To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-13
Opole: DLG/154/15/11 Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 43224 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256590 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4433121, faks 77 4433021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG/154/15/11 Zakup i dostawa artykułów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów biurowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., Ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20376,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24796,80
Oferta z najniższą ceną: 24796,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27128,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., Ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3479,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4103,67
Oferta z najniższą ceną: 4103,67 / Oferta z najwyższą ceną: 4779,78
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTIM Sp. z o.o., Ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 977,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1136,77
Oferta z najniższą ceną: 1136,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1377,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Badanie społeczne pt. "Strategie rekrutacyjne podmiotów gospodarczych w województwie opolskim"
- TP.D.NPŻ.61.25_Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Kompleksowa obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2026-2027 na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu
- Wykonanie izolacji poziomej i pionowej przeciwwodnej ścian i posadzki przy zastosowaniu metody iniekcji krystalicznej w PT KRUS w Nysie.
- Pełnienie nadzoru inwest. dla inwestycji: Opolskie na rowery do centrów usług i miejsc pracy.Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW nr 409 w m.Krapkowice-branża elektroenergetyczna-oświetlenie
- Sukcesywna dostawę artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji - warzywa i owoce
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- Zakup i dostawa papieru do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów i ploterów
- "Zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Równe szanse i możliwości - rozwój szkół w Gminie Kochanowice"" realizowanego w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MEGREZ Sp. z o. o."
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i składanki komputerowej
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.