eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › usługę dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Słupsk: usługę dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013
Numer ogłoszenia: 467612 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku , ul. Sportowa 9A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 840 16 82, 847 51 33, faks 0-59 840 16 82, 847 51 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługę dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków uczniom szkół oraz innym osobom skierowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupsku do jednostek Gminy Słupsk w roku 2013. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i dowiezienie posiłku uczniom do szkół i osobom wskazanym przez GOPS Słupsk do świetlic wiejskich dla około łącznie 693 osób dziennie z wyłączeniem wakacji, ferii, i dni wolnych od nauki (ok 190 dni) rozpoczynając od dnia 01.01.2013 r., do 31.12.2013 r., zgodnie z następującym podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne, miejsca i zadania: 1) Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa we Wrześciu - do 60 dzieci / osób, 2) Zadanie nr 2 - 93 dzieci / osób: a) Szkoła Podstawowa w Bierkowie - do 40 dzieci / osób; b) świetlica w Bruskowie Wielkim - do 13 osób; c) świetlica w Swołowie - do 16 osób; d) świetlica w Gać - do 24 osób. 3) Zadanie nr 3 - Zespół Szkół w Redzikowie - do 100 dzieci, 4) Zadanie nr 4 - Zespół Szkół w Siemianicach - do 50 dzieci, 5) Zadanie nr 5 - do 151 dzieci / osób: a) Zespół Szkół w Jezierzycach - do 100 dzieci / osób, b) świetlica w Kukowie - do 34 osób; c) świetlica w Rogawicy - do 17 osób. 6) Zadanie nr 6 - do 80 dzieci / osób: a) Szkoła Podstawowa we Włynkówku - do 50 dzieci, b) świetlica w Strzelinie - do 30 osób, 7) Zadanie nr 7 - do 159 osób / dzieci: a) Szkoła Podstawowa w Głobinie - do 100 dzieci, b) świetlica w Warblewie - do 36 osób, c) świetlica w Kusowie - do 23 osób. 3. Szacunkowa łączna liczba obiadów w całym okresie realizacji umowy wynosi - 131 670. 4. Liczby dzieci oraz osób i ilość posiłków podane w pkt 2 i 3 są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości posiłków faktycznie zamówionych przez Zamawiającego (poprzez upoważnionych kierowników jednostek) w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 6. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zamówione posiłki i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 8. W zakresie realizacji dostawy posiłków dla każdej ze Szkół będzie zajmował się odrębnie Kierownik jednostki w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ oddzielnie na każdą zadanie. 9. W przypadku posiłków dostarczanych do świetlic wiejskich, ich dyspozycją i wydawaniem zajmowała się będzie osoba bezpośrednio uprawniona i wskazana przez Zamawiającego (GOPS Słupsk). 10. Kierownicy Szkół będą bezpośrednio uprawnieni do konsultowania składu posiłków i godzin dostaw z Wykonawcą w ramach danego zadania z uwzględnieniem zarówno dzieci szkolnych jak i osób odbierających obiady w świetlicach wiejskich. 11. Kierownicy Szkół upoważnieni będą do aktualizacji listy dzieci i osób skierowanych do odbioru posiłków w Szkołach, natomiast listy osób odbierających posiłki w świetlicach aktualizować będzie bezpośrednio Zamawiający (GOPS Słupsk). 12. Wymagania jakościowe posiłków: 1) posiłek będzie obejmował trzy razy w tygodniu drugie danie: a) dwa razy danie mięsne z możliwością zamiany na rybę, w tym: - kasza, ryż, ziemniaki (zmiennie) - min. 200 g, - danie mięsne - min. 80 g, - surówka - 100 g, b) raz danie jarskie (np. typu pierogi, naleśniki, pyzy itp.), 2) pozostałe dwa dni w tygodniu posiłek będzie obejmował zupę z wkładką i pieczywo, w tym: - zupa - min. 300 ml, - pieczywo - min. 30 g, - wkładka - min. 80 g. 3) wymagana kaloryczność każdego posiłku przeznaczonego dla dzieci szkolnych to 900 kcal, 4) posiłki muszą spełniać najwyższy standard, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP, 5) posiłek musi być dostosowany do obowiązujących przepisów norm żywności i żywienia w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, o dożywianiu dzieci i młodzieży, 6) proponowane menu musi być sporządzane w oparciu o zalecenia i wytyczne osoby wskazanej w ofercie do realizacji zamówienia tj.: dietetyka / technologa żywienia, 7) zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, posiłek w formie kateringu musi zostać wydany w czasie do 4 godzin od momentu jego sporządzenia (wyprodukowania), 8) dla posiłków wydawanych bezpośrednio w Szkołach Zamawiający nie dopuszcza sztućców oraz talerzy z tworzyw sztucznych (plastiki, papierowe itp.), 9) dla posiłków wydawanych w świetlicach wiejskich Zamawiający dopuszcza użycie talerzy, pojemników itp. z tworzyw sztucznych, ponieważ świetlice będą punktami organizacyjnymi, gdzie posiłki będą jedynie wydawane, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest w oferowanej cenie przewidzieć zapewnienie jednorazowych pojemników, talerzy itd., 10) przykładowe menu dla dzieci szkolnych zostało określone w załączniku nr 6 do SIWZ, które stanowi wymagany standard jakościowy. 13. Wykonawca po zatwierdzeniu przez technologa żywienia / dietetyka i uzgodnieniu z Kierownikiem danej Szkoły będzie przesyłał co tydzień proponowane menu. 14. Z wcześniejszym wyprzedzeniem menu będzie mogło być modyfikowane z zachowaniem norm jakościowych i kalorycznych. 15. Każda modyfikacja menu musi zostać zaakceptowana przez Kierownika danej Szkoły (dla całego zadania, w tym posiłków dowożonych do świetlic), przez technologa żywienia / dietetyka oraz przez Wykonawcę. 16. Niedopuszczalne jest modyfikowanie menu bez zgody wszystkich osób wskazanych w pkt 3.15 i w sposób niezgodny z wymogami ustalonymi w umowie oraz przepisach prawa. 17. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie koszty osprzętu (termosy, pojemniki itd.), koszty transportu, koszty przygotowania posiłku we własnym lokalu (spełniającym warunki sanitarne) przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje (kucharz, technolog żywienia / dietetyk) dla posiłków dowożonych do Szkół, a dodatkowo dla posiłków dowożonych do świetlic jednorazowe pojemniki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi dot. przygotowania i dowożenia posiłków do Jednostek Oświatowych, tj.: przedszkola, oddziały przedszkolne, Szkoły podstawowe, Gimnazja i Szkoły średnie, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: dysponują lokalem przystosowanym do sporządzania posiłków, zgodnie z wymogami Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - dokument potwierdzający.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują sobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: co najmniej jedną osobą, która posiada kwalifikacje / uprawnienia do wykonywania zawodu dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego - oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia - oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresach opisanych w pkt 3.0 SIWZ (opis zamówienia - zmiana menu), 2) zmianę wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych, 3) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gops.slupsk.ug.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupsku, ul. Sportowa 9A, 76-200 Słupsk pok 4 i w Urzędzie Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk pok 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Słupsku, ul. Sportowa 9A, 76-200 Słupsk pok 4 i w Urzędzie Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk pok 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej we Wrześciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej we Wrześciu - do 60 dzieci / osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Bierkowie oraz swietlic w Bruskowie Wielkim, Swołowie i miejscowości Gać.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 2 - dostawa posiłków do: - Szkoła Podstawowa w Bierkowie - do 40 dzieci / osób, - świetlica w Bruskowie Wielkim - do 13 osób, - świetlica w Swołowie - do 16 osób - świetlica w Gać - do 24 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Redzikowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Redzikowie - do 100 dzieci / osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Siemianicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Siemianicach - do 50 dzieci / osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa posiłków do Zespołu Szkół w Jezierzycach oraz świetlic w Kukowie i Rogawicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 5 - dostawa posiłków do: - Zespół Szkół w Jezierzycach - do 100 dzieci / osób, - świetlica w Kukowie - do 34 osób, - świetlica w Rogawicy - do 17 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej we Włynkówku oraz świetlicy w Strzelinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 5 - dostawa posiłków do: - Szkoła Podstawowa we Włynkówku - do 50 dzieci / osób, - świetlica w Strzelinie - do 30 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej w Głobinie oraz świetlic w Warblewie i Kusowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa posiłków do: - Szkoła Podstawowa w Głobinie - do 100 dzieci / osób, - świetlica w Warblewie - do 36 osób, - świetlica w Kusowie - do 23 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.