eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w P³onnem , w ramach programu - Cyfrowa szko³a

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2012-11-22

Radomin: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w P³onnem , w ramach programu - Cyfrowa szko³a
Numer og³oszenia: 467624 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w P³onnem , w ramach programu - Cyfrowa szko³a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca przeznaczenia- Szko³y Podstawowej w P³onnem, zainstalowanie, zamontowanie i uruchomienie pomocy dydaktycznych i innego sprzêtu niezbêdnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych ( TIK), w procesie nauczania w klasach IV-VI, na zajêciach lekcyjnych i w czasie wolnym od zajêæ dydaktycznych, w wariancie I, a mianowicie : 1.1. komputer przeno¶ny dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 10 szt. 1.2. komputer przeno¶ny dla ucznia wraz z oprogramowaniem, typu netbook- 10 szt. 1.3. tablet - 10 szt. 1.4. przeno¶ny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 2 szt. 1.5. szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiêdzy salami lekcyjnymi przeno¶nych komputerów dla uczniów, posiadaj±c± funkcjê ³adowania baterii - 1 szt. ; 1.6 sieciowe urz±dzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; 1.7. tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt. ; 1.8. projektor krótkoogniskowy - 1 szt. ; 1.9. g³o¶niki - 1 kpl. ; 1.10. kontroler WLAN zarz±dzaj±cy szkolna sieci± bezprzewodow± - 1 szt.; 1.11. punkt dostêpowy bêd±cy elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 1 szt; 1.12. router z wbudowanymi lub zewnêtrznymi modu³ami zapory sieciowej i systemem blokowania w³amañ( IPS) - 1 szt.; 1.13. drukarka - 1 szt.; 1.14. ekran projekcyjny - 1 szt.; 1.15. wizualizer - 1 szt. 2. Opis parametrów i funkcji poszczególnych sk³adników zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1b) do SIWZ i pe³ni rolê pomocnicz± dla oferenta, w celu dostarczenia sprzêtu o w³a¶ciwych parametrach. Podane, w niniejszym og³oszeniu oraz w za³±czonej SIWZ, nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów. Jako¶æ dostarczonych sk³adników zamówienia i parametry nie mog± byæ gorsze od okre¶lonych w specyfikacji i opisie zawartym w Za³±czniku Nr 1b) 3.Cechy techniczne i jako¶ciowe zaoferowanego sprzêtu powinny byæ zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy. 4. Wymienione pomoce dydaktyczne musz± spe³niæ nastêpuj±ce wymagania: 4.1. musz± byæ fabrycznie nowe - rok produkcji 2012 i wolne od wad fizycznych i prawnych od obci±¿eñ prawami osób trzecich ( sprzêt nie jest przedmiotem ¿adnego postêpowania ani zabezpieczenia materialnego); 4.2. posiadaæ certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzêtu; 4.3 w przypadku komputerów przeno¶nych ( notebook), powinny spe³niaæ normy Energy Star 5.0; 4.4. posiadaæ atesty, ¶wiadectwa jako¶ci i deklaracjê CE; 4.5. posiadaæ do³±czone niezbêdne instrukcje i materia³y dotycz±ce u¿ytkowania w j. polskim; 4.6 posiadaæ okres gwarancji na dostawê nie krótszy ni¿ 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych- nie krótszy ni¿ 5 lat, z za³±czeniem wa¿nych kart gwarancyjnych. 5.W przypadku awarii sprzêtu ( bez winy Zamawiaj±cego i u¿ytkownika - Szko³y Podstawowej w P³onnem ), czas reakcji serwisu w ramach gwarancji ma wynosiæ 48 godzin od momentu zg³oszenia awarii. Naprawa, usuniêcie awarii lub wad sprzêtu, ewentualna wymiana sprzêtu w przypadku wady producenta nie daj±cej siê usun±æ, powinno nast±piæ w czasie nastêpnych 5 dni. Termin gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas, w ci±gu którego wskutek wady rzeczy objêtej gwarancj±, uprawniony z gwarancji nie móg³ z niej korzystaæ.. 6. Pomoce dydaktyczne musz± spe³niaæ wymagania zastosowania ich zgodnie z Rz±dowym Programem rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych (TIK) - Cyfrowa szko³a oraz Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsiêwziêcia dotycz±cego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych ( Dz. U z 2012r. poz. 411). 7. Wykonawca zapewni podstawowe bezp³atne szkolenie nauczycieli ( w siedzibie Szko³y Podstawowej w P³onnem), którzy bêd± korzystali z zakupionego sprzêtu w czasie zajêæ dydaktycznych, z zakresu podstawowej obs³ugi i prezentacji mo¿liwo¶ci sprzêtu i oprogramowania, min. 2 godziny zegarowe. Dzieñ szkolenia zostanie okre¶lony na etapie realizacji umowy. 8. Wykonawca dostarczy zamówione pomoce dydaktyczne do miejsca przeznaczenia Szko³y Podstawowej w P³onnem, na w³asny koszt, po uprzednim poinformowaniu Zamawiaj±cego- Gminy Radomin o konkretnym dniu dostawy. 9. Wykonawca, przed podpisaniem umowy obowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu: - deklaracji CE dla zaoferowanych pomocy dydaktycznych , - certyfikat ISO9001 dla producenta sprzêtu, - potwierdzenia, ¿e komputery przeno¶ne- notebooki, spe³niaj± wymogi normy Energy Star 5.0 10. Z faktu dostawy, zainstalowania, zamontowania ( w³±cznie z doprowadzeniem niezbêdnych instalacji) oraz sprawdzenia funkcjonowania ( po uruchomieniu) dostarczonych pomocy dydaktycznych, zostanie spisany protokó³ odbioru, zawieraj±cy wykaz dostarczonych sk³adników zamówienia. Protokó³ zostanie podpisany przez Zamawiaj±cego i przedstawiciela u¿ytkownika - koordynatora upowa¿nionego ze Szko³y Podstawowej w P³onnem. 11.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostêpniona bêdzie na stronie internetowej Urzêdu Gminy Radomin: www.radomin.pl -BIP Radomin-przetargi-przetargi zamówieñ publicznych , po uprzednim zamieszczeniu og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych UZP. Wymienione dokumenty bêd± tak¿e udostêpniane wykonawcom w siedzibie zamawiaj±cego -Urz±d Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedzia³ku do pi±tku..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przeno¶ne 30.21.32.00 - Komputer tablet 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.20.00 - Urz±dzenia multimedialne 32.34.24.12 - G³o¶niki 32.41.00.00 - Lokalna sieæ komputerowa 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.35.12.00 - Ekrany .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 18.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawc± zamówienia okre¶lonego w niniejszym og³oszeniu, w rozumieniu ustawy p.z.p, mo¿e byæ osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej, która ubiega siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿y³a ofertê lub zawar³a umowê w sprawie zamówienia publicznego. 1. W przetargu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy spe³niaj±cy warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z pó¼n. zmian.) Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³niania Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. O wykonanie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który z³o¿y o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 2), o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówieñ publicznych. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spe³nia - nie spe³nia-.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego wyka¿e, ¿e zrealizowa³ min. 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z tym, ¿e jedna dostawa powinna byæ wykonana w ramach programu -Cyfrowa szko³a-, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania dostawy. Warunek bêdzie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca za³±czy w ofercie wykaz wykonanych dostaw, o których mowa powy¿ej oraz z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie, a tak¿e za³±czy referencje. Warto¶æ ka¿dej z dostaw z osobna, powinna byæ nie ni¿sza ni¿ warto¶æ dostawy wykazanej w sk³adanej ofercie ( warto¶æ brutto). O wykonanie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który z³o¿y o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 2), o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówieñ publicznych. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który z³o¿y o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 2), o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówieñ publicznych. Dodatkowych wymagañ Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spe³nia - nie spe³nia-.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który z³o¿y o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 2), o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówieñ publicznych. Dodatkowych wymagañ Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spe³nia - nie spe³nia-.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który z³o¿y o¶wiadczenie (Za³±cznik Nr 2), o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówieñ publicznych. Dodatkowych wymagañ Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie - spe³nia - nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl - BIP- Menu przedmiotowe- przetargi zamowieñ publicznych
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina Radomin- Urz±d Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Urzêdu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 8- Sekretariat Urzêdu.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Niniejsze zadanie nie jest dofinansowane ze ¶rodków unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.