eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Ochrona i zabezpieczenie obiektów sportowych przy Zespole Szkół ul. Iwaszkiewicza 70 w Gryfinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Gryfino: Ochrona i zabezpieczenie obiektów sportowych przy Zespole Szkół ul. Iwaszkiewicza 70 w Gryfinie
Numer ogłoszenia: 48208 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6612 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, ul. Iwaszkiewicza 70, 74-101 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 415 10 25, faks 91 416 47 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa utworzona przez JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie obiektów sportowych przy Zespole Szkół ul. Iwaszkiewicza 70 w Gryfinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony osób i mienia - kod CPV 79710000-4. 2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia w postaci zwartego kompleksu boisk sportowych o powierzchni w przybliżeniu 23.000 m2 i ich wyposażenia, usytuowanych przy ul. Iwaszkiewicza 70 w Gryfinie, całodobowo przez siedem dni w tygodniu, w tym również w niedziele i święta. 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnego tymczasowego pomieszczenia socjalnego dla pełniących służbę pracowników ochrony. 4. Szczegółowy sposób realizowania ochrony obejmuje: 4.1 Zabezpieczenie obiektów sportowych przed wszelkimi działaniami niezgodnymi z prawem, a w szczególności: a) zapobieganie kradzieży, dewastacji i niszczenia mienia Zamawiającego; b) przeciwdziałanie zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz zakłócaniu porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie; c) wykonywanie systematycznych kontroli obiektów; d) dbanie o utrzymanie porządku publicznego; e) reagowanie na stany zagrożenia w tym pożarowe. W przypadku zaistnienia naruszeń prawa pracownik ochrony podejmuje działania zmierzające do udaremnienia bezprawia i zminimalizowania szkód. W razie potrzeby zawiadomi odpowiednie służby publiczne. 4.2 Kontrola i zarządzanie oświetleniem boisk zgodnie z grafikiem udostępniania obiektów sportowych innym instytucjom i organizacjom. 4.3 Przestrzeganie realizacji grafiku odbywających się zajęć sportowych. 5. Zadaniem pracownika ochrony jest: nieustanne monitorowanie, systematyczne częste dokonywanie obchodów obiektów oraz wykonywanie poleceń Zamawiającego nie ujętych powyżej a pojawiających się w trakcie sprawowania ochrony. 6. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedopilnowania przez personel Wykonawcy przy wykonywaniu umowy. 7. Rozliczenie odbywać się będzie po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, przelewem na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMACJA S.C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59349,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60504,19

  • Oferta z najniższą ceną: 60504,19 / Oferta z najwyższą ceną: 72713,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.