To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Warszawa: Świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r
Numer ogłoszenia: 432166 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400030 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie 5-ciu niżej wymienionych siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy: 1. ul. Gen. Józefa Bema 70 (+ okresowo Wolska 176) 2. ul. Ciołka 33 3. ul. Wawelberga 15 4. ul. Nowolipki 16 5. ul. Ogrodowa 28/30 Wykaz powierzchni objętych sprzątaniem określa załącznik nr 6 do s.i.w.z. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem obejmuje: Czynności podlegające wynagrodzeniu miesięcznemu: 1. Codziennie: - opróżnianie i wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, - wynoszenie śmieci do punktów zbiorczych, - usuwanie kurzu z wszelkich powierzchni płaskich: mebli, biurek, parapetów, - usuwanie na bieżąco odcisków na powierzchniach szklanych, lustrach, - odkurzanie, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłóg, klatek schodowych, wycieraczek, (mycie podłóg z zastosowaniem specjalistycznych środków odpowiednich do danego rodzaju podłogi: wykładzin tarkett optima - korytarze, pokoje; lakierowane drewno- schody, panele podłogowe - pokoje), - utrzymanie w czystości pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie sprzętu i materiałów czystościowych, - odkurzanie wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową, - czyszczenie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi, - mycie urządzeń sanitarnych, glazury koło umywalek, luster, - mycie podłóg w toaletach środkami myjąco-dezynfekującymi, - mycie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki, - stosowanie w toaletach preparatów zapachowych, - oczyszczanie popielnic z niedopałków (popielnice ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego). 2. Raz w tygodniu: - usuwanie zanieczyszczeń z drzwi wewnętrznych do pokoi biurowych, parapetów, ścianek działowych, grzejników, oraz usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych i wyciągów, - odkurzanie i czyszczenie tapicerki meblowej, mycie całej glazury, lamperii, drzwi wejściowych oraz sztucznych kwiatów. - mycie nóg krzeseł, podstaw foteli obrotowych, poręczy na klatkach schodowych, - mycie listew przypodłogowych, - mycie glazury w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych. 3. Raz w miesiącu: - mycie koszy na śmieci, - wycieranie na mokro z kurzu górnych części szaf, - mycie oszklonych gablot i tablic informacyjnych na korytarzach, - czyszczenie szafek gaśnic na korytarzach, - usuwanie pajęczyn, - wycieranie wyłączników światła, - mycie kaloryferów, - wymiana wkładów zapachowych w toaletach, - mycie drzwi wejściowych do budynków siedzib. 4. Dwa razy w miesiącu: - zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń magazynowych, archiwów, świetlic, baszt nie wliczonych do codziennego sprzątania udostępnianych przez pracownika Zamawiającego. 5. Dwa razy w roku: - wykonywanie wszystkich czynności porządkowych dostosowanych do rodzaju istniejących podłóg (PCV Tarkett Optima, wykładziny dywanowe, gres, terakota, panele podłogowe, PCV) pozwalających na stwierdzenie utrzymania ich we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym, Wykaz czynności: odkurzanie, mycie, czyszczenie lub pranie, mechaniczne lub ręczne zdejmowanie powłok nabłyszczających lub ochronnych, nakładanie właściwych środków nabłyszczających (3 warstwy), polerowanie, - mycie punktów świetlnych, - sprzątanie baszt przy ul. Bema (zamiatanie, mycie na mokro), - mycie okien, parapetów zewnętrznych i ram okiennych. - mycie żaluzji, - mycie krat zewnętrznych, - mycie lodówek, - mycie i dezynfekowanie aparatów telefonicznych (dezynfekowanie jednorazową chusteczką słuchawek, mycie całego aparatu stosownymi preparatami). 6. Trzy razy w roku: - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg w budynku przy ul. Wolskiej 176, po uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego. 7. Jeden raz w roku: - pranie verticali, rolet, - pranie tapicerek krzeseł i foteli. 8. Inne prace zlecane w miarę potrzeb Prace zlecane przez Zamawiającego w miarę potrzeb, nie wynikające z przedmiotu zamówienia, przykładowe prace: sprzątanie po remontach, awariach, zalaniach, itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA ZAJFERT Firma "ZAJFERT"
- Aleksandra Zajfert FIRMA ZAJFERT, ul. Gersona 8, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91832,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87578,88
Oferta z najniższą ceną: 87578,88 / Oferta z najwyższą ceną: 124800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.