eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom Odrzański › Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Bytom Odrzański: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów
Numer ogłoszenia: 429668 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, tel. 068 3884022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytomodrzanski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. użyczenie 1 szt. fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie z jednoczesną możliwością na masztach fotoradarowych stacjonarnych; b. użyczenie i montaż 2 szt. masztów stacjonarnych przystosowanego do instalacji fotoradaru, c. użyczenie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Bytomiu Odrzańskim, c. asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów; d. asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania w wymiarze pełnego etatu; e. zabezpieczenie zestawu komputerowego oraz drukarki, ( koszt zakupu tonera ponosi Wykonawca). 2. Parametry techniczno - eksploatacyjne jakie muszą być spełnione przez urządzenie. Fotoradar musi: a. być przystosowany do pomiarów ze statywu w dowolnym miejscu przy drodze, b. być przystosowany do montażu w wersji stacjonarnej (na masztach); c. posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; d. rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; e. zamieszczać w tle zdjęcia: nr pojazdu, nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; f. umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; g. posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; h. posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; i. posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie co najmniej od 20-250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; j. posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -10 oC do +60 o C; (wersja mobilna), k. częstotliwość nadajnika od 23 do 25 GHz, l. posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; ł. posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; m. posiadać aktualną decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Prezesa Głównego Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636 ze zm.) lub inne dokumenty potwierdzające dokonanie prawnej kontroli przyrządu pomiarowego przez zagraniczne instytucje metrologiczne. p. posiadać ważne świadectwo legalizacji, które upoważnia do wprowadzenia przyrządu do obrotu. n. posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy państwowej Inspekcji technicznej w Warszawie. 3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: a. wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; b. program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w czynnościach operacyjnych przy pomocy filtrów graficznych lub innych funkcji; c. program musi posiadać funkcję tworzenia list zapytań o dane osobowe zarejestrowanych przez urządzenie pojazdów, dla których istnieje potrzeba ustalenia danych osobowych właściciela pojazdu- z wykorzystaniem łącz SI CEPIK; d. program musi posiadać funkcję automatycznego druku wzorów pism oraz innej korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy, karty PRD-5 oraz innych druków stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; e. program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowania pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego- obieg dokumentów zgodnie z procedurami stosowanymi w Strażach Miejskich; f. program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); g. program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; h. program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: - listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; - listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; - listy wystawionych mandatów; - listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; - rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); - innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; i. program powinien pracować w sieci na dwóch stanowiskach. 4. Maszty muszą spełniać następujące warunki: a. maszt musi posiadać niezależne zasilanie 12VDC; b. maszt musi posiadać własny mechanizm podnoszenia (windę) do montażu i demontażu urządzenia rejestrującego; c. minimalna wysokość skrzynki fotoradarowej z lampą błyskową wynosi min. 240 cm. d. maszt musi posiadać konstrukcję zabezpieczającą w właściwy sposób fotoradar przed zniszczeniem i kradzieżą, e. program musi być w polskiej wersji językowej, f. maszt musi posiadać aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. g. maszty po zakończonej umowie mają być zdemontowane- koszt demontażu ponosi Wykonawca. 5. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: a. pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego, b. pomoc w instalacji i de-instalacji fotoradaru na słupach stacjonarnych, c. realizowanie czynności diagnostycznych lub serwisowych w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych, jego naprawa oraz diagnostyka nie może zakłócić zatwierdzonego przez strony ustalonego harmonogramu realizacji usługi. 6. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: a. naprawianie programu, usuwanie błędów z programu i inne czynności zmierzające do zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; b. świadczenie usług doradczych w zakresie użytkowania programu oraz konsultacji dotyczących funkcjonowania programu w wymiarze 10 godzin miesięcznie; c. nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu; d. świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej w przypadku rozbudowy sieciowej programu; e. bieżącą pomoc w zakresie archiwizacji i analizy zarejestrowanego przez fotoradar materiału pomiarowego, inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, polegające na obsłudze urządzeń kontroli radarowej, z czego co najmniej jedna była o wartości 80.000 PLN, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. 8.1. lit. a-c SIWZ muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 8.1. lit d SIWZ musi spełniać każdy z wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów lub oświadczeń wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 8.4.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. 8.5.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2.Jeżeli ofertę składa pełnomocnik - pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 9.3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 9.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 9.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 9.6.Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 9.7.Aktualna decyzja Prezesa Głównego Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 11 maja 2001r. - Prawo o miarach (DZ.U. Nr 243, poz. 2441 ze zm.) lub inne dokumenty potwierdzające dokonanie prawnej kontroli przyrządu pomiarowego przez zagraniczne instytucje metrologiczne, 9.8.Świadectwo legalizacji, które upoważnia do wprowadzenia przyrządu do obrotu, 9.9.Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radiowej wydane przez LOR przy Państwowej Inspekcji Technicznej w Warszawie stwierdzające, że radarowy miernik do pomiaru prędkości nie stanowi zagrożenia dla ludzi i środowiska i spełnia wymogi sanitarne określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 30 października 2003r. (Dz.U. Nr 192, poz. 1883), Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9.10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.4 i 9.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bytom.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 1 67-115 Bytom Odrzański, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Bytomiu Odrzańskim, ul. Rynek 1 (pokój nr 6)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.