eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wyjazd warsztatowy dla osób niepełnosprawnych objętych indywidualnym programem integracyjnym..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Koszalin: Wyjazd warsztatowy dla osób niepełnosprawnych objętych indywidualnym programem integracyjnym..
Numer ogłoszenia: 448778 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417610 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd warsztatowy dla osób niepełnosprawnych objętych indywidualnym programem integracyjnym...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem jest wzmocnienie samodzielności osób niepełnosprawnych uczestniczących projekcie. Trening interpersonalny. Rozwój osobowości, budowanie pozytywnej samooceny. Termin: 12.11.2013r. - 14.11.2013r. Uczestnicy: 36 - osób niepełnosprawnych biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna (21 kobiet, 15 mężczyzn); 4 - opiekunów (indywidualnie dla 4 osób niepełnosprawnych ) Szkoleniowcy zgodnie z programem; 1 przedstawiciel Zamawiającego Dowóz uczestników warsztatów z miejsca zamieszkania i powrót po zakończeniu zajęć do miejsca zamieszkania (według załącznika z wykazem miejscowości na terenie powiatu koszalińskiego. Plan zajęć warsztatowych: dzień pierwszy 12.11.2013r. : 7:30 - 10:30 dowóz uczestników 10:30 - zakwaterowanie 11:00 - spotkanie uczestników z zespołem projektowym. Omówienie planu warsztatów. 11:30 - 13:00- indywidualne spotkania z członkami zespołu projektowego oraz przedstawicielem Wykonawcy (planowanie zabiegów) 13:00 - obiad 13:30 - 14:00- indywidualne spotkania z przedstawicielem Wykonawcy (planowanie zabiegów) 14:00 - 15:30 - (2 godz.) Warsztat : Stres i umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Prowadzący: Psycholog posiadający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób upośledzonych umysłowo; 15:30 - serwis kawowy 15:45 - 18:45 - (4 godz.) Warsztat : Zajęcia z arteterapii. Prowadzący: Pedagog posiadający doświadczenie w arteterapii i pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób upośledzonych umysłowo; 18:30 - 19:30 - kolacja 19:30 - 22:00 zajęcia integracyjne - zabawa taneczna, karaoke / odnowa biologiczna Prowadzący: Animator kulturalny. Rehabilitant - posiadający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z upośledzeniem umysłowym; dzień drugi 13.11.2013r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:00 - 10:30 - (2 godz.) Warsztat: Osoba niepełnosprawna - pełnowartościowy członek rodziny. Prowadzący : Pedagog/terapeuta rodzinny - posiadający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją. 10:30 - 11:00 serwis kawowy 11:00 - 12:30 (2 godz.) Zabiegi odnowy biologicznej Rehabilitant. Prowadzący muszą posiadać doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z upośledzeniem umysłowym; 14:00 obiad 15:00 - 17:15 (3 godz.) - Zajęcia z wizażu. Prowadzący: Kosmetyczka - wizażystka. 17:30 - Kolacja 18:00 - Wyjazd do Koszalina - koncert Chóru Aleksandrowa (Hala widowiskowo-sportowa ul. Śniadeckich 4). Około 22:00 powrót do miejsca zakwaterowania (z możliwością skorzystania z lekkiego posiłku dla osób, które zgłoszą taką potrzebę). dzień trzeci 14.11.2013r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:00 - 10:30 - (2 godz.) Warsztat: Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach. (grupa I) Zabiegi odnowy biologicznej (grupa II) Prowadzący: Ratownik medyczny. Rehabilitant. Prowadzący muszą posiadać doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z upośledzeniem umysłowym; 10:30 - 11:00 serwis kawowy 11:00 - 12:30 - (2 godz.) Warsztat: Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach. (grupa II) Zabiegi odnowy biologicznej (grupa I) Prowadzący: Ratownik medyczny. . Rehabilitant. Prowadzący muszą posiadać doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z upośledzeniem umysłowym; 13:00 0biad 14:00 Wyjazd do miejsca zamieszkania wg załącznika do SIWZ Charakter warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym na terenie powiatu koszalińskiego w miejscowości nadmorskiej. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy warsztatów: Uczestnicy mają mieć zapewnione: - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych ): a) pedagog - posiadający kwalifikacje i doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją; b) psycholog - posiadający kwalifikacje i doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją; c) pedagog posiadający doświadczenie w arteterapii i pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją; d) rehabilitant, masażysta, wizażystka - kosmetyczka; e) opiekun grupy (osoba, do której będą mogły zwracać się osoby uczestniczące w warsztatach w sprawach organizacyjnych) f) ratownik medyczny - posiadający kwalifikacje i doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi oraz doświadczenie w realizacji projektów skierowanych do grup zagrożonych wykluczeniem społecznym i marginalizacją; g) animator kultury (osoba odpowiedzialna za organizację czasu wolnego); - zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną na co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem warsztatów. (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie), - ubezpieczenie i opiekę medyczną; - w sytuacji tego wymagającej transport osoby uczestniczącej w warsztatach do lekarza lub właściwej placówki medycznej pod opieką osoby oddelegowanej przez Wykonawcę; - zakwaterowanie uczestników: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV. W pokojach mają znajdować się czajniki bezprzewodowe, szklanki, woda mineralna gazowana i niegazowana (bez ograniczeń). Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - zakwaterowanie i wyżywienie indywidualnych opiekunów w bezpośrednim sąsiedztwie pokojów osób niepełnosprawnych; - zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym i wyżywienie dla przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 40 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien); - materiały do prowadzenia zajęć z arteterapii (przygotowanie ozdób adwentowych i świątecznych, elementy stroików (podkłady, świeczki, gałązki świerkowe), bombki minimum 2 dla każdego BO, farby do malowania bombek, brokat, folia ozdobna, rafia, wizytówki świąteczne do wykorzystania przez uczestników; - minimum 2 zabiegi odnowy biologicznej z elementami rehabilitacji dziennie dla każdego uczestnika w miejscu zakwaterowania (a w przypadku przeciwwskazań do korzystania z zabiegów możliwość skorzystania z zabiegów wizażu); wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z : zupy, drugiego dania, kompotu, deseru, 2 kolacje oraz serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków, ciastek, cukru, mleka, owoców (śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego) . Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych, stoły podczas spożywania posiłków nakryte obrusami. - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów zajęcia rekreacyjno - ruchowe (zabawa taneczna), salę do ćwiczeń, zabiegi odnowy biologicznej i wizażu w miejscu zakwaterowania) - przejazd z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji warsztatów i powrót do miejsca zamieszkania wg załącznika miejscowości z terenu powiatu koszalińskiego, a także indywidualny transport dla osób, które z uwagi na niepełnosprawność muszą podróżować w samochodach przystosowanych do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania oraz transport do lekarza pierwszego kontaktu lub placówki medycznej); - ubezpieczenie uczestników w w trakcie pobytu i przejazdów; - sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiące załącznik do faktury. Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu koszalińskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowy Galex 85-449 Bydgoszcz, ul. Pelikanowa 1, ul. Pelikanowa 1, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.