eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Siedlce: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych.
Numer ogłoszenia: 22950 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia do przetargu na: Administrowanie, konserwację i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie Miasta, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych. Kod CPV 70000000-1 - usługi w zakresie nieruchomości. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków pozostających w przymusowym zarządzie Miasta Siedlce, budynków Skarbu Państwa wraz z lokalami znajdujących się w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych na terenie Miasta Siedlce. Zadania z zakresu administracji, konserwacji i bieżącego utrzymania budynków: I. Obsługa administracyjna 1. Przyjmowanie nowych budynków do obsługi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego lub pisma Zamawiającego informującego o zmianach. 2. Zapewnienie pomieszczenia o powierzchni minimum 30 m2 do przechowywania przedmiotów z opróżnianych lokali i komórek oraz w przypadku eksmisji, gdy zapewnienie pomieszczenia tymczasowego spoczywa na Gminie. 3. Plombowanie zamontowanych wodomierzy i kontrola ich prawidłowości działania. Powyższe należy wykonać w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia przez najemcę. Pisemną informację o założeniu wodomierza i jego stanie (odczyt, data) należy przekazać do Zarządcy lokalowych zasobów komunalnych w ciągu 7 dni od zaplombowania wodomierza. 4. Obecność przy odczytach liczników zbiorczych na wodę, c.o., c.c.w., gaz i energię elektryczną przez podmioty dostarczające ww. media. Kontrola prawidłowości odczytów. 5. Dokonywanie pomiarów temperatur w mieszkaniach z c.o. i c.c.w. w dniu zgłoszenia przez najemcę, Zarządcę lub Zamawiającego i sporządzanie protokołów z tych pomiarów. Protokoły należy przekazać Zamawiającemu i Zarządcy w ciągu 3 dni od daty sporządzenia. 6. Pełnienie całodobowych dyżurów służb technicznych w celu likwidacji awarii instalacji elektrycznych, c.o., c.c.w., wod. - kan., gazu w budynkach i lokalach komunalnych. Usuwanie awarii przez służby techniczne Wykonawcy w dniu stwierdzenia awarii. 7. Wywieszenie - w ciągu 30 dni od podpisania umowy na klatkach schodowych wykazu numerów telefonów poszczególnych służb technicznych jw. (pod które można dzwonić w przypadku awarii) oraz wykazu dni tygodnia, w których zamiatane będą i zmywane klatki schodowe. 8. Wywieszanie w uzgodnieniu z Zamawiającym lub Zarządcą, regulaminów porządku domowego oraz innych ogłoszeń i informacji związanych z eksploatacją budynków. 9. Nadawanie numerów lokalom komunalnym (znakowanie drzwi) przy zmianie adresów administracyjnych w uzgodnieniu z Zamawiającym - w ciągu 7 dni od zgłoszenia lub uzgodnienia. 10. Natychmiastowe telefoniczne lub faksowe informowanie Zarządcy i Zamawiającego o pożarach i poważniejszych awariach. 11. Sporządzanie protokołów w przypadku poważniejszych awarii lub pożarów i przekazywanie Zarządcy i Zamawiającemu nie później niż następnego dnia. 12. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania remontów w częściach wspólnych budynków komunalnych. 13. Udział w odbiorach prac remontowych w budynkach. 14. Dekoracja budynków flagami państwowymi z okazji świąt państwowych w ciągu 2 dni od zgłoszenia i dostarczenia flag przez Zamawiającego. 15. Informowanie Zarządcy i Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach kradzieży prądu z części wspólnej budynku. 16. Kontrola raz na kwartał części wspólnych budynku czy nie ma kradzieży prądu z części wspólnych i usuwanie nielegalnych przyłączy. Z powyższych czynności należy sporządzić protokół i przedkładać Zamawiającemu do dnia 15 stycznia, 15 kwietnia, 15 lipca i 15 października każdego roku obowiązywania umowy. 17. Informowanie Zarządcy i Zamawiającego o zauważeniu sytuacji, że najemca dłuższy czas nie przebywa w lokalu lub zachodzi podejrzenie, że podnajmuje lokal innym osobom. 18. Podejmowanie czynności mających na celu ustalenie miejsca pobytu najemców lub byłych najemców niezamieszkałych lokali komunalnych. II. Utrzymanie porządku i czystości 1. Dwa razy w tygodniu zamiatanie klatek schodowych, piwnic i korytarzy. 2. Codzienne sprzątanie osłon śmietnikowych i terenu wokół nich (z wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych przy osłonach), a w przypadku braku osłon śmietnikowych sprzątanie terenu wokół ustawionych pojemników w promieniu do 10 m. 3. Mycie raz w tygodniu klatek schodowych. 4. Mycie okien na klatkach schodowych dwa razy w roku - w latach obowiązywania umowy w okresie od 15 do 30 marca i 15 do 30 października. 5. Bielenie osłon śmietnikowych i komór zsypowych (minimum 2 razy w roku). 6. Udrażnianie zapchanych kanałów zsypowych. 7. Codzienne sprzątanie chodników przyległych do budynków oraz usuwanie śniegu i posypywanie chodników piaskiem w okresie zimowym. 8. Na bieżąco usuwanie sopli lodowych z dachów administrowanych budynków. III. Konserwacja i drobne naprawy. 1. Miejscowe uszczelnianie pokryć dachowych (przecięcie pęcherzy, wstawianie łat, zalanie środkiem uszczelniającym) - 1800 m2 w okresie obowiązywania umowy. 2. Wymiana deskowania pod papę na dachach budynków i komórek - 300 m2 w okresie obowiązywania umowy. 3. Wymiana krokwi - maksymalnie 120 mb w okresie obowiązywania umowy. 4. Usuwanie odpadających tynków i cegieł w przypadku grożącego niebezpieczeństwa oraz wykonanie w tych miejscach nowego tynku - 60 m2 w okresie obowiązywania umowy. 5. Naprawa obróbek blacharskich (uzupełnienie odcinków rynien i rur spustowych, prostowanie, mocowanie, lutowanie, lub uszczelnienie silikonem, naprawa daszków - łączna długość uzupełnionych rur i rynien w okresie obowiązywania umowy wynosi 300 mb. 6. Wykonanie konserwacji połaci dachowych krytych papą (w okresie kwiecień - październik) budynków i komórek poprzez posmarowanie lepikiem na zimno i posypanie piaskiem, lub posmarowanie abizolem czy dacholeum i posypanie piaskiem. Konserwację dachów budynków komunalnych i komórek należy przeprowadzić na 3000 m2 powierzchni dachów budynków i komórek. 7. Konieczność wykonania robót określonych w punktach 1-6, ich zakres oraz termin, należy uzgodnić z Inspektorem Referatu Mieszkaniowego Wydziału Gospodarki Komunalnej oraz spisać z Jego udziałem protokół odbioru wykonanych robót. Zamawiający otrzymuje protokół w następnym dniu po wykonaniu robót. Wysokość zleconych w pkt 1 - 6 robót winna zostać rozłożona proporcjonalnie na cały okres obowiązywania umowy. 8. Naprawa, przemurowywanie i modernizacja kominów dymowych i wentylacyjnych, w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowego funkcjonowania (rozszczelnienie, brak ciągu) . 9. Dopasowanie oraz szklenie w zależności od potrzeb stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytkowania - klatki schodowe, piwnice, strychy (uzupełnianie brakujących elementów, regulacja zamków, naprawa oraz uzupełnianie okuć stolarskich i samozamykaczy). Napraw jw. należy dokonać nie później niż w ciągu dwóch dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania. 10. Przygotowanie budynków do okresu zimowego poprzez dokonanie przeglądów wszystkich budynków w zakresie wymienionym w pkt 9. 11. Wykonawca przesyła Zamawiającemu do 15 października każdego roku obowiązywania umowy informację z przygotowania budynków do okresu zimowego. Informacja winna zawierać potwierdzenie, że w budynkach podlegających administracji Wykonawcy wykonany jest zakres z punktu 9 oraz wyszczególniony ewentualny zakres konieczny do wykonania przez Zamawiającego przed okresem zimowym (naprawy nie ujęte w przedmiotowej umowie). 12. W szczególnych przypadkach szklenie stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i obciążanie właściciela lokalu. 13. Usuwanie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynków (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia nad wejściami do klatek schodowych, murki oporowe) do 2 m2 na budynku. 14. Naprawa i konserwacja wewnętrznego zasilania energetycznego (od złącza kablowego ZE do tablicy wnękowej z licznikiem najemcy) oraz naprawa i konserwacja instalacji w częściach wspólnych polegająca na: naprawie i wymianie automatów na klatkach schodowych, wymianie uszkodzonych odcinków przewodów elektrycznych, wymianie styków, mocowaniu przewodów oraz uzupełnieniu zbitych lub brakujących żarówek i kloszy, wymianie bezpieczników, uzupełnianiu dekli w puszkach. Naprawy winny być wykonane w dniu ich uszkodzenia. 15. Kontrola sprawności instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków polegająca na eliminowaniu kradzieży prądu. W razie konieczności zamontowanie CR2 oraz informowanie w okresach kwartalnych o ilości zamontowanych ww. urządzeń. 16. Wyegzekwowanie od najemców naprawy instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, bądź w przypadku zaistnienia zagrożenia naprawa i obciążanie Zamawiającego. 17. Utrzymanie skrzynek elektrycznych w sprawności technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18. Przeprowadzanie badania stanu izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wraz ze sporządzeniem dokumentacji dla Zakładu Energetycznego w lokalach, w których zdjęty jest licznik. 19. Usuwanie uszkodzeń w instalacji odgromowej i dokonywanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej zgodnie z przepisami (kopie protokołów należy przekazać Zamawiającemu w ciągu 7 dni po spisaniu). 20. Likwidowanie miejscowych przecieków instalacji wod. - kan., c.o i c.c.w., konserwacja i wymiana zaworów w częściach wspólnych, czyszczenie i udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych. Powyższy zakres należy wykonać w dniu stwierdzenia ich wystąpienia. 21. Zapobieganie awariom w lokalach niezamieszkałych. 22. Kompleksowa obsługa węzłów cieplnych, w tym również na sezon grzewczy ich uruchamianie i wyłączanie po sezonie. 23. Dokonywanie oględzin i sprawdzanie szczelności instalacji gazowej w budynku. 24. Przeprowadzanie kontroli funkcjonowania podejść pod gazomierze. 25. Okresowe kontrolowanie stanu technicznego zaworu gazowego (przyłącza) oraz zaworów odcinających pod urządzeniami z instalacją (częstotliwość kontroli zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Prawem Budowlanym). Kontrolę należy zakończyć protokołem i przekazać Zarządcy zasobów komunalnych i Zamawiającemu. 26. Udrażnianie niedrożnych przyłączy kanalizacyjnych przyległych do budynków komunalnych. 27. Zabezpieczanie na koszt Zamawiającego oleju opałowego dla kotłowni w budynku przy ulicy Spokojnej 18. Wykazy budynków wg stanu na dzień 31 grudnia 2008 roku. W przypadku zmiany stanu budynków na dzień 1 kwietnia 2009 roku, Zamawiający zobowiązuje się do ich uaktualnienia i przekazania Wykonawcy ich aktualnego stanu. Szczegółowy wykaz lokali komunalnych w budynkach komunalnych, w budynkach prywatnych w budynkach w przymusowym zarządzie i budynkach Skarbu Państwa zamieszczony został w tabeli pkt. 2 SIWZ pkt. III..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O,Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie budynków komunalnych, budynków w przymusowym zarządzie, budynków Skarbu Państwa i lokali w tych budynkach oraz lokali komunalnych w budynkach prywatnych Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 745 do 1545 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagana jest co najmniej 20 osobowa obsługa pracownicza w tym co najmniej 3 osoby personelu kierowniczego, b) Posiadają na terenie miasta Siedlce biuro obsługi z odpowiednim wyposażeniem technicznym lub zobowiążą się do jego otwarcia z dniem 1.04.2009r, c) Posiadają na terenie miasta Siedlce wolny magazyn o powierzchni minimum 30 m2 do przechowywania różnych sprzętów i przedmiotów lub zobowiązują się do jego posiadania z dniem 1.04.2009 r. d) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą licencję zawodową uprawniającą do zarządzania nieruchomościami, określoną w art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), e) Posiadają dla wytwarzanych w takcie świadczenia usług odpadów komunalnych zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych bądź też oświadczą, że w przypadku wyboru ich oferty uzyskają zezwolenie na odbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce lub podpiszą umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie, f) Wykonują lub wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie administracji, konserwacji i bieżącego utrzymania budynków o wartości minimum 100.000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł w dniu otwarcia ofert, b) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 100.000 zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł. 7. Oświadczenie wykonawcy, że na terenie miasta Siedlce posiada biuro z odpowiednim wyposażeniem technicznym lub zobowiązanie do jego otwarcia z dniem 1.04.2009 r. 8. Oświadczenie wykonawcy, że na terenie miasta Siedlce posiada wolny magazyn o powierzchni minimum 30 m2 do przechowywania różnych sprzętów i przedmiotów lub zobowiązanie do jego posiadania do dnia 1.04.2009r. 10. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonywał lub wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie administracji, konserwacji i bieżącego utrzymania budynków o wartości minimum 100.000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz usług będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. Referencji. 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagana jest co najmniej 20 osobowa obsługa pracownicza, w tym co najmniej 3 osoby personelu kierowniczego. 12.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 13. Licencja zawodowa osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia uprawniająca do zarządzania nieruchomościami, określona w art. 184 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. nr 261, poz. 2603 z późn. zm). 14. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych bądź oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty uzyska dla wytwarzanych w trakcie świadczenia usług odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce zezwolenie na odbieranie i transport odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce lub podpisze umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie. 15. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu udziału w postępowaniu - art. 22 P.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. Dokumenty, o których mowa w powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 5 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.