eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Koszalin: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych.
Numer ogłoszenia: 417604 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cele: Doskonalenie umiejętności interpersonalnych i manualnych oraz utrwalanie zasad prawidłowego zachowania się w różnych sytuacjach życiowych. Budowanie pozytywnej samooceny. Nabycie umiejętności planowania i realizacji indywidualnych planów usamodzielniania (IPU). Termin: 06.12.2013r. - 08.12.2013r. Uczestnicy: 29 osób - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna ( 11 chłopców i 18 dziewcząt); 2 osoby - otoczenie uczestników ( 2 dziewcząt) 2 wychowawców; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Łącznie: 32 osoby Szkoleniowcy zgodnie z programem; Plan zajęć : dzień pierwszy 06.12.2013r.: 15:00 - wyjazd ( Koszalin - parking przed Amfiteatrem ) 16:00 obiad 16:30- 17:00 spotkanie uczestników warsztatów z zespołem projektowym, omówienie celów warsztatów oraz zasad związanych z uczestnictwem w warsztatach. 17:00-19:00 (2 godz.) Warsztat : Stres - jak sobie radzić z sytuacją trudną ? Doradztwo psychologiczne . Prowadzący: psycholog 19:00 - kolacja 19:30 - wykonywanie ozdób choinkowych, gry i zabawy pod opieką wychowawców + upominki Mikołajkowe (czekolada, ptasie mleczko,2 pomarańcze, 2 banany, 4 mandarynki, delicje ) Dzień drugi 07.12.2013r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:30 - 11:30 - (2 godz.) Sukcesy i porażki. Problemy szkolne i rówieśnicze. Prowadzący: pedagog 11:30 - 12:00 serwis kawowy 12:00 - 13:00 (1 godz.) Odpowiedzialność prawna nieletnich. Odpowiedzialność karna przed sądami. Prowadzący: specjalista ds. postępowania z nieletnimi. 13:00 - 14:00 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Odpowiedzialność prawna nieletnich. Odpowiedzialność karna przed sądami. Prowadzący: specjalista ds. postępowania z nieletnimi. 15:30- 16:00 serwis kawowy 16:00 - 17:30 (1,5 godz.) Warsztat kulinarny: Samodzielne przygotowywanie ciasteczek adwentowych (pierniczki, kruche ciasteczka), dekoracje świątecznego stołu. Prowadzący: osoba posiadająca doświadczenie w gastronomii. Oraz z bhp 17:30 kolacja 18:00 - Wyjazd na mecz koszykówki AZS Koszalin - Czarni Słupsk (derby) pod opieką wychowawców Dzień trzeci 08.012.2013r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 11::30 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama Prowadzący dla grupy I : pracownik socjalny Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy 11:30 - 11:45 serwis kawowy 11:45 - 14:15 (2,5 godz.) Warsztat: GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy Prowadzący dla grupy II : pracownik socjalny 14:30 obiad 15:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie) Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym w miejscowości nadmorskiej na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV, po dwa ręczniki, mydło. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - miejsce zakwaterowania musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć; - w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka będą zamknięte, - pokoje jednoosobowe wychowawców muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków; - pokój jednoosobowy dla przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 40 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry), materiały do prowadzenia zajęć (w tym do prowadzenia zajęć kulinarnych w ilości zabezpieczającej potrzeby całej grupy , oraz do przygotowywania ozdób świątecznych i dekoracji stołu świątecznego tj. bombki, farby do malowania bombek, brokat, celafon, ozdobny papier i rafia, gotowe elementy do wycinania z kartonu: choinki, bałwanki, mikołajki, reniferki, farby, kleje (minimum 2 bombki na jednego uczestnika i 2 elementy do samodzielnego przygotowania ozdoby świątecznej); - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy, drugiego dania ,kompotu i deseru , surówek, 2 kolacje, serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soków, ciastek, cukru, mleka, owoców - w tym: jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. Śniadania i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych, stoły podczas spożywania posiłków nakryte obrusami. - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów ( stół do tenisa stołowego, siatka, piłeczki rakiety, gry planszowe np. scrabble, monopol, szachy, warcaby itp). - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do najbliższej placówki służby zdrowia) - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych; - zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed datą rozpoczęcia warsztatów (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie); - konspekt pracy nad Indywidualnym Planem Usamodzielniania Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do akceptacji łącznie z ofertą; - ubezpieczenie uczestników w trakcie pobytu i przejazdów; - przejazd autokarem z Koszalina na miejsce zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem); - przejazd autokarem na mecz i z powrotem ( Koszalin ul. Śniadeckich 4 Hala widowiskowo - sportowa); - sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiące załącznik do faktury. - zapewnienie kadry wychowawców leży po stronie Zamawiającego; - rezerwacja biletów na mecz piłki siatkowej dokonana przez Zamawiającego; - zapewnienie specjalisty prowadzącego trening interpersonalny - dramę leży po stronie Zamawiającego; Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu koszalińskiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę szkoleniową w dziedzinie rozwoju osobistego, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od oceny warunku jw.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności Ocena wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena wg formuły: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- przedłużająca się procedura wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów, - złożenieodwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów, - wyrekrutowanie mniejszej liczby uczestników warsztatów w stosunku do zakładanej liczby uczestników dopuszcza się zmianę liczby uczestników, wynagrodzenia wykonawcy, - losowe, uniemożliwiających realizację warsztatów w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji warsztatów,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.