eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Warszawa: Świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r
Numer ogłoszenia: 400030 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w okresie od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie 5-ciu niżej wymienionych siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy: 1. ul. Gen. Józefa Bema 70 (+ okresowo Wolska 176) 2. ul. Ciołka 33 3. ul. Wawelberga 15 4. ul. Nowolipki 16 5. ul. Ogrodowa 28/30 Wykaz powierzchni objętych sprzątaniem określa załącznik nr 6 do s.i.w.z. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem obejmuje: Czynności podlegające wynagrodzeniu miesięcznemu: 1. Codziennie: - opróżnianie i wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, - wynoszenie śmieci do punktów zbiorczych, - usuwanie kurzu z wszelkich powierzchni płaskich: mebli, biurek, parapetów, - usuwanie na bieżąco odcisków na powierzchniach szklanych, lustrach, - odkurzanie, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłóg, klatek schodowych, wycieraczek, (mycie podłóg z zastosowaniem specjalistycznych środków odpowiednich do danego rodzaju podłogi: wykładzin tarkett optima - korytarze, pokoje; lakierowane drewno- schody, panele podłogowe - pokoje), - utrzymanie w czystości pomieszczenia przeznaczonego na przechowywanie sprzętu i materiałów czystościowych, - odkurzanie wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową, - czyszczenie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych środkami do tego przeznaczonymi, - mycie urządzeń sanitarnych, glazury koło umywalek, luster, - mycie podłóg w toaletach środkami myjąco-dezynfekującymi, - mycie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki, - stosowanie w toaletach preparatów zapachowych, - oczyszczanie popielnic z niedopałków (popielnice ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego). 2. Raz w tygodniu: - usuwanie zanieczyszczeń z drzwi wewnętrznych do pokoi biurowych, parapetów, ścianek działowych, grzejników, oraz usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych i wyciągów, - odkurzanie i czyszczenie tapicerki meblowej, mycie całej glazury, lamperii, drzwi wejściowych oraz sztucznych kwiatów. - mycie nóg krzeseł, podstaw foteli obrotowych, poręczy na klatkach schodowych, - mycie listew przypodłogowych, - mycie glazury w łazienkach i pomieszczeniach socjalnych. 3. Raz w miesiącu: - mycie koszy na śmieci, - wycieranie na mokro z kurzu górnych części szaf, - mycie oszklonych gablot i tablic informacyjnych na korytarzach, - czyszczenie szafek gaśnic na korytarzach, - usuwanie pajęczyn, - wycieranie wyłączników światła, - mycie kaloryferów, - wymiana wkładów zapachowych w toaletach, - mycie drzwi wejściowych do budynków siedzib. 4. Dwa razy w miesiącu: - zamiatanie i mycie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń magazynowych, archiwów, świetlic, baszt nie wliczonych do codziennego sprzątania udostępnianych przez pracownika Zamawiającego. 5. Dwa razy w roku: - wykonywanie wszystkich czynności porządkowych dostosowanych do rodzaju istniejących podłóg (PCV Tarkett Optima, wykładziny dywanowe, gres, terakota, panele podłogowe, PCV) pozwalających na stwierdzenie utrzymania ich we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym, Wykaz czynności: odkurzanie, mycie, czyszczenie lub pranie, mechaniczne lub ręczne zdejmowanie powłok nabłyszczających lub ochronnych, nakładanie właściwych środków nabłyszczających (3 warstwy), polerowanie, - mycie punktów świetlnych, - sprzątanie baszt przy ul. Bema (zamiatanie, mycie na mokro), - mycie okien, parapetów zewnętrznych i ram okiennych. - mycie żaluzji, - mycie krat zewnętrznych, - mycie lodówek, - mycie i dezynfekowanie aparatów telefonicznych (dezynfekowanie jednorazową chusteczką słuchawek, mycie całego aparatu stosownymi preparatami). 6. Trzy razy w roku: - zamiatanie, mycie powierzchni podłóg w budynku przy ul. Wolskiej 176, po uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego. 7. Jeden raz w roku: - pranie verticali, rolet, - pranie tapicerek krzeseł i foteli. 8. Inne prace zlecane w miarę potrzeb Prace zlecane przez Zamawiającego w miarę potrzeb, nie wynikające z przedmiotu zamówienia, przykładowe prace: sprzątanie po remontach, awariach, zalaniach, itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wpłata wadium w wysokości 2 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawcy wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w budynkach użyteczności publicznej w zakresie sprzątania, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł każda Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części umowy w trybie natychmiastowym w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, np. zmniejszenie liczby obiektów objętych przedmiotową umową, b) możliwość zmiany podwykonawcy, w przypadku rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacji lub nienależytej staranności przy realizacji robót stwierdzonej przez Zamawiającego, pod warunkiem wykazania przez nowego podwykonawcę spełniania warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 19, pon-pt. 12:00-14:00, po dok. przelewu należnej opłaty na konto Zam. 25103050800000005550882019, za zal. poczt. lub w kasie Zakładu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Warszawa, ul. Bema 70 pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.