eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa metriałów promocyjnych oraz materiałów promocyjnych z nadrukiem (różne druki) na potrzeby ministerstwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Warszawa: Wykonanie i dostawa metriałów promocyjnych oraz materiałów promocyjnych z nadrukiem (różne druki) na potrzeby ministerstwa
Numer ogłoszenia: 460684 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319198 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa metriałów promocyjnych oraz materiałów promocyjnych z nadrukiem (różne druki) na potrzeby ministerstwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I 1). smycz - 5000 szt. 2). zestaw (notes z kolorowymi kartkami do zaznaczania) - 1000 szt. 3). długopis - 10 000 szt. 4). ołówek - 5 000 szt. 5). wskaźnik laserowy - 500 szt. 6). pendrive gumowy - 2 000 szt. 7). pendrive gumowy w kształcie logotypu Ready, Study, Go Poland - 500 szt. 8). magnetyczna zakładka do książki z logotypem MNiSW - 10 000 szt. 9). magnetyczna zakładka do książki z logotypami MNiSW i Ready, Study, Go Poland - 10 000 szt. (5 x 2000 szt.) 10). miętowe cukierki w okrągłym pudełeczku - 1 000 szt. 11). brelok (kulka z poliestrową torbą) - 1 000 szt. 12). parasol - 300 szt. 13). notatnik z imitacji skóry - 500 szt. (2 x 250 szt) 14). kubek w kartonowym opakowaniu - 300 szt. 15). filiżanka ze spodkiem - 300 szt. 16). chromowana podstawka na kartki z kartkami - 200 szt. 17). ładowarka solarna - 300 szt. 18). długopis ekskluzywny w etui - 200 szt. 19). pendrive ludzik/robot - 500 szt. 20). zestaw długopis + pióro - 300 szt. 21). pióro ekskluzywne w etui - 200 szt. 22). koszulka polo - 100 szt. Część II 1). teczka (format na A4) - 6 100 szt. 2). teczka z klipsem - 1 500 szt. 3). torba papierowa - 4 000 szt. 4). koperta z logotypem - 4 000 szt. 5). bloczek (notes) z logotypem - 5 000 szt. 6). bloczek (notes) z nazwiskiem lub nazwą departamentu - 160 szt. 7). segregator A4 - 500 szt. 8). kartonowa teczka na dokumenty - 1500 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części. 3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryterium oceny ofert. 5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części. 6) Egzemplarz okazowy (próbka) a) zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą egzemplarza okazowego każdego z artykułu, określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, b) W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada w odpowiednim kolorze z nadrukiem w odpowiedniej technice Zamawiający dopuszcza złożenie dwóch tożsamych próbek (jedna z naniesionym nadrukiem, a druga w oferowanym kolorze) (np. jeżeli Wykonawca nie posiada długopisu w wymaganym kolorze z odpowiednim nadrukiem może przedstawić Zamawiającemu długopis w wymaganym kolorze oraz taki sam długopis w innym kolorze z ale odpowiednim nadrukiem). Naniesiony nadruk musi być wykonany metodą wymaganą przez Zamawiającego. c) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego, d) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, e) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w osobnych opakowaniach (dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno), każde opakowanie musi być oznakowane jak podano w rozdziale XII pkt 10, z dopiskiem egzemplarze okazowe do części przedmiotu zamówienia, f) koszt egzemplarzy okazowych Wykonawcy wliczą w cenę oferty, g) po zakończeniu postępowania Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich egzemplarze okazowe (odbiór w siedzibie Zamawiającego lub wysyłka na koszt Wykonawcy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.90.00.00 - Różne druki 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26854,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338680,50

  • Oferta z najniższą ceną: 338680,50 / Oferta z najwyższą ceną: 476661,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH Zapol Dmochowski Sobczyk Sp. J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63007,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75927,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75927,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75927,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.