eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Siedlce: Administrowanie, konserwację i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie Miasta, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych
Numer ogłoszenia: 48280 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22950 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, konserwację i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie Miasta, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia do przetargu na: Administrowanie, konserwację i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie Miasta, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków pozostających w przymusowym zarządzie Miasta Siedlce, budynków Skarbu Państwa wraz z lokalami znajdujących się w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych na terenie Miasta Siedlce. Zadania z zakresu administracji, konserwacji i bieżącego utrzymania budynków: I. Obsługa administracyjna 1. Przyjmowanie nowych budynków do obsługi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego lub pisma Zamawiającego informującego o zmianach. 2. Zapewnienie pomieszczenia o powierzchni minimum 30 m2 do przechowywania przedmiotów z opróżnianych lokali i komórek oraz w przypadku eksmisji, gdy zapewnienie pomieszczenia tymczasowego spoczywa na Gminie. 3. Plombowanie zamontowanych wodomierzy i kontrola ich prawidłowości działania. Powyższe należy wykonać w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia przez najemcę. Pisemną informację o założeniu wodomierza i jego stanie (odczyt, data) należy przekazać do Zarządcy lokalowych zasobów komunalnych w ciągu 7 dni od zaplombowania wodomierza. 4. Obecność przy odczytach liczników zbiorczych na wodę, c.o., c.c.w., gaz i energię elektryczną przez podmioty dostarczające ww. media. Kontrola prawidłowości odczytów. 5. Dokonywanie pomiarów temperatur w mieszkaniach z c.o. i c.c.w. w dniu zgłoszenia przez najemcę, Zarządcę lub Zamawiającego i sporządzanie protokołów z tych pomiarów. Protokoły należy przekazać Zamawiającemu i Zarządcy w ciągu 3 dni od daty sporządzenia. 6. Pełnienie całodobowych dyżurów służb technicznych w celu likwidacji awarii instalacji elektrycznych, c.o., c.c.w., wod. - kan., gazu w budynkach i lokalach komunalnych. Usuwanie awarii przez służby techniczne Wykonawcy w dniu stwierdzenia awarii. 7. Wywieszenie - w ciągu 30 dni od podpisania umowy na klatkach schodowych wykazu numerów telefonów poszczególnych służb technicznych jw. (pod które można dzwonić w przypadku awarii) oraz wykazu dni tygodnia, w których zamiatane będą i zmywane klatki schodowe. 8. Wywieszanie w uzgodnieniu z Zamawiającym lub Zarządcą, regulaminów porządku domowego oraz innych ogłoszeń i informacji związanych z eksploatacją budynków. 9. Nadawanie numerów lokalom komunalnym (znakowanie drzwi) przy zmianie adresów administracyjnych w uzgodnieniu z Zamawiającym - w ciągu 7 dni od zgłoszenia lub uzgodnienia. 10. Natychmiastowe telefoniczne lub faksowe informowanie Zarządcy i Zamawiającego o pożarach i poważniejszych awariach. 11. Sporządzanie protokołów w przypadku poważniejszych awarii lub pożarów i przekazywanie Zarządcy i Zamawiającemu nie później niż następnego dnia. 12. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania remontów w częściach wspólnych budynków komunalnych. 13. Udział w odbiorach prac remontowych w budynkach. 14. Dekoracja budynków flagami państwowymi z okazji świąt państwowych w ciągu 2 dni od zgłoszenia i dostarczenia flag przez Zamawiającego. 15. Informowanie Zarządcy i Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach kradzieży prądu z części wspólnej budynku. 16. Kontrola raz na kwartał części wspólnych budynku czy nie ma kradzieży prądu z części wspólnych i usuwanie nielegalnych przyłączy. Z powyższych czynności należy sporządzić protokół i przedkładać Zamawiającemu do dnia 15 stycznia, 15 kwietnia, 15 lipca i 15 października każdego roku obowiązywania umowy. 17. Informowanie Zarządcy i Zamawiającego o zauważeniu sytuacji, że najemca dłuższy czas nie przebywa w lokalu lub zachodzi podejrzenie, że podnajmuje lokal innym osobom. 18. Podejmowanie czynności mających na celu ustalenie miejsca pobytu najemców lub byłych najemców niezamieszkałych lokali komunalnych. II. Utrzymanie porządku i czystości 1. Dwa razy w tygodniu zamiatanie klatek schodowych, piwnic i korytarzy. 2. Codzienne sprzątanie osłon śmietnikowych i terenu wokół nich (z wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych przy osłonach), a w przypadku braku osłon śmietnikowych sprzątanie terenu wokół ustawionych pojemników w promieniu do 10 m. 3. Mycie raz w tygodniu klatek schodowych. 4. Mycie okien na klatkach schodowych dwa razy w roku - w latach obowiązywania umowy w okresie od 15 do 30 marca i 15 do 30 października. 5. Bielenie osłon śmietnikowych i komór zsypowych (minimum 2 razy w roku). 6. Udrażnianie zapchanych kanałów zsypowych. 7. Codzienne sprzątanie chodników przyległych do budynków oraz usuwanie śniegu i posypywanie chodników piaskiem w okresie zimowym. 8. Na bieżąco usuwanie sopli lodowych z dachów administrowanych budynków. III. Konserwacja i drobne naprawy. 1. Miejscowe uszczelnianie pokryć dachowych (przecięcie pęcherzy, wstawianie łat, zalanie środkiem uszczelniającym) - 1800 m2 w okresie obowiązywania umowy. 2. Wymiana deskowania pod papę na dachach budynków i komórek - 300 m2 w okresie obowiązywania umowy. 3. Wymiana krokwi - maksymalnie 120 mb w okresie obowiązywania umowy. 4. Usuwanie odpadających tynków i cegieł w przypadku grożącego niebezpieczeństwa oraz wykonanie w tych miejscach nowego tynku - 60 m2 w okresie obowiązywania umowy. 5. Naprawa obróbek blacharskich (uzupełnienie odcinków rynien i rur spustowych, prostowanie, mocowanie, lutowanie, lub uszczelnienie silikonem, naprawa daszków - łączna długość uzupełnionych rur i rynien w okresie obowiązywania umowy wynosi 300 mb. 6. Wykonanie konserwacji połaci dachowych krytych papą (w okresie kwiecień - październik) budynków i komórek poprzez posmarowanie lepikiem na zimno i posypanie piaskiem, lub posmarowanie abizolem czy dacholeum i posypanie piaskiem. Konserwację dachów budynków komunalnych i komórek należy przeprowadzić na 3000 m2 powierzchni dachów budynków i komórek. 7. Konieczność wykonania robót określonych w punktach 1-6, ich zakres oraz termin, należy uzgodnić z Inspektorem Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz spisać z Jego udziałem protokół odbioru wykonanych robót. Zamawiający otrzymuje protokół w następnym dniu po wykonaniu robót. Wysokość zleconych w pkt 1 - 6 robót winna zostać rozłożona proporcjonalnie na cały okres obowiązywania umowy. 8. Naprawa, przemurowywanie i modernizacja kominów dymowych i wentylacyjnych, w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowego funkcjonowania (rozszczelnienie, brak ciągu) . 9. Dopasowanie oraz szklenie w zależności od potrzeb stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania - klatki schodowe, piwnice, strychy (uzupełnianie brakujących elementów, regulacja zamków, naprawa oraz uzupełnianie okuć stolarskich i samozamykaczy). Napraw jw. należy dokonać nie później niż w ciągu dwóch dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania. 10. Przygotowanie budynków do okresu zimowego poprzez dokonanie przeglądów wszystkich budynków w zakresie wymienionym w pkt 9. 11. Wykonawca przesyła Zamawiającemu do 15 października każdego roku obowiązywania umowy informację z przygotowania budynków do okresu zimowego. Informacja winna zawierać potwierdzenie, że w budynkach podlegających administracji Wykonawcy wykonany jest zakres z punktu 9 oraz wyszczególniony ewentualny zakres konieczny do wykonania przez Zamawiającego przed okresem zimowym (naprawy nie ujęte w przedmiotowej umowie). 12. W szczególnych przypadkach szklenie stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i obciążanie właściciela lokalu. 13. Usuwanie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynków (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia nad wejściami do klatek schodowych, murki oporowe) do 2 m2 na budynku. 14. Naprawa i konserwacja wewnętrznego zasilania energetycznego (od złącza kablowego ZE do tablicy wnękowej z licznikiem najemcy) oraz naprawa i konserwacja instalacji w częściach wspólnych polegająca na: naprawie i wymianie automatów na klatkach schodowych, wymianie uszkodzonych odcinków przewodów elektrycznych, wymianie styków, mocowaniu przewodów oraz uzupełnieniu zbitych lub brakujących żarówek i kloszy, wymianie bezpieczników, uzupełnianiu dekli w puszkach. Naprawy winny być wykonane w dniu ich uszkodzenia. 15. Kontrola sprawności instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków polegająca na eliminowaniu kradzieży prądu. W razie konieczności zamontowanie CR2 oraz informowanie w okresach kwartalnych o ilości zamontowanych ww. urządzeń. 16. Wyegzekwowanie od najemców naprawy instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, bądź w przypadku zaistnienia zagrożenia naprawa i obciążanie Zamawiającego. 17. Utrzymanie skrzynek elektrycznych w sprawności technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18. Przeprowadzanie badania stanu izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wraz ze sporządzeniem dokumentacji dla Zakładu Energetycznego w lokalach, w których zdjęty jest licznik. 19. Usuwanie uszkodzeń w instalacji odgromowej i dokonywanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej zgodnie z przepisami (kopie protokołów należy przekazać Zamawiającemu w ciągu 7 dni po spisaniu). 20. Likwidowanie miejscowych przecieków instalacji wod. - kan., c.o i c.c.w., konserwacja i wymiana zaworów w częściach wspólnych, czyszczenie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych. Powyższy zakres należy wykonać w dniu stwierdzenia ich wystąpienia. 21. Zapobieganie awariom w lokalach niezamieszkałych. 22. Kompleksowa obsługa węzłów cieplnych, w tym również na sezon grzewczy ich uruchamianie i wyłączanie po sezonie. 23. Dokonywanie oględzin i sprawdzanie szczelności instalacji gazowej w budynku. 24. Przeprowadzanie kontroli funkcjonowania podejść pod gazomierze. 25. Okresowe kontrolowanie stanu technicznego zaworu gazowego (przyłącza) oraz zaworów odcinających pod urządzeniami z instalacją (częstotliwość kontroli zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Prawem Budowlanym). Kontrolę należy zakończyć protokołem i przekazać Zarządcy zasobów komunalnych i Zamawiającemu. 26. Udrażnianie niedrożnych przyłączy kanalizacyjnych przyległych do budynków komunalnych. 27. Zabezpieczanie na koszt Zamawiającego oleju opałowego dla kotłowni w budynku przy ulicy Spokojnej 18. Wykazy budynków wg stanu na dzień 31 grudnia 2008 roku. W przypadku zmiany stanu budynków na dzień 1 kwietnia 2009 roku, Zamawiający zobowiązuje się do ich uaktualnienia i przekazania Wykonawcy ich aktualnego stanu. Szczegółowy wykaz lokali komunalnych w budynkach komunalnych, w budynkach prywatnych w budynkach w przymusowym zarządzie i budynkach Skarbu Państwa zamieszczony został w tabeli pkt. 2 SIWZ pkt. III..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 791811.24 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Brzeska 110, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 791811.24
  • Oferta z najniższą ceną: 791811.24 oferta z najwyższą ceną: 791811.24
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.