania: - droga wewnętrzna i parkingi, - przyłącze kanalizacyjne doprowadzone zostanie do zbiorczej kanalizacji sanitarnej, - przyłącze wodociągowe do gminnego wodociągu, - przyłącze elektroenergetyczne, - złącze zintegrowane, - wyłącznik główny przeciwpożarowy, - opaska odwadniająca - wokół budynku należy wykonać opaskę odwadniającą z kostki betonowej typu polbruk, ze spadkiem od budynku. Podłoże wykorytować na szerokość 60cm i głębokość 20cm, po wykonaniu warstwy odwadniającej z piasku stabilizowanego grubości 10cm, na podbudowie z betonu kl. B 7,5 należy ułożyć opaskę z polbruku o grubości 6cm. Opaskę zakończyć krawężnikiem gazonowym, ułożonym na ławie piaskowej, zrównanym z powierzchnią opaski. - wody opadowe z połaci dachowej projektowanego budynku odprowadzone zostaną na przyległy teren biologicznie czynny przedmiotowej działki. Szczegółowa informacja opisująca przedmiot zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 8 i 9 do SIWZ tj.: w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę PROJEKT Izabela Zwolicka, Bzowo 104, 86-160 Warlubie w opisach technicznych i przedmiarach robót. Zaleca się Wykonawcom, po zapoznaniu z zakresem zadań do realizacji, przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Podane w SIWZ, w dokumentacji projektowej i opisach technicznych oraz w załącznikach znaki towarowe materiałów, urządzeń, patenty lub ich pochodzenie są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami , nie wiążącymi oferenta. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne materiały, urządzenia, sprzęt będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002 Bank Spółdzielczy w Nowem oddział Warlubie Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - oświadczenie należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 500.000,00 zł, polegającą na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach: a). Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji: - udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych lub zamiennych, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesuniecie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, - pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany, - wystąpienia braków i wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy - wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; b). Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: - zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, w tym zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującą kandydata na stanowisko, - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego, - zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. - zmiany w finansowaniu robót w poszczególnych okresach związane ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnątrz, Warunki wprowadzenia zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zgoda obu stron umowy, c) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac, d) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warlubie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.