To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Warszawa: Świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla uczestników konferencji w dniach 15-16 listopada oraz 16 grudnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik.
Numer ogłoszenia: 463450 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219925 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury-Rejestr Instytucji Kultury prow. przez Prezyd. m. st. W-wy pod nr 2/0.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla uczestników konferencji w dniach 15-16 listopada oraz 16 grudnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowywaniu i serwowaniu w warunkach restauracyjnych cateringu, podczas konferencji pn. FORUM KMO, w dniach 15-16 listopada 2013 r. oraz w dniu 16 grudnia 2013 r. podczas Konferencji podsumowującej rok 2013, organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik. 2 Kod CPV: 55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 3 Miejsce wykonania Zamówienia: Usługa cateringowa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa 4 Zakres usługi obejmuje: a) całodzienny serwis kawowy wraz z całodziennym poczęstunkiem w dniu 15 listopada 2013 r., w godz. od 09:30 do godz. 21:30, dla 270 osób oraz w dniu 16 listopada 2013 r., w godz. od 08:30 do godz. 16:30, dla 220 osób, oraz serwis kawowy w dniu 16 grudnia 2013 r., w godz. od 15:00 do godz. 18:00 dla 250 osób; b) śniadanie prasowe w dniu 15 listopada od godz. 9:00 do godz. 10:00, w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym, dla 50 osób, c) lunch - ciepły posiłek, serwowany w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, w dniu 15 listopada 2013 r. dla 270 osób; w dniu 16 listopada 2013 r. dla 220 osób i wraz z bufetem w dniu 16 grudnia 2013 r., w godz. od 15:00 do godz. 18:00 dla 250 osób; d) kolacja w dniu 15 listopada 2013 r. dla 270 osób serwowana w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, 5 Wymagane jest, aby wszystkie posiłki, opisane w pkt. 10.4 powyżej, różniły się od siebie rodzajem serwowanych sałat, świeżych, gotowanych i/lub grillowanych warzyw, ciast, a także sposobem przygotowania i/lub podania ziemniaków, makaronu, ryżu i kasz, (np. ziemniaki gotowane /pieczone, makaron penne z oliwą z oliwek i czosnkiem, makaron spaghetti z ziołami, ryż z kurkumą i ziołami, ryż gotowany na sypko, kasza jęczmienna z przyprawami). 6 Do przygotowania posiłków powinny być użyte świeże, wysokiej jakości składniki, zarówno co do wartości odżywczej, jak i gramatury. 7 Temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 75 stopni Celsjusza - zupy oraz 63 stopni Celsjusza drugie dania. 8 Dania gorące, powinny być serwowane z podgrzewanych lub trzymających ciepło, chromowanych bemarach. Dania zimne, desery oraz ciasta i ciastka powinny być podane na ceramicznych półmiskach lub chromowanych tacach, sałatki w ceramicznych lub szklanych miskach, , sztućce powinny być stalowe - nierdzewne, do zimnych napojów i wody powinny być zapewnione szklanki i ponadto winny być zapewnione papierowe, trójwarstwowe serwetki, oraz obrusy w kolorze czarnym, wykonane z tkaniny elastycznej (typu stretch). Wszystkie serwowane dania ciepłe i zimne muszą być opisane. 9 Ilość elementów zastawy powinna odpowiadać ilości osób oraz ilości i rodzajów serwowanych dań. 10 Wykonawca zapewni minimum 20 (dwadzieścia) stołów bufetowych, wraz z nakryciami (tj. serwety i/lub obrusy), w jednolitym kolorze czarnym, wykonane z tkaniny elastycznej (np. typu stretch) oraz dekoracje kwiatowe, ułożone na stołach bufetowych i na stolikach koktajlowych. 11 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 3 (trzy) ekspresy kawowe - dot. serwisu kawowego w godzinach 15:00 - 18:00 w dniu 16 grudnia 2013 r. 12 Ilość obsługi kelnerskiej powinna zapewnić sprawną i płynną obsługę uczestników konferencji, być stosowna do ilości osób, nie mniej jednak niż 6 kelnerów/ek, ubranych w jednolite stroje, w kolorach biało-czarnych. Obsługa musi znać skład serwowanych dań. 13 Zamawiający wymaga, aby bufety lunchowe i bufety na kolację, były podzielone na 3 stanowiska oraz żeby bufety kawowe zostały ustawione w 3 różnych miejscach wskazanych przez personel Zamawiającego. 14 Zamawiający zapewnia zaplecze techniczne wielkości ponad 20 m2, które Wykonawca może przeznaczyć na ustawienie niezbędnego sprzętu gastronomicznego oraz jedzenia, oraz w którym istnieje możliwość podłączenia urządzeń do 5 (pięciu) źródeł prądu o mocy 3500 W każde. W przypadku potrzeby większej ilości źródeł prądu Wykonawca na swój koszt zapewnia agregat prądotwórczy wraz z transportem, paliwem, obsługą i okablowaniem. 15 Wykonawca zapewni usunięcie i wywóz odpadów pokonsumpcyjnych na swój koszt. 16 Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot Zamówienia na miejsce wykonywania usługi tj. do Centrum Nauki Kopernik (00-390) Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. 17 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Zamówienia, w szczególności do podania potraw i obsługi kelnerskiej, zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego. 18 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oznaczeń potraw, wchodzących w skład posiłków, w języku polskim i angielskim; 19 Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Wzór Umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 20 Zamawiający informuje, iż godziny rozpoczęcia i zakończenia posiłków wymienionych w pkt. 4 lit a)-d) SIWZ może ulec przesunięciu nie więcej niż o 15 minut. 21 Zamówienia uzupełniające - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRANATOIL" GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRANATOIL" GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA
- GRATANOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA, ul. Przemysłowa 1, 07-407 Czerwin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44249,00
Oferta z najniższą ceną: 44249,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129828,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.