eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUtrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościachGorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Zielona Góra: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost
Numer ogłoszenia: 431372 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra w miejscowościach: Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Międzyrzecz, Wędrzyn, Sulęcin, Czerwieńsk, Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów, Zielona Góra, Sulechów, Krosno Odrzańskie, Babimost. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5 ZAMÓWIENIA: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 6 ZAMÓWIENIA: I. Prace na korytarzach, ciągach komunikacyjnych, holach, klatkach schodowych: 1. Zamiatanie i mycie, korytarzy, klatek schodowych, holi. 2. Odkurzanie wykładzin. 3. Odkurzanie (mycie na mokro) drzwi przeszkleń, balustrad, poręczy, barierek, parapetów, stołów, stolików i krzeseł. 4. Omiatanie pajęczyn i kurzy ze ścian, sufitów. 5. Mycie lamperii. 6. Mycie lamp sufitowych, ściennych po zdjęciu kloszy. 7. Mycie okien, drzwi. 8. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki. 9. Czyszczenie grzejników. II. Prace w pomieszczeniach sanitarnych - toaletach 1. Mycie i dezynfekcja umywalek, baterii umywalkowych. 2. Czyszczenie glazury łazienkowej. 3. Mycie i dezynfekcja muszli klozetowych wraz z deską, pisuarów. 4. Mycie parapetów, grzejników. 5. Mycie podłóg - terakoty. 6. Uzupełnianie zapasu papieru toaletowego. Papier toaletowy ma być miękki, minimum 2 warstwowy. 7. Uzupełnianie zapasu mydła. 8. Uzupełnianie zapasu mydła. 9. Mycie luster. 10. Mycie okien. 11. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki. 12. Mycie kratek wentylacyjnych, wywietrzników. 13. Zamieszczanie w pomieszczeniach toalety odświeżaczy z przyssawkami z możliwością zawieszenia na ścianach o przyjemnym, świeżym zapachu. 14. Zamieszczanie odświeżaczy dezynfekująco - myjących w miskach ustępowych. III. Prace w pomieszczeniach biurowych 1. Mycie mebli i wyposażenia pomieszczeń. 2. Wycieranie na mokro powierzchni stołów, biurek. 3. Mycie okien. 4. Mycie podłóg. 5. Mycie parapetów. 6. Odkurzanie wykładzin. 7. Oczyszczanie obrazów, gablot i innych umocowań na ścianach. 8. Mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych, kratek wentylacyjnych. 9. Czyszczenie grzejników. 10. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki. 11. Wycieranie telefonów i elementów plastikowych zestawów komputerowych (poza monitorami) środkiem do tego przeznaczonym i miękką ścierką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ (w szczególności w załącznikach do umowy). Kod CPV: 90610000-6: Usługi sprzątania i zamiatania 90910000-9: Usługi sprzątania ulic 90911200-8: Usługi sprzątania budynków 90914000-7: Usługi sprzątania parkingów 90620000-9 Usługi odśnieżania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:. 1) w części nr 1 (Krosno Odrzańskie) zamówienia - 90,00 zł 2) w części nr 2 (Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów) zamówienia - 4.500,00 zł 3) w części nr 3 (Zielona Góra - budynki mieszkalne, Sulechów, Czerwieńsk, Babimost) zamówienia - 1.800,00 zł 4) w części nr 4 (Wędrzyn, Sulęcin) zamówienia - 4.200,00 zł 5) w części nr 5 (Skwierzyna, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp.) zamówienia - 1.000,00 zł 6) w części nr 6 (Zielona Góra - budynki biurowe) zamówienia - 2.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema usługami, w zakresie utrzymania czystości, której wartość każdej (wartość z VAT) wynosi minimum: - dla części nr 1 zamówienia (Krosno Odrzańskie) - dwie usługi o wartości minimum 1.500,00 zł każda. - dla części nr 2 zamówienia (Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów) - dwie usługi o wartości minimum 80.000,00 zł każda. - dla części nr 3 zamówienia (Zielona Góra - budynki mieszkalne, Sulechów, Czerwieńsk, Babimost) - dwie usługi o wartości minimum 40.000,00 zł każda. - dla części nr 4 zamówienia (Wędrzyn, Sulęcin) - dwie usługi o wartości minimum 60.000,00 zł każda. - dla części nr 5 zamówienia (Skwierzyna, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp.) - dwie usługi o wartości minimum 20.000,00 zł każda. - dla części nr 6 zamówienia (Zielona Góra - budynki biurowe) dwie usługi o wartości minimum 50.000,00 zł każda. z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ww. informacje w zał. nr 2 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się bez względu na liczbę składanych części zamówienia posiadaniem: a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu wykazania spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument, o którym mowa w Części VI ust. 1 pkt 3) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT powodująca zmniejszenie/zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2) rzeczywista realizacja umowy na koniec okresu umownego nie przekroczy całości wynagrodzenia określonego w umowie wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie okresu obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104, pok. nr 1 w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104, pok. nr 104 w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część nr 1 zamówienia (Krosno Odrzańskie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 zamówienia (Żagań, Żary, Bobrzany, Świętoszów, Głogów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 zamówienia (Zielona Góra - budynki mieszkalne, Sulechów, Czerwieńsk, Babimost).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-9, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 zamówienia (Wędrzyn, Sulęcin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 zamówienia (Skwierzyna, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Sprzątanie budynków wewnątrz: 1. Zamiatanie klatek schodowych ( usuwanie odpadów, omiatanie pajęczyn i innych zanieczyszczeń ). 2. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie, strychy) w tym omiatanie pajęczyn. 3. Zamiatanie korytarzy piwnicznych , omiatanie pajęczyn. 4. Mycie klatek schodowych, drzwi wejściowych (szyby + ramy , elementy pełne w skrzydłach drzwiowych). 5. Mycie posadzek : w wiatrołapach i na parterach budynku. 6. Mycie lamperii , okien, balustrad, parapetów zewnętrznych. 7. Mycie (odkurzanie) skrzynek pocztowych, telefonicznych, licznikowych, gablot informacyjnych, parapetów wewnętrznych, grzejników, lamp oświetleniowych, lamp nad wejściem do budynków, lamp z oznaczeniem numerów porządkowych i.t.p. 8. Zanieczyszczenia typu mokrego. 9. Czyszczenie metalowych wycieraczek . 10. Sprzątanie daszków nad wiatrołapami 11. Wykonywanie czynności dodatkowych: a) zgłaszanie bezpośrednio do Zamawiającego uszkodzonych pojemników oraz nadzór nad harmonogramem wywozu; b) usuwanie z miejsc ogólnodostępnych budynków ogłoszeń, plakatów i afiszy wywieszonych bez zgody Zamawiającego; c) bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o awariach powstałych w budynku. d) Usuwanie skutków awarii wodno-kanalizacyjnych (usuniecie wody i innych nieczystości oraz wykonanie czynności dezynfekcyjnych - wg potrzeb) e) Wywieszanie na budynkach flag z okazji świąt państwowych II. Sprzątanie otoczenia budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodników, placów, ulic i dróg wewnętrznych, zatok parkingowych, placów zabaw i altan śmietnikowych polegające na zbieraniu i usuwaniu śmieci /puszki, butelki, papiery itp./ zeschłych roślin, połamanych gałęzi i innych odpadów, zamiataniu chodników i placów. 2. Bieżące oczyszczanie dróg i chodników (w tym wpustów deszczowych, zasuw wodnych, hydrantów, klap kanalizacyjnych i.t.p.) z lodu, błota, śniegu oraz zabezpieczanie ich przed gołoledzią tj. skuwanie zlodowaceń, usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych zwłaszcza w okolicach wejść do budynku, a także posypywanie piaskiem i solą ciągów pieszych, a w szczególności wejść do budynków i dojść do altan śmietnikowych (piasek i sól do akcji zimowej zabezpiecza Wykonawca). Zapewnić przejezdność dróg - szczególnie dróg pożarowych. 3. Bieżące usuwanie trawy wrośniętej w opaski budynków oraz chodniki. 4. Codzienne utrzymanie w należytym porządku terenu przy kontenerach i wózkach na śmieci. 5. Codzienne usuwanie śmieci z koszy. 6. Okresowe (w miarę konieczności) sprzątanie i usuwanie naniesionych na tereny działek określonych w kolumnie 3 wykazu, śmieci (puszki, butelki, papiery i.t.p.) połamanych gałęzi i innych odpadów. III . Konserwacja terenów pozostałych na dodatkowe zlecenie, maksymalnie 2 raz w trakcie obowiązywania umowy. 1. Sprzątanie terenów (zbieranie śmieci i usuwanie innych odpadów, zamiatanie). 2. Odśnieżanie, skuwanie zlodowaceń, zabezpieczanie przed gołoledzią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 zamówienia (Zielona Góra - budynki biurowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Prace na korytarzach, ciągach komunikacyjnych, holach, klatkach schodowych: 1. Zamiatanie i mycie, korytarzy, klatek schodowych, holi. 2. Odkurzanie wykładzin. 3. Odkurzanie (mycie na mokro) drzwi przeszkleń, balustrad, poręczy, barierek, parapetów, stołów, stolików i krzeseł. 4. Omiatanie pajęczyn i kurzy ze ścian, sufitów. 5. Mycie lamperii. 6. Mycie lamp sufitowych, ściennych po zdjęciu kloszy. 7. Mycie okien, drzwi. 8. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki. 9. Czyszczenie grzejników. II. Prace w pomieszczeniach sanitarnych - toaletach 1. Mycie i dezynfekcja umywalek, baterii umywalkowych. 2. Czyszczenie glazury łazienkowej. 3. Mycie i dezynfekcja muszli klozetowych wraz z deską, pisuarów. 4. Mycie parapetów, grzejników. 5. Mycie podłóg - terakoty. 6. Uzupełnianie zapasu papieru toaletowego. Papier toaletowy ma być miękki, minimum 2 warstwowy. 7. Uzupełnianie zapasu mydła. 8. Uzupełnianie zapasu mydła. 9. Mycie luster. 10. Mycie okien. 11. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki. 12. Mycie kratek wentylacyjnych, wywietrzników. 13. Zamieszczanie w pomieszczeniach toalety odświeżaczy z przyssawkami z możliwością zawieszenia na ścianach o przyjemnym, świeżym zapachu. 14. Zamieszczanie odświeżaczy dezynfekująco - myjących w miskach ustępowych. III. Prace w pomieszczeniach biurowych 1. Mycie mebli i wyposażenia pomieszczeń. 2. Wycieranie na mokro powierzchni stołów, biurek. 3. Mycie okien. 4. Mycie podłóg. 5. Mycie parapetów. 6. Odkurzanie wykładzin. 7. Oczyszczanie obrazów, gablot i innych umocowań na ścianach. 8. Mycie powierzchni lamp, punktów świetlnych, kratek wentylacyjnych. 9. Czyszczenie grzejników. 10. Czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki. 11. Wycieranie telefonów i elementów plastikowych zestawów komputerowych (poza monitorami) środkiem do tego przeznaczonym i miękką ścierką..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.