eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › CODZIENNE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W OBIEKTACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ NA TERENIE WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Bydgoszcz: Codzienne sprzatanie pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej na terenie woj. kujawsko - pomorskiego
Numer ogłoszenia: 46009 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34805 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6, Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne sprzatanie pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej na terenie woj. kujawsko - pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej na terenie województwa kujawsko - pomorskiego w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków czystości o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca wykonuje w/wym. czynności: a) własnym sprzętem, b) zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie, odświeżacze powietrza, kostki zapachowe do WC wraz z koszykami, woreczki do higieny intymnej, c) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem i kontrolą, d) przy zastosowaniu grafiku sprzątania - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wypełniania grafiku sprzątania w każdej jednostce - kontrola godzin pracy personelu sprzątającego, ewentualne uwagi i zastrzeżenia. Wykaz obiektów: a) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ul. Farna 6 - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godzinach 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - pracownik Wydziału III B.A.. Ilość osób sprzątających: 2 dziennie. b) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy ul. Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz -sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu, w zakresie P.O. pracownik Wydziału III B.A. Ilość osób sprzątających: 2 dziennie, c) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy , Wydział V i VI ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz /zamiennie budynek przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy zawierający 3 piętra po zmianie siedziby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy od dnia 01 maja 2009 r./. - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu. Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, c)lokal biurowy Prokuratury Rejonowej w Świeciu ul. 10 Lutego 9, Świecie - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, d) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Tucholi ul. Świecka 95, Tuchola - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00 - 19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, e) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, Inowrocław - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie f)budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie, g) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Nakle ul. Sądowa 1-3, Nakło - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie, h) budynek biurowy Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Żninie ul. Sądowa 2, Żnin - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu, ilość osób sprzątających: 1 dziennie, i)budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Mogilnie ul. Benedyktyńska 5, Mogilno - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie. Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia, co miesiąc wraz z fakturą podpisanych przez osoby wykonujące fizyczne usługi, kart czasu pracy. Karty te zapewnia Wykonawca. Wykonawca przedstawia również wykaz miesięcznego zużycia materiałów. Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia mycia naczyń w przypadku organizowanych szkoleń w budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy przy ul. Przyrzecze 2-4 - wg informacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych oraz posiadających system alarmowy i monitoringu, możliwość pracy w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem danego obiektu, wyznaczonym do współpracy. W przypadku źle wykonanej pracy i konieczności powtórnego jej wykonania w dni wolne od pracy nie spowoduje to podwyższenia wynagrodzenia ustalonego w umowie. Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM Lp. Opis prac Częstotliwość w tygodniu (razy) w ciągu 12 miesięcy (razy) I. SPRZĄTANIE PODSTAWOWE Pomieszczenia biurowe 1. Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych, zamiatanie, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn 5 - 2. Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi, komputerów itp. 5 - 3. Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli (pokrywanie emulsją) 1 - 4. Odkurzanie mebli tapicerowanych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 - 5. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych 5 - 6. Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych 1 7. Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 8. Mycie lamp wiszących - 6 9. Kontrolowanie zamknięć okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego 5 - 10. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Korytarze, schody, hole 1. Odkurzanie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 5 2. Wycieranie balustrad i poręczy 5 3. Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych 5 4. Mycie gablot, listew osłonowych itp. usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 5. Mycie drzwi i framug - 12 6. Mycie lamp wiszących - 4 7. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, 5 - 8. Usuwanie pajęczyn, czyszczenie popielniczek 5 - 9. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Pomieszczenia socjalne, 1. Wycieranie kurzu z mebli, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, drzwi, usuwanie pajęczyn 5 - 2. Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 5 - 3. Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 - 4. Sprzątanie oraz mycie kuchenek gazowych, zlewów itp. 5 - 5. Mycie wystawionych brudnych naczyń w kuchenkach 5 - 6. Mycie glazury, lamperii ściennych 1 - 7. Mycie terakoty 5 - 8. Mycie drzwi i framug 1 - 9. Mycie lamp wiszących - 4 10. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, czyszczenie popielniczek 5 - 11. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Toalety 1. Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów, 5 - 2. zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, woreczków do higieny intymnej. niezwłocznie po wyczerpaniu 3. Mycie glazury 1 - 4. Mycie terakoty 5 - 5. Mycie luster i armatury 5 - 6. Przetarcie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 - 7. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych 5 - 8. Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 9. Mycie lamp wiszących - 4 10. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Piwnice 1. Mycie, zamiatanie powierzchni podłogowych w wyznacz. piwnicach oraz korytarzy i schodów 5 - 2. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 5 - 3. Przetarcie drzwi i framug - 12 4. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie WYKAZ OBIEKTÓW PROKURATUR OKRĘGU BYDGOSKIEGO Lp. Obiekt Powierzchnia biurowa (m2) 1 2 3 1 ul. Farna 6/ul. Okrzei 10 606 2 ul. Przyrzecze 2-4 1064 3 ul.Zamojskiego 16 540 4 ul.Ogrodowa 14, Szubin 174 5 ul. Benedyktyńska 5, Mogilno 401 6 ul. Sądowa 1-3, Nakło 352 7 ul.10 Lutego 9, Świecie 317 8 ul. Świecka 68, Tuchola 210 9 ul.Roosevelta 23, Inowrocław 962 10 ul.Sądowa 2, Żnin 110 RAZEM 4736.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14208000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Spółka z o.o., Al. Jana Pawła II 8 A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 142080,00
  • Oferta z najniższą ceną: 142080,00 oferta z najwyższą ceną: 198912,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.