eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Koszalin: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych.
Numer ogłoszenia: 448774 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417604 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doskonalenie umiejętności interpersonalnych i manualnych oraz utrwalanie zasad prawidłowego zachowania się w różnych sytuacjach życiowych. Budowanie pozytywnej samooceny. Nabycie umiejętności planowania i realizacji indywidualnych planów usamodzielniania (IPU). Termin: 06.12.2013r. - 08.12.2013r. Uczestnicy: 29 osób - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna ( 11 chłopców i 18 dziewcząt); 2 osoby - otoczenie uczestników ( 2 dziewcząt) 2 wychowawców; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Łącznie: 32 osoby Szkoleniowcy zgodnie z programem; Plan zajęć : dzień pierwszy 06.12.2013r.: 15:00 - wyjazd ( Koszalin - parking przed Amfiteatrem ) 16:00 obiad 16:30- 17:00 spotkanie uczestników warsztatów z zespołem projektowym, omówienie celów warsztatów oraz zasad związanych z uczestnictwem w warsztatach. 17:00-19:00 (2 godz.) Warsztat : Stres - jak sobie radzić z sytuacją trudną ? Doradztwo psychologiczne . Prowadzący: psycholog 19:00 - kolacja 19:30 - wykonywanie ozdób choinkowych, gry i zabawy pod opieką wychowawców + upominki Mikołajkowe (czekolada, ptasie mleczko,2 pomarańcze, 2 banany, 4 mandarynki, delicje ) Dzień drugi 07.12.2013r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:30 - 11:30 - (2 godz.) Sukcesy i porażki. Problemy szkolne i rówieśnicze. Prowadzący: pedagog 11:30 - 12:00 serwis kawowy 12:00 - 13:00 (1 godz.) Odpowiedzialność prawna nieletnich. Odpowiedzialność karna przed sądami. Prowadzący: specjalista ds. postępowania z nieletnimi. 13:00 - 14:00 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Odpowiedzialność prawna nieletnich. Odpowiedzialność karna przed sądami. Prowadzący: specjalista ds. postępowania z nieletnimi. 15:30- 16:00 serwis kawowy 16:00 - 17:30 (1,5 godz.) Warsztat kulinarny: Samodzielne przygotowywanie ciasteczek adwentowych (pierniczki, kruche ciasteczka), dekoracje świątecznego stołu. Prowadzący: osoba posiadająca doświadczenie w gastronomii. Oraz z bhp 17:30 kolacja 18:00 - Wyjazd na mecz koszykówki AZS Koszalin - Czarni Słupsk (derby) pod opieką wychowawców Dzień trzeci 08.012.2013r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 11::30 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama Prowadzący dla grupy I : pracownik socjalny Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy 11:30 - 11:45 serwis kawowy 11:45 - 14:15 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy Prowadzący dla grupy II : pracownik socjalny 14:30 obiad 15:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie) Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym w miejscowości nadmorskiej na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV, po dwa ręczniki, mydło. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - miejsce zakwaterowania musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć; - w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka będą zamknięte, - pokoje jednoosobowe wychowawców muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków; - pokój jednoosobowy dla przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 40 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry), materiały do prowadzenia zajęć (w tym do prowadzenia zajęć kulinarnych w ilości zabezpieczającej potrzeby całej grupy , oraz do przygotowywania ozdób świątecznych i dekoracji stołu świątecznego tj. bombki, farby do malowania bombek, brokat, celafon, ozdobny papier i rafia, gotowe elementy do wycinania z kartonu: choinki, bałwanki, mikołajki, reniferki, farby, kleje (minimum 2 bombki na jednego uczestnika i 2 elementy do samodzielnego przygotowania ozdoby świątecznej); - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy, drugiego dania ,kompotu i deseru , surówek, 2 kolacje, serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soków, ciastek, cukru, mleka, owoców - w tym: jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. Śniadania i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych, stoły podczas spożywania posiłków nakryte obrusami. - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów ( stół do tenisa stołowego, siatka, piłeczki rakiety, gry planszowe np. scrabble, monopol, szachy, warcaby itp). - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do najbliższej placówki służby zdrowia) - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych; - zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed datą rozpoczęcia warsztatów (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie); - konspekt pracy nad Indywidualnym Planem Usamodzielniania Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do akceptacji łącznie z ofertą; - ubezpieczenie uczestników w trakcie pobytu i przejazdów; - przejazd autokarem z Koszalina na miejsce zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem); - przejazd autokarem na mecz i z powrotem ( Koszalin ul. Śniadeckich 4 Hala widowiskowo - sportowa); - sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiące załącznik do faktury. - zapewnienie kadry wychowawców leży po stronie Zamawiającego; - rezerwacja biletów na mecz piłki siatkowej dokonana przez Zamawiającego; - zapewnienie specjalisty prowadzącego trening interpersonalny - dramę leży po stronie Zamawiającego; Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu koszalińskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowy Galex 85-449 Bydgoszcz, ul. Pelikanowa 1, ul. Pelikanowa 1, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.