eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla uczestników konferencji w dniach 15-16 listopada oraz 16 grudnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Warszawa: Świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla uczestników konferencji w dniach 15-16 listopada oraz 16 grudnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 219925 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury-Rejestr Instytucji Kultury prow. przez Prezyd. m. st. W-wy pod nr 2/0.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla uczestników konferencji w dniach 15-16 listopada oraz 16 grudnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, polegających na przygotowywaniu i serwowaniu w warunkach restauracyjnych cateringu, podczas konferencji pn. FORUM KMO, w dniach 15-16 listopada 2013 r. oraz w dniu 16 grudnia 2013 r. podczas Konferencji podsumowującej rok 2013, organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik. 2 Kod CPV: 55300000-3- Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 3 Miejsce wykonania Zamówienia: Usługa cateringowa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa 4 Zakres usługi obejmuje: a) całodzienny serwis kawowy wraz z całodziennym poczęstunkiem w dniu 15 listopada 2013 r., w godz. od 09:30 do godz. 21:30, dla 270 osób oraz w dniu 16 listopada 2013 r., w godz. od 08:30 do godz. 16:30, dla 220 osób, oraz serwis kawowy w dniu 16 grudnia 2013 r., w godz. od 15:00 do godz. 18:00 dla 250 osób; b) śniadanie prasowe w dniu 15 listopada od godz. 9:00 do godz. 10:00, w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym, dla 50 osób, c) lunch - ciepły posiłek, serwowany w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, w dniu 15 listopada 2013 r. dla 270 osób; w dniu 16 listopada 2013 r. dla 220 osób i wraz z bufetem w dniu 16 grudnia 2013 r., w godz. od 15:00 do godz. 18:00 dla 250 osób; d) kolacja w dniu 15 listopada 2013 r. dla 270 osób serwowana w formie szwedzkiego stołu, wraz z obsługą, 5 Wymagane jest, aby wszystkie posiłki, opisane w pkt. 10.4 powyżej, różniły się od siebie rodzajem serwowanych sałat, świeżych, gotowanych i/lub grillowanych warzyw, ciast, a także sposobem przygotowania i/lub podania ziemniaków, makaronu, ryżu i kasz, (np. ziemniaki gotowane /pieczone, makaron penne z oliwą z oliwek i czosnkiem, makaron spaghetti z ziołami, ryż z kurkumą i ziołami, ryż gotowany na sypko, kasza jęczmienna z przyprawami). 6 Do przygotowania posiłków powinny być użyte świeże, wysokiej jakości składniki, zarówno co do wartości odżywczej, jak i gramatury. 7 Temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 75 stopni Celsjusza - zupy oraz 63 stopni Celsjusza drugie dania. 8 Dania gorące, powinny być serwowane z podgrzewanych lub trzymających ciepło, chromowanych bemarach. Dania zimne, desery oraz ciasta i ciastka powinny być podane na ceramicznych półmiskach lub chromowanych tacach, sałatki w ceramicznych lub szklanych miskach, , sztućce powinny być stalowe - nierdzewne, do zimnych napojów i wody powinny być zapewnione szklanki i ponadto winny być zapewnione papierowe, trójwarstwowe serwetki, oraz obrusy w kolorze czarnym, wykonane z tkaniny elastycznej (typu stretch). Wszystkie serwowane dania ciepłe i zimne muszą być opisane. 9 Ilość elementów zastawy powinna odpowiadać ilości osób oraz ilości i rodzajów serwowanych dań. 10 Wykonawca zapewni minimum 20 (dwadzieścia) stołów bufetowych, wraz z nakryciami (tj. serwety i/lub obrusy), w jednolitym kolorze czarnym, wykonane z tkaniny elastycznej (np. typu stretch) oraz dekoracje kwiatowe, ułożone na stołach bufetowych i na stolikach koktajlowych. 11 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 3 (trzy) ekspresy kawowe - dot. serwisu kawowego w godzinach 15:00 - 18:00 w dniu 16 grudnia 2013 r. 12 Ilość obsługi kelnerskiej powinna zapewnić sprawną i płynną obsługę uczestników konferencji, być stosowna do ilości osób, nie mniej jednak niż 6 kelnerów/ek, ubranych w jednolite stroje, w kolorach biało-czarnych. Obsługa musi znać skład serwowanych dań. 13 Zamawiający wymaga, aby bufety lunchowe i bufety na kolację, były podzielone na 3 stanowiska oraz żeby bufety kawowe zostały ustawione w 3 różnych miejscach wskazanych przez personel Zamawiającego. 14 Zamawiający zapewnia zaplecze techniczne wielkości ponad 20 m2, które Wykonawca może przeznaczyć na ustawienie niezbędnego sprzętu gastronomicznego oraz jedzenia, oraz w którym istnieje możliwość podłączenia urządzeń do 5 (pięciu) źródeł prądu o mocy 3500 W każde. W przypadku potrzeby większej ilości źródeł prądu Wykonawca na swój koszt zapewnia agregat prądotwórczy wraz z transportem, paliwem, obsługą i okablowaniem. 15 Wykonawca zapewni usunięcie i wywóz odpadów pokonsumpcyjnych na swój koszt. 16 Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot Zamówienia na miejsce wykonywania usługi tj. do Centrum Nauki Kopernik (00-390) Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. 17 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Zamówienia, w szczególności do podania potraw i obsługi kelnerskiej, zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego. 18 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oznaczeń potraw, wchodzących w skład posiłków, w języku polskim i angielskim; 19 Ponadto opis przedmiotu Zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Wzór Umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 20 Zamawiający informuje, iż godziny rozpoczęcia i zakończenia posiłków wymienionych w pkt. 4 lit a)-d) SIWZ może ulec przesunięciu nie więcej niż o 15 minut. 21 Zamówienia uzupełniające - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w przedmiotowym Postępowaniu wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 1 900,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania Ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie Ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone wraz z Ofertą przed upływem terminu do składania Ofert. 6. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej Ofertą (tzn. posiadają aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz zgodę Stacji Sanitarno Epidemiologicznej i inne niezbędne pozwolenia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na przygotowaniu i podawaniu posiłków jednorazowo dla minimum 250 osób, przy czym wartość każdej usługi jest nie mniejsza niż 50 000,00 zł netto (słownie netto złotych: pięćdziesiąt tysięcy) oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane należycie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć: w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Oświadczenie podmiotu trzeciego, aby mogło być uznane za dowód potwierdzający dysponowanie zasobami tego podmiotu, musi posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia, jak i formę pisemną oraz, dla swej skuteczności, musi także zostać złożone przez osobę uprawnioną /osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Mając na uwadze powyższe, w przypadku złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego, Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto; 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia; 3) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia-publiczne/; www.bip.koperniki.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze Zamawiającego, ul. Dobra 56/66, 00-312 Warszawa, u Pani Izabelli Starzyńskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (00-390), ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.