eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › ZP/27/11/11 Organizacja i prowadzenie zajęć w Ośrodkach Kuratorskich przy Sądzie Rejonowym w Chorzowie, w ramach umowy zlecenia zawartej z osobami fizycznymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Chorzów: ZP/27/11/11 Organizacja i prowadzenie zajęć w Ośrodkach Kuratorskich przy Sądzie Rejonowym w Chorzowie, w ramach umowy zlecenia zawartej z osobami fizycznymi.
Numer ogłoszenia: 430392 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie , ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/27/11/11 Organizacja i prowadzenie zajęć w Ośrodkach Kuratorskich przy Sądzie Rejonowym w Chorzowie, w ramach umowy zlecenia zawartej z osobami fizycznymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na organizacji i prowadzeniu zajęć w Ośrodkach Kuratorskich Sądu Rejonowego w Chorzowie w ramach umowy zlecenia zawartej z osobami fizycznymi i został podzielony na dwie części: Część I polega prowadzeniu w/w zajęć w Ośrodku Kuratorskim Sądu Rejonowego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Stefana Batorego 2. Część II polega prowadzeniu w/w zajęć w Ośrodku Kuratorskim Sądu Rejonowego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Pudlerska 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków organizacyjnych został wykazany w: - Specyfikacji Wykonania Usługi nr I i nr II stanowiących odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ. Realizowana przez Wykonawcę usługa musi spełniać wymogi zawarte w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby godzin zajęć, liczby grup prowadzonych w poszczególnych Ośrodkach Kuratorskich, harmonogramu realizacji zajęć oraz anektowania umowy w tej kwestii. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zmniejszy liczbę godzin poszczególnych typów zajęć, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Zamawiający nie refunduje kosztów przejazdu. Wykonawca powinien uwzględnić koszty dojazdu w zaproponowanej kwocie wynagrodzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie obowiązywania umowy w związku z zaistnieniem niemożliwych do przewidzenia okoliczności w których to Zamawiający zobowiązany będzie do zabezpieczenia wymaganej rozporządzeniem ilości osób prowadzących zajęcia przypadających na ilość wychowanków.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr I- 1. Wykonawca spełnia warunek określony w rozdz. VIII pkt. b) jeżeli : - dla pkt. b1) przedstawią potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnej legitymacji kuratora społecznego; - dla pkt. b2) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia wyższego stopniu min. licencjat, z zakresu pedagogiki bądź psychologii; - dla pkt. b3) Zamawiający nie wymaga spełniania określonego warunku. - dla pkt. b4)- Zamawiający nie wymaga spełniania określonego warunku; - dla pkt. b5) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia wyższego stopniu min. licencjat, z zakresu psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna, sądowa bądź rozwojowa; przedstawi referencje potwierdzające posiadanie minimum rocznego stażu pracy na stanowisku psychologa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie ukończonego kursu i uprawnień do prowadzenia terapii bądź uprawnień do przeprowadzania psychologicznych badań testowych. - dla pkt. b6)- Wykonawca przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia/referencji/opinii poświadczającego posiadane doświadczenie w pracy w podobnej placówce; Dla Części nr II- 2. Wykonawca spełnia warunek określony w rozdz. VIII pkt. f) jeżeli: - dla pkt. f1) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia wyższego stopniu min. licencjat z zakresu psychologii lub pedagogiki resocjalizacyjnej; posiada co najmniej pięcioletni, trwający staż sprawowania funkcji kuratora rodzinnego- przedstawi aktualne zaświadczenie z zakładu pracy oraz posiada doświadczenie w pracy w ośrodku kuratorskim lub innej placówce resocjalizacyjnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje, lub przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia średniego i posiada co najmniej dziesięcioletni, trwający staż w sprawowaniu funkcji kuratora rodzinnego- przedstawi aktualne zaświadczenie z zakładu pracy oraz posiada doświadczenie w pracy w ośrodku kuratorskim lub innej placówce resocjalizacyjnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje. - dla pkt. f2) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego stopniu magistra w zakresie psychologii lub pedagogiki, uzupełnionego studiami podyplomowymi z psychologii, ukończone Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie ukończonych szkoleń i kursów z zakresu interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Posiada doświadczenie w pracy z osobą i rodziną w kryzysie oraz doświadczenie w pracy grupowej i indywidualnej z młodzieżą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje. Mile widziany certyfikat specjalisty w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie. - dla pkt. f3) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego stopniu magistra w zakresie psychologii lub pedagogiki, ukończone Studium Pomocy Psychologicznej lub/i studia podyplomowe Psychokorekcja Zaburzeń Zachowania Dzieci i Młodzieży, przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie ukończonych szkoleń i kursów z zakresu interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Posiada doświadczenie w pracy z osobą i rodziną w kryzysie uzależnienia oraz doświadczenie w pracy grupowej i indywidualnej z młodzieżą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części nr I- 1. Wykonawca spełnia warunek określony w rozdz. VIII pkt. b) jeżeli : - dla pkt. b1) przedstawią potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnej legitymacji kuratora społecznego; - dla pkt. b2) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia wyższego stopniu min. licencjat, z zakresu pedagogiki bądź psychologii; - dla pkt. b3) Zamawiający nie wymaga spełniania określonego warunku. - dla pkt. b4)- Zamawiający nie wymaga spełniania określonego warunku; - dla pkt. b5) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia wyższego stopniu min. licencjat, z zakresu psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna, sądowa bądź rozwojowa; przedstawi referencje potwierdzające posiadanie minimum rocznego stażu pracy na stanowisku psychologa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie ukończonego kursu i uprawnień do prowadzenia terapii bądź uprawnień do przeprowadzania psychologicznych badań testowych. - dla pkt. b6)- Wykonawca przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia/referencji/opinii poświadczającego posiadane doświadczenie w pracy w podobnej placówce; Dla Części nr II- 2. Wykonawca spełnia warunek określony w rozdz. VIII pkt. f) jeżeli: - dla pkt. f1) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia wyższego stopniu min. licencjat z zakresu psychologii lub pedagogiki resocjalizacyjnej; posiada co najmniej pięcioletni, trwający staż sprawowania funkcji kuratora rodzinnego- przedstawi aktualne zaświadczenie z zakładu pracy oraz posiada doświadczenie w pracy w ośrodku kuratorskim lub innej placówce resocjalizacyjnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje, lub przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomu poświadczającego posiadanie wykształcenia średniego i posiada co najmniej dziesięcioletni, trwający staż w sprawowaniu funkcji kuratora rodzinnego- przedstawi aktualne zaświadczenie z zakładu pracy oraz posiada doświadczenie w pracy w ośrodku kuratorskim lub innej placówce resocjalizacyjnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje. - dla pkt. f2) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego stopniu magistra w zakresie psychologii lub pedagogiki, uzupełnionego studiami podyplomowymi z psychologii, ukończone Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie ukończonych szkoleń i kursów z zakresu interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Posiada doświadczenie w pracy z osobą i rodziną w kryzysie oraz doświadczenie w pracy grupowej i indywidualnej z młodzieżą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje. Mile widziany certyfikat specjalisty w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie. - dla pkt. f3) przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego stopniu magistra w zakresie psychologii lub pedagogiki, ukończone Studium Pomocy Psychologicznej lub/i studia podyplomowe Psychokorekcja Zaburzeń Zachowania Dzieci i Młodzieży, przedstawi potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dyplomów poświadczających posiadanie ukończonych szkoleń i kursów z zakresu interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, diagnozy i pracy z dziećmi i młodzieżą. Posiada doświadczenie w pracy z osobą i rodziną w kryzysie uzależnienia oraz doświadczenie w pracy grupowej i indywidualnej z młodzieżą w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert i przedstawi w tym zakresie stosowne referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie z uwagi na charakter, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Koncepcja realizacji usługi - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie jej wykonania (pod warunkiem, że zmiany te nie będą powodować wzrostu ceny umowy), w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w szczególności z następujących powodów : Dla Części nr I i II a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby godzin zajęć, liczby grup prowadzonych w poszczególnych Ośrodkach Kuratorskich, harmonogramu realizacji zajęć oraz anektowania umowy w tej kwestii. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zmniejszy liczbę godzin poszczególnych typów zajęć, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. b) ewentualnej zmiany cen, jedynie w przypadku, dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku. Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany w/w czynnika cenotwórczego; c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową. Wystąpienie którejkolwiek okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonywania zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy, przedstawia propozycję aneksu do umowy. Wszystkie zmiany wymagają zgody obu stron w formie sporządzonego i podpisanego obopólnie aneksu. Każda ze stron upoważniona jest do wystąpienia o takie zmiany. Wykonawca po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru oferenta zobowiązany jest do podpisania stosownych umów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Wykonawca którego oferta została wybrana, podpisze umowę osobiście. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotówkach. Wymagany termin płatności- 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego rachunku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Chorzowie - Oddział Gospodarczy Chorzów 41-500, ul. dr Józefa Rostka 2 I piętro, pokój nr 121.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Chorzowie - Oddział Gospodarczy Chorzów 41-500, ul. dr Józefa Rostka 2 I piętro, pokój nr 121.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.