Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Lębork: REMONT ŁAZIENKI W BUDYNKU POWIATOWEGO INSPEKTORATU
WETERYNARII W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 435586 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku , ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 21 80, faks 59 862 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ŁAZIENKI W BUDYNKU POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W LĘBORKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont łazienki - zakres robót: Roboty rozbiórkowe: - wykucie ościeżnic drzwiowych i okiennych - 3 szt - rozebranie ścianek działowych - 3,80 m2 - rozebranie okładziny z płytek ceramicznych ścian - 28 m2 - rozebranie posadzek ceramicznych wraz z warstwą wyrównawczą - 7,4 m2 - transport i utylizacja gruzu - 2 m3 Remont ścian: - wymiana nadproży drzwiowych z belek L19 - 2,4 m - uzupełnienie ścian bloczkami gazobetonowymi - 0,30 m3 Remont podłóg: - warstwy wyrównawcze od posadzki gr. 4 cm - 7,4 m2 - izolacja przeciwwilgociowa z folii w płynie - 9,74 m2 - posadzki płytek gresowych - 7,4 m2 Roboty tynkarskie: - tynki cementowo-wapienne kat. II ścian - 41 m2 - licowanie ścian płytkami glazurowanymi - 41 m2 - osadzenie lustra na ścianie - 0,7 m2 - sufit podwieszany z płyt g-k - 7,2 m2 Roboty malarskie: - malowanie sufitów farbą emulsyjną - 7,2 m2 Osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej: - drzwi łazienkowe 80 w okleinie drewnopodobnej wraz z ościeżnicą regulowaną - 2 szt - okno w profilach PCV 0,90x1,50 - 1 szt Roboty stolarskie: - szafka podumywalkowa dwudrzwiowa wisząca z płyt HPL o wym. min. 70x70x35 - 1 szt Roboty wod-kan: - demontaż istniejącej armatury - wymiana instalacji wodociągowej na nową z rur miedzianych w otulinie -16,6 mb - wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z rur PCV śr. 50 mm - 7,5 m - wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z rur PCV śr. 75 mm - 3,3 m - wymiana instalacji kanalizacyjnej na nową z rur PCV śr. 110 mm - 1,5 m - wykonanie wpustu podłogowego ze stali nierdzewnej - 1 szt - montaż umywalki porcelanowej wraz z baterią stojącą - 1 kpl - montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z porcelany kompakt - 1 kpl - montaż pisuaru porcelanowego z zaworem spłukującym - 1 kpl Roboty c.o.: - wymiana rur stalowych śr. 20 mm na nowe - 15,6 m - wymiana grzejnika żeliwnego na nowy dwupłytowy V22 600/600 wraz z zaworami odcinającymi i głowicą termostatyczną - 1 kpl Roboty elektryczne: - wymiana instalacji światła na nową YDYp 3x1,5 mm2 - 25 mb - wymiana instalacji siły na nową YDYp 3x2,5 mm2 - 27 mb - wymiana opraw oświetleniowych na nowe - oprawa rastrowa z odbłyśnikiem 2x36 EVG - 2 szt - wymiana opraw oświetleniowych na nowe - oprawa zwykła -plafoniera - 1 szt - wymiana łączników podtynkowych 3 szt - wymiana gniazd wtyczkowych hermetycznych - 3 szt - montaż rozdzielnia elektryczna natynkowa - kompletna na 24 pola z zabezpieczeniem typu S 16A - 5 szt i rozłącznikiem FR - 1 kpl - badania i pomiary instalacji elektrycznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Instalowanie zabudowanych mebli
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork, w banku NBP O/O Gdańsk Nr konta: 46 1010 1140 0196 3722 3000 0000 , przed terminem otwarcia ofert, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony PIW 08. 225. 4.12. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Weterynaryjna 1, 84-300 Lębork. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą określonym w rozdziale 7 pkt. 1.3
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: wykonaniu remontu pomieszczeń sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/inspektorat_weterynarii/piw_lebork
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku ul. Wterynaryjna 1 84-300 Lębork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lęborku ul. Wterynaryjna 1 84-300 Lębork - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego w Lęborku, dz. nr 274, obręb 3.
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.