eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › CODZIENNE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W OBIEKTACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ NA TERENIE WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Bydgoszcz: CODZIENNE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W OBIEKTACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ NA TERENIE WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 34805 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CODZIENNE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W OBIEKTACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ NA TERENIE WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej na terenie województwa kujawsko - pomorskiego w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków czystości o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca wykonuje w/wym. czynności: a) własnym sprzętem, b) zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie, odświeżacze powietrza, kostki zapachowe do WC wraz z koszykami, woreczki do higieny intymnej, c) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem i kontrolą, d) przy zastosowaniu grafiku sprzątania - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wypełniania grafiku sprzątania w każdej jednostce - kontrola godzin pracy personelu sprzątającego, ewentualne uwagi i zastrzeżenia. Wykaz obiektów: a) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ul. Farna 6 - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godzinach 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - pracownik Wydziału III B.A.. Ilość osób sprzątających: 2 dziennie. b) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy ul. Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz -sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu, w zakresie P.O. pracownik Wydziału III B.A. Ilość osób sprzątających: 2 dziennie, c) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy , Wydział V i VI ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz /zamiennie budynek przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy zawierający 3 piętra po zmianie siedziby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy od dnia 01 maja 2009 r./. - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu. Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, c)lokal biurowy Prokuratury Rejonowej w Świeciu ul. 10 Lutego 9, Świecie - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, d) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Tucholi ul. Świecka 95, Tuchola - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00 - 19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, e) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, Inowrocław - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie f)budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie, g) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Nakle ul. Sądowa 1-3, Nakło - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie, h) budynek biurowy Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Żninie ul. Sądowa 2, Żnin - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu, ilość osób sprzątających: 1 dziennie, i)budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Mogilnie ul. Benedyktyńska 5, Mogilno - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu, (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu ilość osób sprzątających: 1 dziennie. Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia, co miesiąc wraz z fakturą podpisanych przez osoby wykonujące fizyczne usługi, kart czasu pracy. Karty te zapewnia Wykonawca. Wykonawca przedstawia również wykaz miesięcznego zużycia materiałów. Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia mycia naczyń w przypadku organizowanych szkoleń w budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy przy ul. Przyrzecze 2-4 - wg informacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych oraz posiadających system alarmowy i monitoringu, możliwość pracy w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem danego obiektu, wyznaczonym do współpracy. W przypadku źle wykonanej pracy i konieczności powtórnego jej wykonania w dni wolne od pracy nie spowoduje to podwyższenia wynagrodzenia ustalonego w umowie. Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM Lp. Opis prac Częstotliwość w tygodniu (razy) w ciągu 12 miesięcy (razy) I. SPRZĄTANIE PODSTAWOWE Pomieszczenia biurowe 1. Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych, zamiatanie, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn 5 - 2. Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi, komputerów itp. 5 - 3. Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli (pokrywanie emulsją) 1 - 4. Odkurzanie mebli tapicerowanych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 - 5. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych 5 - 6. Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych 1 7. Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 8. Mycie lamp wiszących - 6 9. Kontrolowanie zamknięć okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego 5 - 10. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Korytarze, schody, hole 1. Odkurzanie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 5 2. Wycieranie balustrad i poręczy 5 3. Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych 5 4. Mycie gablot, listew osłonowych itp. usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 5. Mycie drzwi i framug - 12 6. Mycie lamp wiszących - 4 7. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, 5 - 8. Usuwanie pajęczyn, czyszczenie popielniczek 5 - 9. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Pomieszczenia socjalne, 1. Wycieranie kurzu z mebli, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, drzwi, usuwanie pajęczyn 5 - 2. Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 5 - 3. Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 - 4. Sprzątanie oraz mycie kuchenek gazowych, zlewów itp. 5 - 5. Mycie wystawionych brudnych naczyń w kuchenkach 5 - 6. Mycie glazury, lamperii ściennych 1 - 7. Mycie terakoty 5 - 8. Mycie drzwi i framug 1 - 9. Mycie lamp wiszących - 4 10. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, czyszczenie popielniczek 5 - 11. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Toalety 1. Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów, 5 - 2. zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, woreczków do higieny intymnej. niezwłocznie po wyczerpaniu 3. Mycie glazury 1 - 4. Mycie terakoty 5 - 5. Mycie luster i armatury 5 - 6. Przetarcie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 1 - 7. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych 5 - 8. Mycie drzwi i framug, listew osłonowych - 12 9. Mycie lamp wiszących - 4 10. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie Piwnice 1. Mycie, zamiatanie powierzchni podłogowych w wyznacz. piwnicach oraz korytarzy i schodów 5 - 2. Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych 5 - 3. Przetarcie drzwi i framug - 12 4. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury w razie wystąpienia niezwłocznie WYKAZ OBIEKTÓW PROKURATUR OKRĘGU BYDGOSKIEGO Lp. Obiekt Powierzchnia biurowa (m2) 1 2 3 1 ul. Farna 6/ul. Okrzei 10 606 2 ul. Przyrzecze 2-4 1064 3 ul.Zamojskiego 16 540 4 ul.Ogrodowa 14, Szubin 174 5 ul. Benedyktyńska 5, Mogilno 401 6 ul. Sądowa 1-3, Nakło 352 7 ul.10 Lutego 9, Świecie 317 8 ul. Świecka 68, Tuchola 210 9 ul.Roosevelta 23, Inowrocław 962 10 ul.Sądowa 2, Żnin 110 RAZEM 4736.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 3.3.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.3.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 3.3.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 3.3.2. Warunki szczegółowe: a) Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. Stanowisko Wymagana minimalna liczba osób Wymagane uprawnienia 1. Pracownicy sprzątający 12 osób doświadczenie 3. Pracownicy nadzoru nad osobami sprzątającymi 2 osoby doświadczenie b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.3.2. c) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, co najmniej 3 usługi sprzątania w podobnych obiektach (sąd, policja, wojsko, urzędy państwowe). Doświadczenie Wykonawcy w tym zakresie powinno być wykazem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (referencje). d) Wykonawca musi posiadać odpowiedni sprzęt oraz środki do świadczenia usług utrzymania czystości w powierzonych obiektach. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty po 1 etykiecie każdego środka czystości, którego używał będzie do wykonywania usługi - dotyczy wszystkich środków wymienionych w pkt 2.1.b Opisu przedmiotu zamówienia - str. 3. e) Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt 3.3.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 2 3.4.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 3.4.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 3.3.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SWIZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie zależycie - załącznik nr 6 do SIWZ, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.4.1.2. Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.4.1.3. Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.5. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW. 3.5.1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo, Korespondencja) Wykonawcy przekazują Zamawiającemu pisemnie. 3.5.2. Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji za pomocą faksu (na numer wskazany w punkcie 1.6 SIWZ) lub drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w punkcie 1.6 SIWZ). Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ul. Farna 6 85-101 Bydgoszcz Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pokój 303..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ul. Farna 6 85-101 Bydgoszcz Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pokój 303..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.