eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki, asystenta ds. merytorycznych, specjalisty ds. zatrudnienia i doradcy zawodowego w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Poznań: Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki, asystenta ds. merytorycznych, specjalisty ds. zatrudnienia i doradcy zawodowego w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 44859 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Świerkowa 8, 61-472 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 832 19 49, faks 061 832 34 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki, asystenta ds. merytorycznych, specjalisty ds. zatrudnienia i doradcy zawodowego w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki, asystenta ds. merytorycznych, specjalisty ds. zatrudnienia i doradcy zawodowego w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji kierownika projektu współfinansowanego ze środków publicznych. Zadanie nr 2: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki współfinansowanego ze środków publicznych. Zadanie nr 3: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji asystenta ds. merytorycznych współfinansowanego ze środków publicznych. Zadanie nr 4: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji specjalisty ds. zatrudnienia współfinansowanego ze środków publicznych. Zadanie nr 5: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji doradcy zawodowego współfinansowanego ze środków publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: ZADANIE NR 1: dysponuj min. 1 osobą, która: a) posiada wykształcenie wyższe w stopniu magister, b) posiada min. czteroletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, e) posiada znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela, f) posiada umiejętność obsługi komputera (w tym obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków płatniczych). g) posiada zdolności organizacyjnych, h) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, i) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie nr 2: dysponuj min. 1 osobą, która: a) posiada wykształcenie wyższe w stopniu magister, b) posiada min. czteroletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada umiejętność obsługi komputera . e) posiada zdolności organizacyjnych, f) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, g) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie nr 3: dysponuj min. 1 osobą, która: a) posiada wykształcenie wyższe w stopniu magister, b) posiada min. czteroletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada umiejętność obsługi komputera . e) posiada zdolności organizacyjnych, f) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, g) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie nr 4: dysponuj min. 1 osobą, która: a) posiada wykształcenie wyższe w stopniu magister, b) posiada min. czteroletnie doświadczenie w realizacji projektów Program Operacyjny Kapitał Ludzki, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada umiejętność obsługi komputera . e) posiada zdolności organizacyjnych, f) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, g) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Zadanie nr 5: dysponuj min. 1 osobą, która: a) posiada wykształcenie wyższe w stopniu magister, c) posiada doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanych ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego), d) posiada umiejętność obsługi komputera . e) posiada zdolności organizacyjnych, f) posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, g) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy; zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający doświadczenie we wdrażaniu minimum dwóch projektu finansowanych ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego); oświadczenie o posiadaniu zdolności organizacyjnych oraz o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu, generatora wniosków aplikacyjnych PO KL i generatora wniosków płatniczych; Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem - załącznik nr 5; Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych; Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu pełni praw publicznych; Oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; Oświadczenie o znajomości przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Karta Nauczyciela.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu prac wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; b) w przypadku zmian w harmonogramie projektu, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia; c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia uniemożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Świerkowa 8, 61-472 Poznań - sekretariat.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 07:30, miejsce: w Zespole Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Świerkowa 8, 61-472 Poznań - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie funkcji kierownika projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu. Zakres czynności: Do obowiązków kierownika projektu, będzie należało: 1. Zarządzanie procesem realizacji projektu; 2. Opracowanie procedur i regulaminów w projekcie; 3. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi; 4. Koordynowanie, opiniowanie i nadzór nad działaniami projektu przez cały okres jego realizacji; 5. Opracowanie i utrzymywanie planu zarządzania projektem i opracowanie harmonogramu projektu; 6. Bieżące kontakty z organem prowadzącym oraz WUP-em 7. Bieżąca współpraca z Dyrektorem szkoły, asystentem ds. promocji, rekrutacji i wdrażania, asystentem ds. merytorycznych, księgowym i kadrą dydaktyczną. 8. Odpowiedzialny za monitoring i ocenę sprawności wydatkowania kosztów zgodnie z budżetem projektu we współpracy z księgowym; 9. Śledzi przepływy gotówkowe i poziom wykorzystania funduszy w poszczególnych kategoriach budżetowych, weryfikuje kwalifikowalność kosztów oraz gromadzi informacje o stopniu wykorzystania dotacji; 10. Bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem; 11. Monitorowanie i raportowanie odchyleń i wyników przeprowadzonych kontroli; 12. Bieżące zarządzanie zmianami w projekcie; 13. Bieżące zarządzanie jakością w projekcie; przygotowywanie wniosków o płatność; 14. Analiza i ocena ryzyka, opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektem; 15. Zapewnienie prawidłowej komunikacji w zespole, umożliwiającej terminowe przekazywanie rzetelnej informacji, dotyczącej stanu projektu, zagrożeń i wniosków o zmianę; przygotowanie planu komunikacji zespołu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie funkcji asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu. Zakres czynności: Do obowiązków asystenta ds. rekrutacji, promocji i dydaktyki, będzie należało: 1.Promocja projektu w mediach powiatu poznańskiego; 2.Rekrutacja uczestników do projektu; 3.Kontakty z uczestnikami podczas trwania projektu na bieżąco; 4.Kontakty z rodzicami; 5.Wsparcie kierownika projektu w działaniach związanych z zarządzaniem i procesem realizacji projektu; 6.Utrzymywanie planu zarządzania projektem i harmonogramu projektu; 7.Weryfikowanie poprawności dokumentacji projektowej oraz bieżąca sprawozdawczość; 8.Utrzymywanie prawidłowej komunikacji w relacjach z uczestnikami projektu, rodzicami, asystentem ds. merytorycznych, , księgowym, kierownikiem i Dyrektorem Szkoły; 9.Bieżąca kontrola postępu prac w celu utrzymania zgodności projektu z założonym planem i przekazywanie wniosków na właściwy poziom decyzyjny; 10.Prowadzenie biura projektu i tablicy ogłoszeń projektu; 11.Wypełnianie i aktualizowanie generatora PEFS zgodnie z procedurami; 12.Przygotowanie planu promocji projektu i jego realizacja; 13.Przygotowywanie i rozdysponowanie wśród beneficjentów materiałów promocyjnych projektu; 14.Przydzielanie sal, ustalanie zastępstw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta ds. merytorycznych, w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu: Zakres czynności: Do obowiązków asystenta ds. merytorycznych, będzie należało: 1.odpowiedzialność (pełna) za proces systematycznego zbierania i analizowania ilościowych i jakościowych informacji na temat wdrażanego projektu ; 2.monitorowanie realizacji projektu pod kątem codziennego zarządzania; 3.zapewnienie zgodności realizacji projektu z założeniami i celami wcześniej zatwierdzonymi w dokumentach projektowych; 4.kontrolowanie zakresu merytorycznego realizacji zadań oraz harmonogramu wdrażania projektu, jak również rezultatów poprzez system wskaźników określonych w dokumentach projektowych; 5.dokonywanie systematycznych pomiarów osiągania założonych rezultatów oraz wskaźników i w konsekwencji poszczególnych celów projektu; 6.prowadzenie ewidencji informacji o uczestnikach projektu i formach wsparcia, jakie uzyskują na poszczególnych etapach udziału w projekcie; 7.weryfikowanie programów nauczania pod kątem zgodności z podstawą programową i badanie zgodności w związku ze zmianami prawa oświatowego; 8.weryfikowanie wyników nauczania uczniów; 9.nadzór poprawności wykonywanych działań edukacyjnych;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: specjalisty ds. zatrudnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. zatrudnienia, w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu: Zakres czynności: Do obowiązków specjalisty ds. zatrudnienia, będzie należało: 1.Przygotowanie kwestionariusza do badania kompetencji zawodowych dla beneficjentów projektu w celu opracowania ich indywidualnych profili zawodowych; 2.Systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje i pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej; 3.Przygotowanie młodzieży do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia oraz opracowywania indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej; 4.Współpraca z firmami zewnętrznymi realizującymi dodatkowe kursy zawodowe, organizowanie spotkań, ustalanie terminów realizacji poszczególnych kursów; 5.Przygotowanie beneficjentów projektu do trafnego wyboru dodatkowych kursów zawodowych; 6.Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kursów w projekcie i opieka nad prawidłową realizacją tych kursów; 7.Współpraca z rodzicami uczniów; 8.Przygotowywanie uczniów do radzenia sobie w sytuacjach trudnych tj. bezrobocie, adaptacja do nowych warunków pracy i mobilność zawodowa; 9.Przygotowanie rodziców do efektywnego wspierania dzieci w podejmowaniu przez nie decyzji edukacyjnych i zawodowych; 10.Kierowanie w sprawach trudnych do doradcy zawodowego; 11.Organizowanie wspólnie z doradcą zawodowym konferencji poświęconych szansom edukacyjnym młodzieży. 12.Organizowanie zajęć pozalekcyjnych, wykładów z zakresu wykorzystania zdobytego wykształcenia oraz możliwości podjęcia przez mechatroników i optyków pracy; 13.Realizacja projektów edukacyjnych tj. Walka z Hałasem, Spotkania z Otolaryngologiem, Możliwość pracy w serwisie sprzętu medycznego, Technika na usługach przemysłu i ekologii; 14.Udział w Targach Edukacyjnych w 2013, 2014 i 2015 roku; 15.Kreowanie promocji Szkoły poprzez materiały informacyjne, kontakty z gimnazjami, pracodawcami i rodzicami 16. monitoring projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pełnienie funkcji doradcy zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji doradcy zawodowego, w ramach priorytetu numer IX priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie numer 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego projekt Edukacja na miarę naszych potrzeb dla Zespołu Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Świerkowej 8 w Poznaniu: Zakres czynności: Do obowiązków asystenta ds. promocji rekrutacji i wdrażania, będzie należało: 1.Gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych do poziomu i kierunku kształcenia; 2.Udzielanie indywidualnych porad edukacyjnym uczniom i ich rodzicom; 3.Prowadzenie zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery zawodowej i podjęcia roli zawodowej; 4.Prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań; 5.Pomoc nauczycielom w realizacji tematów związanych z wyborem zawodu; 6.Współpraca z rodzicami uczniów; 7.Wspieranie działań szkoły mających na celu optymalny rozwój edukacyjny i zawodowy ucznia; 8.Organizowanie z asystentem ds. zatrudnienia konferencji poświęconych szansom edukacyjnym młodzieży. 9.Organizowanie zajęć pozalekcyjnych, wykładów z zakresu wykorzystania zdobytego wykształcenia oraz możliwości podjęcia przez mechatroników i optyków pracy; 10.Realizacja projektów edukacyjnych tj. Walka z Hałasem, Spotkania z Otolaryngologiem, Możliwość pracy w serwisie sprzętu medycznego, Technika na usługach przemysłu i ekologii; 11.Udział w Targach Edukacyjnych w 2013, 2014 i 2015 roku; 12.Kreowanie promocji Szkoły poprzez materiały informacyjne, kontakty z gimnazjami, pracodawcami i rodzicami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.