Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Warszawa: Sprzedaż i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 456516 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Transportu Kolejowego , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301880, faks 22 6301891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.utk.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz wsparcie technicznej w implementacji - sprzętu i osprzętu komputerowego dla Zamawiającego. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość zamawianych urządzeń, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry techniczne , jakie spełniać muszą w/w. wraz z informacjami, na temat wymaganego od Wykonawcy wsparcia technicznego oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę (w tym np. minimalna długość okresu gwarancji itp. itd.) - zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący Załącznikiem nr 2 do SIWZ 1.3. Jeśli z analizy złożonej ofert Wykonawcy wynikać będzie, iż oferowane urządzenia nie spełniają minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz określonych we wzorze do umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 1.4. W przypadku wątpliwości, Wykonawca będzie musiał udowodnić Zamawiającemu fakt spełnienia w/w. warunków przez oferowany przedmiot zamówienia. 1.5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 komputery; 30213100-6 komputery przenośne, 32420000-3 przełączniki 2. Opis części zamówienia 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka części (dowolnie wybranych) lub na pełen pakiet wszystkich części zamówienia. 2.2. Podział na części (pakiety zamówienia: 2.2.1. Część nr 1 - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - ilość: 10 (dziesięć) sztuk. 2.2.2. Część nr 2 - zestaw komputerowy stacjonarny wraz z osprzętem oraz oprogramowaniem - ilość: 20 (dwadzieścia) sztuk. 2.2.3. Część nr 3 - przełączniki sieci LAN wraz z osprzętem i oprogramowaniem: 2.2.3.1 przełącznik sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 1 (jedna) sztuka; 2.2.3.2 przełącznik sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 4 (cztery) sztuk, 2.2.3.3 Wkładka SFP+ kompatybilna z dostarczanymi przełącznikami (tj. z przełącznikiem sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie oraz przełącznikami sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie ) - ilość: 10 (dziesięć) sztuk; 2.2.3.4 Patchcord światłowodowy LC-LC, 50/125um, o długości 10m - ilość: 10 szt. 2.2.3.5 Oprogramowanie - system składowania, wizualizacji, filtrowania i analizy logów generowanych przez zapory i inne urządzenia sieciowe - ilość: 1 (jedna) sztuka;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP - do 20% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta oferowanego w niniejszym zamówieniu sprzętu lub/oraz osprzętu komputerowego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę: ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę przedmiotu umowy, zasad wypłaty wynagrodzenia, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru - o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: 1) w sytuacji zaistnienia siły wyższej 2) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub/oraz Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 2 niniejszej umowy. 3) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia. 4) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; 5) zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych; 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w §6 ust. 1 niniejszej umowy okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego. 4. Niezależnie od zapisów §6 ust 1 niniejszej umowy, ceny jednostkowe określone w załączniku nr 1 do umowy (oferta Wykonawcy), nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utk.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Transportu Kolejowego
00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Administracyjno - Finansowego UTK (pok. 401a) - Urząd Transportu Kolejowego, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - ilość: 10 (dziesięć) sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - ilość: 10 (dziesięć) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z osprzętem oraz oprogramowaniem - ilość: 20 (dwadzieścia) sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z osprzętem oraz oprogramowaniem - ilość: 20 (dwadzieścia) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przełączniki sieci LAN wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przełącznik sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 1 (jedna) sztuka; 2. przełącznik sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 4 (cztery) sztuk, 3. Wkładka SFP+ kompatybilna z dostarczanymi przełącznikami (tj. z przełącznikiem sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie oraz przełącznikami sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie ) - ilość: 10 (dziesięć) sztuk; 4. Patchcord światłowodowy LC-LC, 50/125um, o długości 10m - ilość: 10 szt. 5. Oprogramowanie - system składowania, wizualizacji, filtrowania i analizy logów generowanych przez zapory i inne urządzenia sieciowe - ilość: 1 (jedna) sztuka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.