eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa organizacji konferencji naukowej IsoG2013 w dniach 12-15 marca 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Warszawa: Usługa organizacji konferencji naukowej IsoG2013 w dniach 12-15 marca 2013 r.
Numer ogłoszenia: 452520 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389792 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nauka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji konferencji naukowej IsoG2013 w dniach 12-15 marca 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W dniach 12-15.03.2013 organizowana będzie w Warszawie konferencja naukowa IsoG2013. Planowany jest udział 100 uczestników. W ramach usługi organizacji konferencji Wykonawca powinien udostępnić salę konferencyjną na 120-150 osób, świadczyć usługi cateringowe w trakcie konferencji oraz zapewnić miejsca noclegowe dla organizatorów i uczestników. Szczegółowe wymagania 1. Organizacja Konferencji w granicach administracyjnych miasta Warszawy. 2. Sala konferencyjna: 1) krzesła dla 100 osób w ustawieniu szkolnym, 2) wydzielone miejsce na zorganizowanie sesji posterowej, tj. umieszczenie min. 40 paneli posterowych, 3) sala wyposażona w ekran i rzutnik multimedialny, 4) nagłośnienie sali wraz z dwoma mikrofonami bezprzewodowymi, 5) sala dostępna dla organizatorów i uczestników w godzinach: a) 17-21 w dniu 12.03.2013 r. b) 8-18 w dniach 13-14.03.2013 r. c) 8-15 w dniu 15.03.2012 r.. 3. Zapewnienie możliwości zorganizowania punktu rejestracji uczestników konferencji w holu głównym od godz. 17.00 w dniu 12.03.2013 r. i od godz. 8.00 w dniach 13-15.03.2013 r. 4. Catering w trakcie trwania konferencji: 1) podstawowy catering: lampka wina, drobne przekąski typu koreczki, tartinki lub inne dla 100 osób w czasie 2- godzinnego spotkania informacyjnego w dniu 12 marca w godzinach wieczornych (19.00-21.00); 2) ciągła dostępność kawy, herbaty, wody i soków owocowych oraz ciastek dla 100 osób w czasie trwania sesji konferencyjnych w dniach 13-15 marca; 3) lunch bufetowy wraz z napojami gorącymi (kawa, herbata) i zimnymi (woda, sok owocowy) dla 100 osób w dniach 13-15 marca; 4) standardowa kolacja (serwowana) dla 20 osób w dniach 12 i 14 marca; 5) uroczysta kolacja (serwowana) dla 100 osób w dniu 13 marca składająca się z przystawki, dania głównego, lampki wina, deseru, kawy, herbaty, zimnego napoju. 5. Pokoje hotelowe dla organizatorów Konferencji w miejscu organizacji konferencji: 1) siedem pokoi jednoosobowych, od 12 do 15 marca 2013 r. 2) trzy pokoje dwuosobowe, od 12 do 15 marca 2013 r. 6. Noclegi dla uczestników konferencji 1) Wykonawca zapewni możliwość noclegów w dniach 12-15 marca 2013 r. dla 87 uczestników konferencji w pokojach jedno- i dwuosobowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zanówienie finansowane jest z 7 Programu Ramowego UE-projekt Atlab.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Nowe Horyzonty, ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.