eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › Organizacja pięciu wycieczek edukacyjnych; do Warszawy, Torunia, Krakowa, Stralsundu i Białowieskiego Parku Narodowego oraz dwóch obozów edukacyjnych; letniego i zimowego, połączonych z nauką języka obcego i siedmiu wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej z uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy start.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Siemyśl: Organizacja pięciu wycieczek edukacyjnych; do Warszawy, Torunia, Krakowa, Stralsundu i Białowieskiego Parku Narodowego oraz dwóch obozów edukacyjnych; letniego i zimowego, połączonych z nauką języka obcego i siedmiu wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej z uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy start.
Numer ogłoszenia: 45793 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.siemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pięciu wycieczek edukacyjnych; do Warszawy, Torunia, Krakowa, Stralsundu i Białowieskiego Parku Narodowego oraz dwóch obozów edukacyjnych; letniego i zimowego, połączonych z nauką języka obcego i siedmiu wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej z uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy start..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja pięciu wycieczek edukacyjnych; do Warszawy, Torunia, Krakowa, Stralsundu i Białowieskiego Parku Narodowego oraz dwóch obozów edukacyjnych; letniego i zimowego, połączonych z nauką języka obcego i siedmiu wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej z uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start. W ramach wszystkich wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określa miejsce zbiórki i rozwiązania imprezy turystyczno- edukacyjnej przy budynku Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczenia dzieci, niezależnie od ubezpieczenia szkolnego i ubezpieczenia przewoźnika. Zamawiający dzieli zamówienie na 8 części; Część I. Czterodniowa wycieczka edukacyjna do Warszawy, proponowany termin - lipiec lub sierpień 2013 roku . 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad w drodze do Warszawy i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy ; a)Zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego, b)Zwiedzanie Centrum Nauki Kopernik, c)Seans w Planetarium, d)Zwiedzanie Zamku Królewskiego, e)Zwiedzanie Pałacu w Wilanowie, f)Zwiedzanie Sejmu, g)Zwiedzanie Łazienek, h)Zwiedzanie Stadionu Narodowego, i)Zwiedzanie Cmentarza Powązkowskiego, j)Wjazd na taras widokowy Pałac Kultury i Nauki, k)Spacer po Starym Mieście, l)Inne, wg. oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem. Część II. Trzydniowa wycieczka edukacyjna do Torunia, proponowany termin - maj 2014 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad w drodze do Torunia i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Spacer po Starym Mieście (Krzywa Wieża, Dwór Artusa, Ruiny Zamku Krzyżackiego) b)Zwiedzanie Planetarium, c)Dom Mikołaja Kopernika, d)Wejście do Muzeum Piernika, e)Zwiedzanie Centrum Astronomii UMK, f)Zwiedzanie Zamku Golub-Dobrzyn, g)Inne, wg. oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem. Część III. Pięciodniowa wycieczka edukacyjna do Krakowa, Wieliczki, Zakopanego proponowany termin - lipiec 2013 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic ) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) ; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad podany w drodze do Krakowa i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla.. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Zwiedzanie Zamku w Łęczycy, b)Zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce, c)Zwiedzanie Kazimierza, d)Zwiedzanie Wawelu, e)Zwiedzanie Sukiennic (galeria artystyczna i muzeum) f)Zwiedzanie Kościoła Mariackiego, g)Zakopane - zwiedzanie miasta, h)Morskie Oko, i)Wjazd i zjazd wyciągiem na szczyt pow.1200m n.p.m., j)Wadowice - zwiedzanie miasta, Muzeum Jana Pawła II , k)Zwiedzanie Opactwa Benedyktynów w Tyńcu, l)Inne, wg. oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem. Część IV. Pięciodniowa wycieczka edukacyjna; Pojezierze Kaszubskie, Warmia i Mazury, Białowieski Park Narodowy, proponowany termin - 1-2-3-4-5 maja 2013 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad podany w drodze do miejsca przeznaczenia i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Zwiedzanie Kaszubskiego Parku Etnograficznego w Wdzydzach, b)Wejście na Wieżycę, c)Ogród Botaniczny w Gołubiu, d)Skansen w Szymbarku, e)Zwiedzanie Olsztyna (planetarium, rejs statkiem po jeziorach), f)Zwiedzanie Białegostoku (Pałac Branickich, inne), g)Białowieski Park Narodowy, h)Inne, wg oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem. Część V. Jednodniowa wycieczka edukacyjna do Stralsundu, proponowany termin - maj 2014 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (porcje żywieniowe dostosowane do uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia : obiad składający się z dwóch dań. 6)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Oceanarium, b)Zwiedzanie miasta, 7)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem. Część VI. Dziewięciodniowy obóz edukacyjny, językowy letni proponowany termin : druga połowa sierpnia 2013 roku ( odległość od Siemyśla nie większa niż 600 km ) w pobliżu granicy polsko niemieckiej. Preferowany rejon organizacji - rejon górski. 1)Uczestnicy obozu to 30 uczniów Zespołu Szkół w Siemyślu (powyżej 12 roku życia), 3 opiekunów i 1 lektor języka obcego, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) lektora ponosi Zamawiający, 3)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 4)Koszty transportu (przyjazd na obóz i powrót do Siemyśla) ponosi Zamawiający, 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów i 1 pokój dla lektora, d)W miejscu zakwaterowania dostęp do stołów do gry w ping-ponga, piłkarzyków i innych atrakcji, umożliwiających zagospodarowanie czasu wolnego, e)Obiekt musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną, do przeprowadzenia zajęć językowych, f)Świetlica w miejscu zakwaterowania, g)Stołówka w miejscu zakwaterowania, h)Teren obiektu musi być ogrodzony, oświetlony, z dostępem do boisk sportowych: boiska do piłki nożnej i siatkowej lub koszykowej na terenie obiektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z obiektów sportowych poza miejscem zakwaterowania. i)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe ,porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników obozu) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia : cztery posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, podwieczorek, kolacja. b)Wykonawca zapewni w dniu przyjazdu obiad (w trasie), kolację oraz śniadanie i suchy prowiant w dniu wyjazdu do Siemyśla. c)Wykonawca zapewni suchy prowiant podczas 3 wycieczek autokarowych, d)Wykonawca zapewni możliwość dożywiania ( herbata, chleb+ dżem), 7)Wymagania dotyczące organizacji i przebiegu zajęć rekreacyjno-sportowych; a)Wykonawca zorganizuje trzy wycieczki autokarowe turystyczno-krajoznawcze: Praga, Skalne Miasto i wycieczkę po regionie z wykorzystaniem autokaru i przewodnika. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją wycieczek ( transport, wstępy, przewodnicy, parkingi, itp. ). Organizacja transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami, b)Wykonawca zabezpieczy zwiedzanie atrakcji turystycznych w wybranym rejonie - 2 wycieczki piesze turystyczno-krajoznawcze szlakami górskimi z przewodnikiem górskim, c)Wykonawca zorganizuje jeden wjazd kolejką (wyciągiem) na szczyt pow.1200 m n.p.m. d)Zamawiający wymaga by Wykonawca zorganizował min. 2 godziny w ciągu dnia ( max. 7 dni ) aktywnych, urozmaiconych i zorganizowanych form spędzania czasu na świeżym powietrzu oraz w świetlicy, np.: gry i zabawy, dwie dyskoteki, turnieje sportowe, zabawy terenowe, ogniska z pieczeniem kiełbasek konkursy, itp. e)Wykonawca zabezpieczy w trakcie trwania obozu dwa wejścia na basen dla 34 osób. 8)Opieka medyczna: a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b)zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; d)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków; e)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia izolatki dla dzieci chorych. 9)W terminie do 7 dni przed wyjazdem na obóz należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami). Część VII. Dziewięciodniowy obóz edukacyjny, językowy zimowy - luty 2014 rok. ( odległość od Siemyśla nie większa niż 600 km, preferowany rejon organizacji - rejon górski). 1)Uczestnicy obozu to 30 uczniów Zespołu Szkół w Siemyślu ( powyżej 12 roku życia ), 3 opiekunów i 1 lektor języka angielskiego, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) lektora ponosi Zamawiający, 3)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 4)Koszty transportu (przyjazd na obóz i powrót do Siemyśla) ponosi Zamawiający, 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( ubikacja, umywalka, prysznic, RTV ). c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów i 1 pokój dla lektora, d)W miejscu zakwaterowania dostęp do stołów do gry w ping-ponga, piłkarzyków i innych atrakcji, umożliwiających zagospodarowanie czasu wolnego, e)Obiekt musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć językowych, f)Świetlica w miejscu zakwaterowania, g)Stołówka w miejscu zakwaterowania, h)Teren obiektu musi być ogrodzony, oświetlony. i)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników obozu) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ; cztery posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, podwieczorek, kolacja, b)Wykonawca zapewni w dniu przyjazdu obiad ( w trasie) i kolację, oraz śniadanie i suchy prowiant w drodze powrotnej do Siemyśla, c)Wykonawca zapewni suchy prowiant podczas 1wycieczki autokarowej, d)Wykonawca zapewni możliwość wieczornego dożywiania ( chleb+ dżem+ herbata) 7)Wymagania dotyczące organizacji i przebiegu zajęć sportowych; a)Zamawiający wymaga organizacji zajęć sportowych - nauka jazdy na nartach biegowych przez 5 dni trwania obozu, 3 godziny nauki dziennie. Wykonawca zabezpieczy sprzęt narciarski ( narty, buty dla każdego uczestnika ) i kurs jazdy na nartach z instruktorem jednocześnie dla trzech 11-osobowych grup. b)Wykonawca zabezpieczy wjazd i zjazd wyciągiem na stok górski dla 30 uczniów i 3 opiekunów i 1 lektora. c)Wykonawca zorganizuje pieczenie kiełbasek przy ognisku dla 34 osób i jeżeli warunki pogodowe na to pozwolą kulig dla 34 osób. f)Wykonawca zorganizuje jedną wycieczkę turystyczno-krajoznawczą po regionie z wykorzystaniem autokaru i przewodnika. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki ( transport, wstępy, przewodnicy, parkingi, itp. ). Organizacja transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami, g)Zamawiający wymaga by Wykonawca zorganizował min. 1 godzinę w ciągu dnia ( max. 7 dni ) aktywnych, urozmaiconych i zorganizowanych form spędzania czasu w sali gimnastycznej oraz w świetlicy, np.: gry i zabawy, dwie dyskoteki, turnieje sportowe, konkursy, itp. h)Wykonawca zabezpieczy w trakcie trwania obozu dwa wejścia na basen dla 34 osób. 8)Opieka medyczna: a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b)Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; d)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków; e)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia izolatki dla dzieci chorych. 9)W terminie do 7 dni przed wyjazdem na obóz należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami). Część VIII. Siedem, dwudniowych wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej. Proponowany termin realizacji - sobota, niedziela w miesiącach kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013 roku i kwiecień, czerwiec 2014 roku ( wyjazd raz w miesiącu ). 1)Uczestnicy wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej to 20 uczniów Zespołu Szkół w Siemyślu, i 2 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( ubikacja, umywalka, prysznic ) i RTV. c)Oddzielne pokoje dla opiekunów, d)W miejscu zakwaterowania do stołu do gry w ping-ponga i dodatkowych atrakcji, umożliwiających zagospodarowanie czasu wolnego, e)Obiekt musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć z edukacji ekologicznej, f)Świetlica w miejscu zakwaterowania, g)Stołówka w miejscu zakwaterowania, h)Teren obiektu musi być ogrodzony, oświetlony, musi posiadać boisko sportowe. i)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 5)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie: spełniające normy żywieniowe, przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia; w pierwszym dniu przyjazdu, obiad składający się z dwóch dań, oraz kolacja; w drugim dniu: śniadanie, obiad. Wymagania dotyczące organizacji i przebiegu zajęć edukacyjnych i rekreacyjno-sportowych; a)Wykonawca zorganizuje zajęcia edukacyjne dla 20 uczniów w czasie dwóch dni pobytu w Ośrodku, b)Zajęcia muszą być dostosowane do wieku uczestników, c)Wykonawca zabezpieczy kadrę pedagogiczną do realizacji w/w zajęć, d)Zajęcia muszą różnić się tematyką. Ośrodek proponuje siedem różnych tematycznie bloków, po jednym bloku na każdy pobyt uczniów, e)Wykonawca umożliwi zorganizowanie zajęć rekreacyjno-sportowych na terenie Ośrodka lub boisku sportowym, f)Wykonawca zorganizuje pieczenie kiełbasek przy ognisku dla 22 osób jeżeli warunki pogodowe na to pozwolą. 7)Opieka medyczna: a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b)Wykonawca zapewnieni w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; d)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek, spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie prowadzenia aktywnego wypoczynku dla dzieci i młodzieży, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na zasadzie spełnia/nie spełnia. oraz Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień/ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a)Szczegółowy program wycieczek, należy opisać działania podejmowane w każdym dniu wycieczki, b)Szczegółowy program obozów, należy opisać działania podejmowane w każdym dniu obozów ( z uwzględnieniem realizacji 21 godzin zajęć językowych na obozie letnim i 24 godzin zajęć językowych na obozie zimowym realizowanych przez Zamawiającego ), c)opis miejscowości, w której znajduje się proponowany obiekt oraz jego opis, otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, stołówka, sala konferencyjna lub dydaktyczna (o ile jest wymagane ), świetlica, zaplecze sportowo-rekreacyjne; d)zdjęcia kolorowe na potwierdzenie opisu jak w pkt. c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed rozstrzygnięciem postępowania; e)kalkulacje kosztów-dokładny kosztorys uwzględniający wszystkie elementy ceny określonej części zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Szczegółowy program wycieczek, należy opisać działania podejmowane w każdym dniu wycieczki, b)Szczegółowy program obozów, należy opisać działania podejmowane w każdym dniu obozów ( z uwzględnieniem realizacji 21 godzin zajęć językowych na obozie letnim i 24 godzin zajęć językowych na obozie zimowym realizowanych przez Zamawiającego ), c)opis miejscowości, w której znajduje się proponowany obiekt oraz jego opis, otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, stołówka, sala konferencyjna lub dydaktyczna (o ile jest wymagane ), świetlica, zaplecze sportowo-rekreacyjne; d)zdjęcia kolorowe na potwierdzenie opisu jak w pkt. c. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed rozstrzygnięciem postępowania; e)kalkulacje kosztów-dokładny kosztorys uwzględniający wszystkie elementy ceny określonej części zamówienia. f)Program zajęć dydaktycznych w OOE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnp.bip.parseta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 08:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl Sekretariat nr 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu WND-POKL.09.01.02-32-241/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czterodniowa wycieczka edukacyjna do Warszawy, proponowany termin - lipiec lub sierpień 2013 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czterodniowa wycieczka edukacyjna do Warszawy, proponowany termin - lipiec lub sierpień 2013 roku . 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad w drodze do Warszawy i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy ; a)Zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego, b)Zwiedzanie Centrum Nauki Kopernik, c)Seans w Planetarium, d)Zwiedzanie Zamku Królewskiego, e)Zwiedzanie Pałacu w Wilanowie, f)Zwiedzanie Sejmu, g)Zwiedzanie Łazienek, h)Zwiedzanie Stadionu Narodowego, i)Zwiedzanie Cmentarza Powązkowskiego, j)Wjazd na taras widokowy Pałac Kultury i Nauki, k)Spacer po Starym Mieście, l)Inne, wg. oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trzydniowa wycieczka edukacyjna do Torunia, proponowany termin - maj 2014 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzydniowa wycieczka edukacyjna do Torunia, proponowany termin - maj 2014 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad w drodze do Torunia i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Spacer po Starym Mieście (Krzywa Wieża, Dwór Artusa, Ruiny Zamku Krzyżackiego) b)Zwiedzanie Planetarium, c)Dom Mikołaja Kopernika, d)Wejście do Muzeum Piernika, e)Zwiedzanie Centrum Astronomii UMK, f)Zwiedzanie Zamku Golub-Dobrzyn, g)Inne, wg. oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pięciodniowa wycieczka edukacyjna do Krakowa, Wieliczki, Zakopanego proponowany termin - lipiec 2013 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pięciodniowa wycieczka edukacyjna do Krakowa, Wieliczki, Zakopanego proponowany termin - lipiec 2013 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic ) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) ; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad podany w drodze do Krakowa i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla.. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Zwiedzanie Zamku w Łęczycy, b)Zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce, c)Zwiedzanie Kazimierza, d)Zwiedzanie Wawelu, e)Zwiedzanie Sukiennic (galeria artystyczna i muzeum) f)Zwiedzanie Kościoła Mariackiego, g)Zakopane - zwiedzanie miasta, h)Morskie Oko, i)Wjazd i zjazd wyciągiem na szczyt pow.1200m n.p.m., j)Wadowice - zwiedzanie miasta, Muzeum Jana Pawła II , k)Zwiedzanie Opactwa Benedyktynów w Tyńcu, l)Inne, wg. oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pięciodniowa wycieczka edukacyjna; Pojezierze Kaszubskie, Warmia i Mazury, Białowieski Park Narodowy, proponowany termin - 1-2-3-4-5 maja 2013 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pięciodniowa wycieczka edukacyjna; Pojezierze Kaszubskie, Warmia i Mazury, Białowieski Park Narodowy, proponowany termin - 1-2-3-4-5 maja 2013 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów, d)Stołówka w miejscu zakwaterowania, e)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ; trzy posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, kolacja, b)Wykonawca zapewni w pierwszym dniu wycieczki obiad podany w drodze do miejsca przeznaczenia i kolację w miejscu zakwaterowania, oraz śniadanie w miejscu zakwaterowania i obiad w drodze powrotnej do Siemyśla. 7)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Zwiedzanie Kaszubskiego Parku Etnograficznego w Wdzydzach, b)Wejście na Wieżycę, c)Ogród Botaniczny w Gołubiu, d)Skansen w Szymbarku, e)Zwiedzanie Olsztyna (planetarium, rejs statkiem po jeziorach), f)Zwiedzanie Białegostoku (Pałac Branickich, inne), g)Białowieski Park Narodowy, h)Inne, wg oferty Wykonawcy. 8)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednodniowa wycieczka edukacyjna do Stralsundu, proponowany termin - maj 2014 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednodniowa wycieczka edukacyjna do Stralsundu, proponowany termin - maj 2014 roku. 1)Uczestnicy wycieczki to 40 uczniów (gimnazjalistów) Zespołu Szkół w Siemyślu i 4 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Wykonawca zabezpieczy opiekę pilota na całej trasie wycieczki. 5)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (porcje żywieniowe dostosowane do uczestników wycieczki) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia : obiad składający się z dwóch dań. 6)W harmonogramie wycieczki uwzględnić należy; a)Oceanarium, b)Zwiedzanie miasta, 7)Wykonawca zabezpiecza zwiedzanie z przewodnikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dziewięciodniowy obóz edukacyjny, językowy letni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dziewięciodniowy obóz edukacyjny, językowy letni proponowany termin : druga połowa sierpnia 2013 roku ( odległość od Siemyśla nie większa niż 600 km ) w pobliżu granicy polsko niemieckiej. Preferowany rejon organizacji - rejon górski. 1)Uczestnicy obozu to 30 uczniów Zespołu Szkół w Siemyślu (powyżej 12 roku życia), 3 opiekunów i 1 lektor języka obcego, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) lektora ponosi Zamawiający, 3)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 4)Koszty transportu (przyjazd na obóz i powrót do Siemyśla) ponosi Zamawiający, 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i RTV. c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów i 1 pokój dla lektora, d)W miejscu zakwaterowania dostęp do stołów do gry w ping-ponga, piłkarzyków i innych atrakcji, umożliwiających zagospodarowanie czasu wolnego, e)Obiekt musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną, do przeprowadzenia zajęć językowych, f)Świetlica w miejscu zakwaterowania, g)Stołówka w miejscu zakwaterowania, h)Teren obiektu musi być ogrodzony, oświetlony, z dostępem do boisk sportowych: boiska do piłki nożnej i siatkowej lub koszykowej na terenie obiektu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z obiektów sportowych poza miejscem zakwaterowania. i)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe ,porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników obozu) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia : cztery posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, podwieczorek, kolacja. b)Wykonawca zapewni w dniu przyjazdu obiad (w trasie), kolację oraz śniadanie i suchy prowiant w dniu wyjazdu do Siemyśla. c)Wykonawca zapewni suchy prowiant podczas 3 wycieczek autokarowych, d)Wykonawca zapewni możliwość dożywiania ( herbata, chleb+ dżem), 7)Wymagania dotyczące organizacji i przebiegu zajęć rekreacyjno-sportowych; a)Wykonawca zorganizuje trzy wycieczki autokarowe turystyczno-krajoznawcze: Praga, Skalne Miasto i wycieczkę po regionie z wykorzystaniem autokaru i przewodnika. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją wycieczek ( transport, wstępy, przewodnicy, parkingi, itp. ). Organizacja transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami, b)Wykonawca zabezpieczy zwiedzanie atrakcji turystycznych w wybranym rejonie - 2 wycieczki piesze turystyczno-krajoznawcze szlakami górskimi z przewodnikiem górskim, c)Wykonawca zorganizuje jeden wjazd kolejką (wyciągiem) na szczyt pow.1200 m n.p.m. d)Zamawiający wymaga by Wykonawca zorganizował min. 2 godziny w ciągu dnia ( max. 7 dni ) aktywnych, urozmaiconych i zorganizowanych form spędzania czasu na świeżym powietrzu oraz w świetlicy, np.: gry i zabawy, dwie dyskoteki, turnieje sportowe, zabawy terenowe, ogniska z pieczeniem kiełbasek konkursy, itp. e)Wykonawca zabezpieczy w trakcie trwania obozu dwa wejścia na basen dla 34 osób. 8)Opieka medyczna: a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b)zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; d)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków; e)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia izolatki dla dzieci chorych. 9)W terminie do 7 dni przed wyjazdem na obóz należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena warunków pobytowych i atrakcyjności Ośrodka - 20
    • 3. Urozmaicenie proponowanego programu wypoczynku - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dziewięciodniowy obóz edukacyjny, językowy zimowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dziewięciodniowy obóz edukacyjny, językowy zimowy - luty 2014 rok. ( odległość od Siemyśla nie większa niż 600 km, preferowany rejon organizacji - rejon górski). 1)Uczestnicy obozu to 30 uczniów Zespołu Szkół w Siemyślu ( powyżej 12 roku życia ), 3 opiekunów i 1 lektor języka angielskiego, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) lektora ponosi Zamawiający, 3)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 4)Koszty transportu (przyjazd na obóz i powrót do Siemyśla) ponosi Zamawiający, 5)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( ubikacja, umywalka, prysznic, RTV ). c)Oddzielne 2 pokoje dla opiekunów i 1 pokój dla lektora, d)W miejscu zakwaterowania dostęp do stołów do gry w ping-ponga, piłkarzyków i innych atrakcji, umożliwiających zagospodarowanie czasu wolnego, e)Obiekt musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć językowych, f)Świetlica w miejscu zakwaterowania, g)Stołówka w miejscu zakwaterowania, h)Teren obiektu musi być ogrodzony, oświetlony. i)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 6)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie (urozmaicone, spełniające normy żywieniowe, porcje żywieniowe dostosowane do wieku uczestników obozu) przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ; cztery posiłki - śniadanie, obiad składający się z dwóch dań, podwieczorek, kolacja, b)Wykonawca zapewni w dniu przyjazdu obiad ( w trasie) i kolację, oraz śniadanie i suchy prowiant w drodze powrotnej do Siemyśla, c)Wykonawca zapewni suchy prowiant podczas 1wycieczki autokarowej, d)Wykonawca zapewni możliwość wieczornego dożywiania ( chleb+ dżem+ herbata) 7)Wymagania dotyczące organizacji i przebiegu zajęć sportowych; a)Zamawiający wymaga organizacji zajęć sportowych - nauka jazdy na nartach biegowych przez 5 dni trwania obozu, 3 godziny nauki dziennie. Wykonawca zabezpieczy sprzęt narciarski ( narty, buty dla każdego uczestnika ) i kurs jazdy na nartach z instruktorem jednocześnie dla trzech 11-osobowych grup. b)Wykonawca zabezpieczy wjazd i zjazd wyciągiem na stok górski dla 30 uczniów i 3 opiekunów i 1 lektora. c)Wykonawca zorganizuje pieczenie kiełbasek przy ognisku dla 34 osób i jeżeli warunki pogodowe na to pozwolą kulig dla 34 osób. f)Wykonawca zorganizuje jedną wycieczkę turystyczno-krajoznawczą po regionie z wykorzystaniem autokaru i przewodnika. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki ( transport, wstępy, przewodnicy, parkingi, itp. ). Organizacja transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami, g)Zamawiający wymaga by Wykonawca zorganizował min. 1 godzinę w ciągu dnia ( max. 7 dni ) aktywnych, urozmaiconych i zorganizowanych form spędzania czasu w sali gimnastycznej oraz w świetlicy, np.: gry i zabawy, dwie dyskoteki, turnieje sportowe, konkursy, itp. h)Wykonawca zabezpieczy w trakcie trwania obozu dwa wejścia na basen dla 34 osób. 8)Opieka medyczna: a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b)Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; d)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków; e)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia izolatki dla dzieci chorych. 9)W terminie do 7 dni przed wyjazdem na obóz należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena warunków pobytowych i atrakcyjności Ośrodka - 20
    • 3. Urozmaicenie proponowanego programu wypoczynku - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siedem, dwudniowych wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siedem, dwudniowych wyjazdów edukacyjnych do Ośrodka Edukacji Ekologicznej. Proponowany termin realizacji - sobota, niedziela w miesiącach kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013 roku i kwiecień, czerwiec 2014 roku ( wyjazd raz w miesiącu ). 1)Uczestnicy wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej to 20 uczniów Zespołu Szkół w Siemyślu, i 2 opiekunów, 2)Koszty zatrudnienia (wynagrodzenie) opiekunów ponosi Zamawiający, 3)Koszty transportu ponosi Zamawiający, 4)Minimalne wymagania dotyczące obiektu zakwaterowania; a)Zakwaterowanie w jednym budynku, b)Zakwaterowanie w pokojach 2-3-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( ubikacja, umywalka, prysznic ) i RTV. c)Oddzielne pokoje dla opiekunów, d)W miejscu zakwaterowania do stołu do gry w ping-ponga i dodatkowych atrakcji, umożliwiających zagospodarowanie czasu wolnego, e)Obiekt musi posiadać salę konferencyjną lub dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć z edukacji ekologicznej, f)Świetlica w miejscu zakwaterowania, g)Stołówka w miejscu zakwaterowania, h)Teren obiektu musi być ogrodzony, oświetlony, musi posiadać boisko sportowe. i)Obiekt musi posiadać aktualne badania sanepidu. 5)Wymagania dotyczące wyżywienia; a)Wyżywienie: spełniające normy żywieniowe, przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia; w pierwszym dniu przyjazdu, obiad składający się z dwóch dań, oraz kolacja; w drugim dniu: śniadanie, obiad. Wymagania dotyczące organizacji i przebiegu zajęć edukacyjnych i rekreacyjno-sportowych; a)Wykonawca zorganizuje zajęcia edukacyjne dla 20 uczniów w czasie dwóch dni pobytu w Ośrodku, b)Zajęcia muszą być dostosowane do wieku uczestników, c)Wykonawca zabezpieczy kadrę pedagogiczną do realizacji w/w zajęć, d)Zajęcia muszą różnić się tematyką. Ośrodek proponuje siedem różnych tematycznie bloków, po jednym bloku na każdy pobyt uczniów, e)Wykonawca umożliwi zorganizowanie zajęć rekreacyjno-sportowych na terenie Ośrodka lub boisku sportowym, f)Wykonawca zorganizuje pieczenie kiełbasek przy ognisku dla 22 osób jeżeli warunki pogodowe na to pozwolą. 7)Opieka medyczna: a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; b)Wykonawca zapewnieni w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe; d)Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Program - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.