eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzedaż i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Warszawa: Sprzedaż i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 456516 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Transportu Kolejowego , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6301880, faks 22 6301891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utk.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz wsparcie technicznej w implementacji - sprzętu i osprzętu komputerowego dla Zamawiającego. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość zamawianych urządzeń, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry techniczne , jakie spełniać muszą w/w. wraz z informacjami, na temat wymaganego od Wykonawcy wsparcia technicznego oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę (w tym np. minimalna długość okresu gwarancji itp. itd.) - zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący Załącznikiem nr 2 do SIWZ 1.3. Jeśli z analizy złożonej ofert Wykonawcy wynikać będzie, iż oferowane urządzenia nie spełniają minimalnych parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz określonych we wzorze do umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 1.4. W przypadku wątpliwości, Wykonawca będzie musiał udowodnić Zamawiającemu fakt spełnienia w/w. warunków przez oferowany przedmiot zamówienia. 1.5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 komputery; 30213100-6 komputery przenośne, 32420000-3 przełączniki 2. Opis części zamówienia 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka części (dowolnie wybranych) lub na pełen pakiet wszystkich części zamówienia. 2.2. Podział na części (pakiety zamówienia: 2.2.1. Część nr 1 - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - ilość: 10 (dziesięć) sztuk. 2.2.2. Część nr 2 - zestaw komputerowy stacjonarny wraz z osprzętem oraz oprogramowaniem - ilość: 20 (dwadzieścia) sztuk. 2.2.3. Część nr 3 - przełączniki sieci LAN wraz z osprzętem i oprogramowaniem: 2.2.3.1 przełącznik sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 1 (jedna) sztuka; 2.2.3.2 przełącznik sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 4 (cztery) sztuk, 2.2.3.3 Wkładka SFP+ kompatybilna z dostarczanymi przełącznikami (tj. z przełącznikiem sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie oraz przełącznikami sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie ) - ilość: 10 (dziesięć) sztuk; 2.2.3.4 Patchcord światłowodowy LC-LC, 50/125um, o długości 10m - ilość: 10 szt. 2.2.3.5 Oprogramowanie - system składowania, wizualizacji, filtrowania i analizy logów generowanych przez zapory i inne urządzenia sieciowe - ilość: 1 (jedna) sztuka;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP - do 20% wartości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Analiza oferty oraz oświadczeń i dokumentów do niej załaczonych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta oferowanego w niniejszym zamówieniu sprzętu lub/oraz osprzętu komputerowego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę: ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę przedmiotu umowy, zasad wypłaty wynagrodzenia, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru - o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: 1) w sytuacji zaistnienia siły wyższej 2) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub/oraz Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 2 niniejszej umowy. 3) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia. 4) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; 5) zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych; 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w §6 ust. 1 niniejszej umowy okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego. 4. Niezależnie od zapisów §6 ust 1 niniejszej umowy, ceny jednostkowe określone w załączniku nr 1 do umowy (oferta Wykonawcy), nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utk.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Transportu Kolejowego 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Biura Administracyjno - Finansowego UTK (pok. 401a) - Urząd Transportu Kolejowego, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - ilość: 10 (dziesięć) sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - ilość: 10 (dziesięć) sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z osprzętem oraz oprogramowaniem - ilość: 20 (dwadzieścia) sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z osprzętem oraz oprogramowaniem - ilość: 20 (dwadzieścia) sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przełączniki sieci LAN wraz z osprzętem i oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przełącznik sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 1 (jedna) sztuka; 2. przełącznik sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie - ilość: 4 (cztery) sztuk, 3. Wkładka SFP+ kompatybilna z dostarczanymi przełącznikami (tj. z przełącznikiem sieci LAN warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie oraz przełącznikami sieci LAN PoE warstwy 2 o stałej konfiguracji z możliwością pracy w stosie ) - ilość: 10 (dziesięć) sztuk; 4. Patchcord światłowodowy LC-LC, 50/125um, o długości 10m - ilość: 10 szt. 5. Oprogramowanie - system składowania, wizualizacji, filtrowania i analizy logów generowanych przez zapory i inne urządzenia sieciowe - ilość: 1 (jedna) sztuka;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.