eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej cz. I/2015 Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Dąbrowa Tarnowska: Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej cz. I/2015 Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 4314 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 44 15, faks 14 642 44 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywna Integracja w ramach projektu pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej cz. I/2015 Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji następujących działań: 1. Spotkania indywidualne z doradcą zawodowym w ilości 34 godzin. Warsztaty grupowe z doradcą zawodowym w ilości 6 godzin. Założenia-poznanie oczekiwań Uczestników Projektu wobec przyszłej sytuacji zawodowej oraz możliwości i predyspozycji, a także wzbudzenie motywacji do pełnego uczestnictwa w projekcie. Podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Zajęcia z doradcą winny objąć między innymi umiejętności autoprezentacji i kreowania własnego wizerunku, umiejętność przemawiania i wystąpień publicznych, umiejętność radzenia sobie ze stresem i pozytywnego wykorzystywania kryzysów, świadomość własnych zasobów i umiejętności. 2. Spotkania indywidualne z psychologiem w ilości 71 godzin. Warsztaty grupowe z psychologiem w ilości 6 godzin. Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności psychicznej uczestników projektu i ich podopiecznych. Spotkania z psychologiem winny obejmować w szczególności nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, likwidacji barier w komunikacji, interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, określenie norm i zasad współżycia w rodzinie i jej otoczeniu, umacnianie więzi i budowanie właściwych relacji w kontekście rodziny i jej otoczenia. Trening redukcji frustracji, planowanie własnego rozwoju w kontekście zachowania właściwej funkcji w rodzinie. 3. Spotkania indywidualne z pedagogiem w ilości 71 godzin. Warsztaty grupowe z pedagogiem w ilości 6 godziny. Założenia - czuwanie i budowanie integracji pomiędzy rodzicami a dziećmi, wspieranie rodziców dzieci poprzez: kształtowanie prawidłowej postawy rodzicielskiej wobec własnego dziecka, udzielanie codziennych instruktaży dotyczących pracy z dzieckiem, udzielanie porad związanych z koniecznością skorzystania z dodatkowej pomocy innych specjalistów czy instytucji społecznych (i wskazywanie ich). Przywracanie powierzonym swej opiece jednostkom w taki czy inny sposób uszkodzonym lub niedostosowanym społecznie, normy możliwej do osiągnięcia przez wielokierunkowe oddziaływanie na ich zaburzone warunki bio - psycho - społeczne dla umożliwienia im znalezienia należnego im miejsca w społeczeństwie i w życiu osobistym. 4. Spotkania indywidualne z rehabilitantem w ilości 180 godzin w tym: z wykorzystaniem metody rehabilitacja w wodzie w ilości 60 godzin, gdzie jedna godzina to 60 min., z wykorzystaniem metody rehabilitacji ogólnej lub i z wykorzystaniem metody NDT Bobath w ilości 90 godzin gdzie jedna godzina to 60 min, z wykorzystaniem Metody Integracji Sensorycznej (SI) opartej na neurofizjologicznych podstawach klinicznej obserwacji i standaryzowanych testach w ilości 30 godzin. Warsztaty grupowe z rehabilitantem w ilości 6 godzin., Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychoruchowej Uczestników Projektu i ich podopiecznych. Spotkania z rehabilitantem obejmują wczesną interwencję dzieci z opóźnieniem psychoruchowym i z uszkodzeniami układu nerwowego, a także usprawnianie podopiecznych systematycznie korzystających z pomocy, co pozwala osiągnąć im rytmiczną stabilizację. Pokazanie Uczestnikowi Projektu w jaki sposób dostarczać dziecku z orzeczoną niepełnosprawnością stymulacji przedsionkowej, proprioceptywnej oraz dotykowej, słuchowej, węchowej, wzrokowej, jak poprawiać poczucie równowagi i koordynacji oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. Dzięki informacjom i rzetelnym poradom Uczestnik Projektu będzie miał możliwość usamodzielnienia osoby zależnej - dziecka a tym samym będzie miał możliwość zaktywizowania siebie społecznie i zawodowo Wykonawca zapewni uczestnikom dostęp do sprzętu rehabilitacyjnego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć. 5. Spotkania indywidualne z logopedą w ilości 90 godzin. Warsztaty grupowe z logopedą w ilości 6 godziny. Założenia - terapia zaburzeń artykulacyjnych i zaburzeń mowy różnego pochodzenia, wspieranie rozwoju mowy i porozumiewania się alternatywnego (dzieci niemówiące i słabomówiące), terapia mowy po całkowitej lub częściowej jej utracie, z elementami wczesnej interwencji terapeutycznej u dzieci w wieku poniemowlęcym, a także terapią pedagogiczną młodzieży oraz dzieci z tzw. grupy ryzyka dysleksji 6. Kurs Pierwszej Pomocy w ilości 8 godzin. Założenia - przekazanie Uczestnikom Projektu podstawowej wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy (w tym również reanimacji i resuscytacji) w oparciu o fachowy personel. Zadanie realizowane być powinno również w oparciu o zajęcia praktyczne za pomocą specjalistycznych fantomów i innego adekwatnego sprzętu. Zajęcia odbywać się winny na terenie Dąbrowy Tarnowskiej 7. Spotkania indywidualne z prawnikiem w ilości 34 godzin. Warsztaty grupowe z prawnikiem w ilości 6 godzin. Założenia - udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach służących przywracaniu samodzielności życiowej w tym powrót na rynek pracy. Prowadzenie spotkań z Uczestnikami Projektu m.in. z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa karnego, prawa świadczeń rodzinnych pod kątem pomocy rodzinom wieloproblemowym. 8. Organizacji i przeprowadzenie jednodniowego zespołu ćwiczeń usprawniających psychoruchowo klientów Zamawiającego i ich podopiecznych, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn. Dobra Przyszłość, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie jednodniowego zespołu ćwiczeń usprawniających psychoruchowo dla nie więcej niż 34 osób w tym dzieci niepełnosprawnych oraz dorosłych niepełnosprawnych oraz osób delegowanych przez Zamawiającego (Członkowie Zespołu Zarządzającego, Doradca ds. ON) - 3 osoby. Założenia - ogólna poprawa i wzmocnienie sprawności fizycznej i psychicznej uczestników projektu i ich podopiecznych. Wykonawca ma obowiązek dostosować program ćwiczeń do stopnia sprawności poszczególnych osób. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników ćwiczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania ćwiczeń oraz dowóz uczestników z Dąbrowy Tarnowskiej na miejsce realizacji ćwiczeń oraz z miejsca realizacji ćwiczeń do Dąbrowy Tarnowskiej. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia ćwiczeń. Uczestnicy projektu w trakcie trwającego zespołu ćwiczeń powinni mieć zapewnione całodzienne wyżywienie oraz kompleksową rehabilitację obejmującą: a)zabiegi z zakresu fizykoterapii, b)zabiegi z zakresu kinezyterapii, c)hipoterapię, d)dogoterapię, e)terapię zajęciową (zajęcia muzyczne, zajęcia plastyczne itp.) f)grupową rehabilitację społeczną. Miejsce realizacji zadania ma znajdować się w Polsce, w odległości nie większej od Dąbrowy Tarnowskiej niż 70 km. Wszyscy Uczestnicy projektu powinni zostać ulokowani w jednym ośrodku rehabilitacyjno - wypoczynkowym posiadającym aktualny wpis do rejestru ośrodków uprawnionych do przyjmowania osób niepełnosprawnych, wyposażonym w kryty basen. Opcjonalnie w grotę solną. Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu wyżywienie w formie trzech posiłków tj. śniadanie, obiad (dwa dania + deser), kolacja. Dzienna stawka wyżywienia dla jednej osoby nie może być niższa niż 50 zł. Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem, autobusem klimatyzowanym, posiadającym aktualny przegląd techniczny. Wykonawca zapewni, iż uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu stwierdzającego ukończenie udziału w zespole. 15.Organizacja i przeprowadzenie dwudniowych wyjazdowych warsztatów rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu kopalni soli (nocleg w kopalni) dla klientów Zamawiającego i ich podopiecznych, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w projekcie pn. Dobra Przyszłość, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2. Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie dwudniowych wyjazdowych warsztatów rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu kopalni soli dla nie więcej niż 34 osób w tym dzieci niepełnosprawnych oraz dorosłych niepełnosprawnych oraz osób delegowanych przez Zamawiającego (Członkowie Zespołu Zarządzającego, Doradca ds. ON) - 3 osoby Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania warsztatów oraz dowóz uczestników z Dąbrowy Tarnowskiej na miejsce realizacji warsztatów oraz z miejsca realizacji warsztatów do Dąbrowy Tarnowskiej. Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia warsztatów. Uczestnicy projektu w trakcie trwających warsztatów powinni mieć zapewnione zakwaterowanie, komplet pościeli, wyżywienie (obiadokolację w dniu przyjazdu, śniadanie w dniu wyjazdu), możliwość skorzystania z prysznica. Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem. Wykonawca zapewnia drożdżówki - 1 szt. na uczestnika, kanapki (bułka, sałata, wędlina, żółty ser) - 1 szt. na uczestnika - w trakcie transportu do miejsca realizacji zadania i z powrotem, nieograniczoną ilość wody mineralnej. Wykonawca zapewnia uczestnictwo fizjoterapeuty w trakcie pobytu Uczestników Projektu w kopalni soli , który z każdym Uczestnikiem Projektu przeprowadzi indywidualne konsultacje dot. leczenia schorzeń układu oddechowego, dolegliwości alergologicznych oraz laryngologicznych przy wykorzystaniu leczniczych właściwości podziemnego mikroklimatu kopalni soli. Wykonawca zapewnia transport Uczestników Projektu z Dąbrowy Tarnowskiej do miejsca realizacji zadania i z powrotem, autobusem klimatyzowanym, posiadającym aktualny przegląd techniczny. Wykonawca zapewni, iż uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa. Miejsce realizacji zadania (zakwaterowanie + realizacja zajęć) ma znajdować się w Polsce, w odległości nie większej od Dąbrowy Tarnowskiej niż 100 km. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu stwierdzającego ukończenie udziału w warsztatach. II. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2015 roku. III. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia spotkań indywidualnych w miejscu zamieszkania Uczestnika Projektu, chyba, że Uczestnik Projektu nie wyrazi na to zgody wtedy miejsce na spotkanie wyznacza Wykonawca. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. W tej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce spotkania ze specjalistą. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia spotkań indywidualnych z rehabilitantem w odpowiednio przystosowanym do tego centrum rehabilitacyjnym zarówno dla dzieci jak i dorosłych wyposażonym między innymi w pracownie fizykoterapii, hydroterapii, masażu leczniczego. Spotkania indywidualne z rehabilitantem odbywać się powinny na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska lub w odległości nie większej niż 25 km od miasta Dąbrowa Tarnowska. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. W tej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce spotkania ze specjalistą. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia spotkań indywidualnych z rehabilitantem w wodzie na odpowiednio przystosowanej do tego krytej pływalni. Spotkania indywidualne z rehabilitantem odbywać się powinny na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska lub w odległości nie większej niż 25 km od miasta Dąbrowa Tarnowska. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. W tej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce spotkania ze specjalistą. Ze spotkań indywidualnych z każdym specjalistą Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca realizacji projektu, informację o podjętych w stosunku do poszczególnych Uczestników Projektu działaniach, zamierzonych i osiągniętych efektach, planach na kolejny miesiąc. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia kursu pierwszej pomocy w odpowiednio przystosowanej do tego sali, mogącej swobodnie pomieścić wszystkich Uczestników Projektu, wyposażonej w odpowiedni sprzęt, znajdującej się na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce realizacji kursu pierwszej pomocy. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Kurs pierwszej pomocy powinien być prowadzony przez lekarza specjalistę lub ratownika medycznego z wykorzystaniem fantomów. Rozpowszechnienie wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy wśród Uczestników Projektu nastąpić powinno poprzez ćwiczenia praktyczne i pozorowanie akcji. Na zakończenie kursu każdy z Uczestników Projektu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu. Warsztaty grupowe będące przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska. Gdy warunki lokalowe lub charakter danego warsztatu uniemożliwią jego realizację na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska, te muszą być prowadzone w odległości nie większej niż 25 km od miasta Dąbrowa Tarnowska. W takiej sytuacji Wykonawca zapewni Uczestnikom Projektu dowóz na szkolenie bądź zwrot kosztów dojazdu na miejsce warsztatów, zgodnie z obowiązującymi zasadami. Miejsce realizacji warsztatów Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Warsztaty grupowe mają się odbywać w odpowiednio do tego przygotowanych i wyposażonych zgodnie z tematem szkolenia pomieszczeniach. Zajęcia mają odbywać się w profesjonalnie przygotowanych salach, z wyposażeniem multimedialnym, np. w: aparaturę audiowizualną, kserokopiarkę, rzutnik pisma, tablicę flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna ( foliowo-magnetyczna), biurka i krzesła. Wykonawca podczas warsztatów zapewni prawidłowe warunki pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00. IV. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników warsztatów będących przedmiotem zamówienia od następstw nieszczęśliwych wypadków za pełny okres ich trwania powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca warsztatów i z powrotem. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników, którym nie przysługuje stypendium szkoleniowe oraz osób posiadających prawo do stypendium, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną prace zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuują szkolenie. V. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienie uczestnikom warsztatów będących przedmiotem zamówienia, transportu na miejsce ich realizacji i z powrotem, autobusem klimatyzowanym, posiadającym aktualny przegląd techniczny lub też jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce realizacji warsztatów. VI. Wykonawca w trakcie warsztatów grupowych powinien zapewnić uczestnikom usługę cateringową w formie drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na Uczestnika warsztatu, ciastka kruche, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone. W sytuacji gdy zajęcia w ciągu dnia trwać będą min. 6 godz. Wykonawca w trakcie warsztatów powinien zapewnić uczestnikom usługę cateringową w formie jednodaniowego, ciepłego posiłku. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom warsztatów, bezpłatne zaplecze socjalne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników warsztatów. VII. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć na własność każdego Uczestnika Projektu w trakcie warsztatów grupowych, w materiały dydaktyczne zgodne z ich tematem (podręcznik lub inne niezbędne materiały dydaktyczne), materiały piśmiennicze (długopis, notatnik), jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę warsztatów koszt przeznaczonego dla Zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki. Z warsztatów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca w którym miały miejsce, listę obecności. VIII. Wykonawca w razie konieczności zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów opieki nad osobami zależnymi od Uczestników Projektu zarówno w trakcie indywidualnych spotkań ze specjalistami jaki i warsztatów grupowych. IX. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za wykonanie zamówienia zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestników na grupowe warsztaty, spotkania indywidualne, ćwiczenia; b) przerwaniu grupowych warsztatów, indywidualnych spotkań, ćwiczeń lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności Uczestnika Projektu; c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. X. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia, następujących dokumentów: a) kserokopii dziennika zajęć poświadczonej za zgodność z oryginałem; b) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia zamówienia. XI. Wykonawca nie może pobierać od Uczestników Projektu jakichkolwiek środków pieniężnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.14.21.00 - Usługi fizjoterapii 85.31.25.10 - Usługi rehabilitacji zawodowej 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według załącznika nr 2 do SWIZ, oraz zaświadczenia o wpisie wykonawcy do rejestru jednostek szkoleniowych oraz do agencji rynku zatrudnienia prowadzonego przez właściwego Marszałka województwa

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca musi dysponować zarówno wiedzą z zakresu organizacji działań jak w opisie przedmiotu zamówienia ale także min. 3 letnim doświadczeniem z zakresu takich usług realizowanych na zlecenie min. 3 jednostek organizacyjnych pomocy społecznej dla beneficjentów pomocy społecznej w ramach projektów POKL, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca załącza zaświadczenie z podaniem wartości zrealizowanych usług, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wymieniony warunek musi być potwierdzony odpowiednim dokumentem (np. referencje, opinie itp.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według załącznika nr 2 a ponadto w celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia osobami prowadzącymi zajęcia z uczestnikami zgodnie z wymogami dla poszczególnych usług objętych zamówieniem. Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób (wg załącznika nr 8 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzone referencjami lub innym dokumentem równoważnym, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, na które strony nie miały wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, 2) sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje konieczności zwiększenia wynagrodzenia, 2. Zmiany umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.