eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom Odrzański › Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Bytom Odrzański: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów
Numer ogłoszenia: 15966 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429668 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, woj. , tel. 068 3884022, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. użyczenie 1 szt. fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie z jednoczesną możliwością na masztach fotoradarowych stacjonarnych; b. użyczenie i montaż 2 szt. masztów stacjonarnych przystosowanego do instalacji fotoradaru, c. użyczenie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Bytomiu Odrzańskim, c. asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów; d. asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania w wymiarze pełnego etatu; e. zabezpieczenie zestawu komputerowego oraz drukarki, ( koszt zakupu tonera ponosi Wykonawca). 2. Parametry techniczno - eksploatacyjne jakie muszą być spełnione przez urządzenie. Fotoradar musi: a. być przystosowany do pomiarów ze statywu w dowolnym miejscu przy drodze, b. być przystosowany do montażu w wersji stacjonarnej (na masztach); c. posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; d. rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; e. zamieszczać w tle zdjęcia: nr pojazdu, nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; f. umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; g. posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; h. posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; i. posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie co najmniej od 20-250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; j. posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -10 oC do +60 o C; (wersja mobilna), k. częstotliwość nadajnika od 23 do 25 GHz, l. posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; ł. posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; m. posiadać aktualną decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Prezesa Głównego Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636 ze zm.) lub inne dokumenty potwierdzające dokonanie prawnej kontroli przyrządu pomiarowego przez zagraniczne instytucje metrologiczne. p. posiadać ważne świadectwo legalizacji, które upoważnia do wprowadzenia przyrządu do obrotu. n. posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy państwowej Inspekcji technicznej w Warszawie. 3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: a. wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; b. program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w czynnościach operacyjnych przy pomocy filtrów graficznych lub innych funkcji; c. program musi posiadać funkcję tworzenia list zapytań o dane osobowe zarejestrowanych przez urządzenie pojazdów, dla których istnieje potrzeba ustalenia danych osobowych właściciela pojazdu- z wykorzystaniem łącz SI CEPIK; d. program musi posiadać funkcję automatycznego druku wzorów pism oraz innej korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy, karty PRD-5 oraz innych druków stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; e. program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowania pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego- obieg dokumentów zgodnie z procedurami stosowanymi w Strażach Miejskich; f. program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); g. program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; h. program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: - listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; - listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; - listy wystawionych mandatów; - listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; - rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); - innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; i. program powinien pracować w sieci na dwóch stanowiskach. 4. Maszty muszą spełniać następujące warunki: a. maszt musi posiadać niezależne zasilanie 12VDC; b. maszt musi posiadać własny mechanizm podnoszenia (windę) do montażu i demontażu urządzenia rejestrującego; c. minimalna wysokość skrzynki fotoradarowej z lampą błyskową wynosi min. 240 cm. d. maszt musi posiadać konstrukcję zabezpieczającą w właściwy sposób fotoradar przed zniszczeniem i kradzieżą, e. program musi być w polskiej wersji językowej, f. maszt musi posiadać aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. g. maszty po zakończonej umowie mają być zdemontowane- koszt demontażu ponosi Wykonawca. 5. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: a. pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego, b. pomoc w instalacji i de-instalacji fotoradaru na słupach stacjonarnych, c. realizowanie czynności diagnostycznych lub serwisowych w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych, jego naprawa oraz diagnostyka nie może zakłócić zatwierdzonego przez strony ustalonego harmonogramu realizacji usługi. 6. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: a. naprawianie programu, usuwanie błędów z programu i inne czynności zmierzające do zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; b. świadczenie usług doradczych w zakresie użytkowania programu oraz konsultacji dotyczących funkcjonowania programu w wymiarze 10 godzin miesięcznie; c. nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu; d. świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej w przypadku rozbudowy sieciowej programu; e. bieżącą pomoc w zakresie archiwizacji i analizy zarejestrowanego przez fotoradar materiału pomiarowego, inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67708.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METER Jan Radziwiłłowicz, ul.Armii Ludowej 8, 65-245 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 50.00 za jedną dokumentację mandatową
  • Oferta z najniższą ceną: 50.00 oferta z najwyższą ceną: 50.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.