eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Zielona Góra: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 426242 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW , ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527700, faks 68 4527702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Zielonej Górze. W ramach przedmiotu zamówienia na daną część Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i złożenia całości przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych w jego siedzibie, montażu (instalacji) urządzeń tego wymagających, ich uruchomienia, wykonania testów sprawdzających oraz przeszkolenia pracowników do jego obsługi. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenia (przedmioty) I gatunku, fabrycznie nowe, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa oraz udzielić gwarancji na sprzedane i dostarczone urządzenia oraz przedmioty na czas określony w poszczególnych częściach zamówienia, a także stosownie do przedmiotu dostawy posiadające dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do korzystania przez Zamawiającego z wyrobu taką jak: gwarancie, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby urządzenia (przedmioty) spełniały polskie normy wymagane przepisami prawa oraz posiadały odpowiednie certyfikaty (CE) lub deklaracje zgodności. Całość dokumentacji zostanie dostarczona wraz z urządzeniami (produktami). Oprogramowanie do urządzeń ma być w języku polskim. Wykonawca zapewni autoryzowany, bezpłatny gwarancyjny serwis urządzeń w terminie wynoszącym nie dłużej niż 5 dni roboczych od chwili zgłoszenie niewłaściwego działania urządzenia. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wynosił będzie 3 dni robocze. W przypadku niemożliwości naprawy urządzeń w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca w ciągu następnych 5 dni roboczych dostarczy urządzenia zastępcze. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy zaoferowanych urządzeń ze wskazaniem producenta oraz nazwy handlowej i typu urządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania na poszczególne części ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku produktu równoważnego należy przedstawić. Zamawiającemu stosowny opis zaproponowanego produktu równoważnego. Przedmiotowy opis należy dołączyć do składanej oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7, 33.19.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; 2) opis oferowanych urządzeń; 3) opis produktu równoważnego, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia (czasu trwania), 2. zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poliklinika.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 08:30, miejsce: SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW,ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do kolonoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kolonoskopii. Gwarancja 12 miesięcy na wszystkie elementy wchodzące w skład zestawu. Na zestaw składa się: Wideokolonoskop HD - 1 szt. Kompatybilny z oferowanym procesorem wizyjnym wysokiej rozdzielczości. Średnica kanału roboczego - min. 3,8 mm. Średnica zewnętrzna sondy wziernikowej - max. 13,2 mm. Przetwornik CCD kolor. Głębia ostrości - min. 4-100 mm. Kąt widzenia - 140o. Minimalne wychylenie końcówki sondy wziernikowej: a) góra: min. 180°, b) dół: min. 180°, c) prawo: min. 160°, d) lewo: min. 160°. Programowalne przyciski endoskopowe (min. 3). Możliwość przypisania funkcji procesora na dowolny przycisk sterujący endoskopu tj. minimum zamrożenia obrazu, przysłony irysowej, wyostrzenia obrazu, zrzutu obrazu na urządzenie zewnętrzne typu wideoprinter oraz komputer PC. Długość robocza sondy wziernikowej - min. 1500 mm. Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor: typ; nr seryjny; średnica zewnętrzna; średnica kanału roboczego. Aparat umożliwiający uzyskać funkcję wirtualnej chromo endoskopii. Aparat umożliwiający uzyskać funkcję uwydatnienia struktury naczyń krwionośnych. Aparat umożliwiający uzyskać funkcję uwydatnienia struktury tkanek. Dodatkowy kanał do spłukiwania pola obserwacji, tzw. water-jet. Procesor wizyjny HDTV ze źródłem światła - 1 szt. Kompatybilny z oferowanym wideokolonoskopem. Przetwornik CCD kolor - rozdzielczość min. 1,25 mln. pixeli (1080 linii). Wyostrzenie obrazu w trakcie badania, wzmocnienie kontrastu. Funkcja zatrzymania endoskopowego obrazu głównego. Wyjścia sygnału: min. DVI, HD-SDI, Y/C, RGB. Podłączenie monitora w standardzie DVI. Pompa powietrzna z min. czterostopniową regulacją nadmuchu. Funkcja obrazowania tkanki w wąskich pasmach światła uruchamiana automatycznie przyciskiem na głowicy endoskopu w trakcie badania uzyskiwana poprzez elektroniczne wycięcie pasma światła z widma światła białego - min. 4 nastawienia fabryczne. Możliwość zapisu zdjęć z badań na nośniki pamięci przenośnej o pojemności min. 2 GB. Typ oświetlenia w źródle światła - ksenon. Moc oświetlenia - min 300W. Regulacja oświetlenia automatyczna i ręczna. Możliwość konfiguracji indywidualnych ustawień procesora dla wszystkich wpisanych użytkowników, minimum: ustawienia przycisków na głowicy, konfiguracja ustawień związanych z obrazowaniem, wyświetlanie danych na monitorze. Możliwość włączenia/ wyłączenia lampy bez konieczności wyłączenia procesora wizyjnego (źródła światła). Wskaźnik zużycia lampy ksenonowej. Pompa wodna - 1 szt. Kompatybilność z oferowanym wideokolonoskopem HD. Uruchamianie z przycisku nożnego. Słój min. 1-litrowy Monitor LCD - 1 szt. Monitor LCD medyczny. Rozmiar ekranu - min. 19. Rozdzielczość ekranu LCD - min. 1280x1024. Medyczny wózek endoskopowy - 1 szt. Podstawa jezdna z blokadą min. 2 kół. Możliwość ustawienia wszystkich elementów zestawu. Listwa zasilająca. Centralny włącznik wózka. Wieszak na endoskopy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fabrycznie nowe urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń do 500 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowe urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń do 500 m3. 1 komplet - urządzenie + zestaw preparatów do dezynfekcji po 2 szt. o zapachu neutralnym i miętowym. Zasilanie elektryczne 230 V, 50 Hz. Dezynfekcja pomieszczeń o wielkości do 500 m3. Waga maksymalnie 5,9 kg. Obudowa urządzenia wykonana z tworzywa sztucznego. Środek dezynfekcyjny oparty na 6 % nadtlenku wodoru + kationy srebra. Urządzenie rozpraszające środek w postaci mikrokropelek do 5 mikronów. Środek nietoksyczny, niekorozyjny, biodegradowalny w 99,9%. Szybkość wyrzutu środka przy dyszy: 80m/s. Urządzenie wyposażone w rączkę ułatwiającą przenoszenie. Urządzenie automatycznie wyłączające się po etapie dyfuzji środka. Zużycie środka dezynfekcyjnego max. 1ml/m. Aktywny wobec bakterii, grzybów, wirusów i spor. Szkolenie personelu w zakresie eksploatacji urządzenia. Gwarancja 24 m-ce. Wyjście USB - które w dowolnym czasie umożliwia odczyt z przeprowadzonych dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Diatermia chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia chirurgiczna - 2 sztuki. Gwarancja 24 miesiące. Aparat chirurgiczny w pełni sterowany mikroprocesorem. Pamięć ostatnich stosowanych parametrów pracy. Regulacja głośności sygnalizacji pracy urządzenia. Aktywacja urządzenia za pomocą przycisku umieszczonego na uchwycie sterowanie zmianą ustawionych trybów pracy urządzenia z poziomu panelu przedniego lub przy użyciu przycisków znajdujących się na uchwycie roboczym. Tryby pracy: cięcie czyste, cięcie z hemostazą, koagulacja bipolarna, koagulacja miękka, koagulacja forsowna. Możliwość współpracy z akcesoriami: elektrody monopolarne, elektrody bipolarne, elektrody neutralne, elektrody artroskopowe, elektrody endoskopowe, elektrody laparoskopowe. Maksymalna moc wyjściowa cięcie czyste: min. 120 W. Maksymalna moc wyjściowa cięcie z hemostazą min. 90W. Maksymalna moc wyjściowa tryb koagulacja forsowna min. 80 W. Maksymalna moc wyjściowa tryb koagulacja miękka min. 60 W. Maksymalna moc wyjściowa tryb cięcie bipolarne min. 40 W. Częstotliwość 600 kHz. Maksymalny pobór mocy 300 VA. Waga maks 7 kg. Wymiary 250x100x250 mm (+/- 10%). Aparat wyposażony w zestaw elektrod chirurgicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompa infuzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna - 6 kompletów. Pompa dwustrzykawkowa przeznaczona do zastosowań w anestezji, intensywnej terapii, kardiologii, neonatologii, onkologii. Programowania dawki leku z możliwością ustawiania: prędkości, prędkości i objętości, prędkości i czasu lub objętości i czasu. Niezależne programowanie obydwu strzykawek; możliwość podglądu i zmiany parametrów w trakcie infuzji; praca ze strzykawkami 10-60 ml; funkcja bezpiecznego podawania dawki uderzeniowej; system alarmów; wbudowana biblioteka leków; możliwość długotrwałej pracy z akumulatora; wbudowany system testów; możliwość mocowania na statywie, na łóżku lub innej szynie; szybkość dozowania: nastawiana co 0,1 ml/h w zakresie 0,1 ÷ 99,9 ml/h i co 1 ml/h w zakresie 100-500 ml/h. Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Negatoskopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Negatoskopy LED do przeglądania zdjęć rentgenowskich-3 komplety. Wymiary ekranu - 36 x 43 cm. Wymiary negatoskopu 430 x 520 x 35 mm równomierność 95. Luminancja ekranu 6000 cd/m2. Płynna regulacja iluminacji - TAK. Masa 4,5 kg. Pobór mocy 65 W. Klasa ochronności - I. Napięcie zasilania 230 V ; 50 Hz. Żywotność diod 50 000 godzin pracy. Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw urządzeń EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw urządzeń EKG. Analizator holterowski EKG - 1 sztuka. Gwarancja 24 miesiące. Edycja pobudzeń z możliwością reklasyfikacji z każdego poziomu analizy. Prezentacja histogramów pobudzeń. Superimpozycja pobudzeń z każdego szablonu. Automatyczne rozpoznawanie, z możliwością reklasyfikacji, podstawowych typów arytmii. Automatyczna detekcja migotania przedsionków oraz możliwość ręcznego oznaczania epizodów migotania. Analiza ST z możliwością weryfikacji i korekcji markerów pomiarowych. Możliwość zmiany linii bazowej, kryteriów uniesienia i obniżenia ST. Analiza alternansu załamka T. Analiza HRV w dziedzinie czasu i częstotliwości. Ocena wpływu leków na moc widma. Analiza QT. Analiza dyspersji QT dla zapisów 12 kanałowych. Analiza późnych potencjałów w dziedzinie czasu i częstotliwości. Ocena zapisów 12 kanałowych. Analiza bezdechu sennego. Ocena pracy różnych typów stymulatorów. Dodatkowy kanał dla wizualizacji pików rozrusznika. Tworzenie raportów w oparciu o szablony zdefiniowane przez użytkownika. Instrukcja i oprogramowanie w języku polskim Stanowisko komputerowe minimum: komputer: min. 2,4 GHz, 250 GB HDD, 512 MB RAM, monitor min. 22LCD, drukarka laserowa min. 10 str/min + stolik pod stanowisko komp. Rejestrator holterowski EKG - 12 kanałów - 2 sztuki. Gwarancja 24 miesiące. Rejestrator cyfrowy z zapisem 12-kanałowego EKG do min 3 dni, pamięć wewnętrzna / ogólnodostępna pamięć zewnętrzna.Częstotliwość próbkowania 4000 Hz dla rejestracji 12-kanałowej. Rejestracja 3 kanałów z 4 elektrod EKG i 12 kanałów z 10 elektrod. Zasilanie z 1 baterii AAA. Szybka transmisja danych przez port USB 2.0 Podgląd w czasie rzeczywistym na ekranie komputera rejestrowanego sygnału EKG, pozwalający na kontrolę jakości sygnału EKG i podłączenia elektrod (przewodowy interfejs podłączany do portu USB). Dodatkowy kpl kabli pacjenta. Rejestrator holterowski EKG - 3 kanały - 2 sztuki. Gwarancja 24 miesiące. Rejestrator cyfrowy z zapisem 3 kanałowego EKG do min 3 dni pamięć wewnętrzna ogólnodostępna pamięć zewnętrzna. Częstotliwość próbkowania 4000 Hz dla rejestracji 3 kanałowej. Rejestracja 3 kanałów z 7 elektrod EKG zasilanie z 1 baterii AAA. Podgląd w czasie rzeczywistym na ekranie komputera rejestrowanego sygnału EKG, pozwalający na kontrolę jakości sygnału EKG i podłączenia elektrod (przewodowy interfejs podłączany do portu USB). Dodatkowy kpl kabli pacjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7, 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw holterowski ciśnieniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw holterowski ciśnieniowy. Gwarancja 24 miesiące. Rejestrator holterowski ciśnienia tętniczego - 2 sztuki. Pomiar ciśnienia metodą oscylometryczną Programowanie min. 3 okresów pomiarowych z poziomu dedykowanego oprogramowania. Programowanie częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania. Możliwość wykonania min. 200 pomiarów z zapisem na karcie pamięci ogólniedostępnej. Automatyczna detekcja migotania przedsionków oraz możliwość ręcznego oznaczania epizodów migotania. Zakres pomiarów ciśnienia: skurczowe min. 60-260 mmHg, rozkurczowe min. 40-220 mmHg. Dokładność +/- 3 mmHg. Zakres pomiaru tętna min. 40 - 200 bpm. 2 rozmiary wielorazowych mankietów wyposażonych w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia pacjenta + kpl mankietów zapasowych. Przycisk do ręcznego wykonania pomiaru poza zaprogramowanym harmonogramem. Wbudowany wyświetlacz LCD z możliwością prezentacji wykonanego pomiaru ciśnienia. Prezentacja wartości napięcia źródła zasilania rejestratora. Wymiary rejestratora. Waga rejestratora. Zasilanie rejestratora baterie albo akumulatory AA. Walidacja rejestratora przez towarzystwo nadciśnienia tętniczego. Oprogramowanie - 1 sztuka. Oprogramowanie w języku polskim. Komunikacja z rejestratorem poprzez kabel USB. Wbudowana baza pacjentów. Wyświetlanie w formie tabelarycznej wszystkich wykonanych pomiarów. Możliwość ręcznego wpisania komentarza do badania lub wybrania z listy propozycji komentarzy. Informacja o błędnym pomiarze. Możliwość usuwania pomiarów z analizy. Prezentacja wyników pomiarów ciśnienia częstości rytmu w formie graficznej. Możliwość porównania 2 badań tego samego pacjenta. Możliwość ręcznej edycji progów ciśnienia dla wykonanego badania. Możliwość automatycznego ustawienia progów ciśnienia definiowanych przez użytkownika. Możliwość rekonfiguracji okresów badań (zakresów czasowych) dla wykonanego badania. Możliwość edycji danych pacjenta. Możliwość wpisania (i edycji) przez lekarza wywiadu, aktualnego leczenia z podaniem leków i ich dawki. Prezentacja wyników statycznych badania: - ciśnienie skurczowe - ciśnienie rozkurczowe - częstość rytmu - MAP - ładunek BP - DIP podczas snu z podziałem na okresy i łącznie dla całego badania. Prezentacja średnich godzinowych w formie tabelarycznej i graficznej wartości: ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu. Możliwość porównania z innym badaniem tego samego pacjenta. Możliwość konfiguracji i eksportu raportu w pliku PDF, także za pomocą poczty elektronicznej. Możliwość testu poprawności komunikacji oprogramowania z rejestratorem. Możliwość konfiguracji wielu użytkowników z dostępem chronionym hasłem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rotor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor - 2 komplety. Urządzenie do rehabilitacji ruchem pasywnym lub aktywnym. Urządzenie do rehabilitacji kończyn dolnych i górnych. Zastosowanie w pozycji siedzącej na krześle lub wózku inwalidzkim wraz z pasami mocującymi wózek. Aparat dla dorosłych i dzieci. Kolorowy dotykowy monitor o przekątnej minimum 10. Przynajmniej 4 programy terapeutyczne w tym program neurologiczny i ortopedyczny. Przynajmniej 5 gier terapeutycznych typu Biofeedback dla rotora kończyn dolnych. Przynajmniej 3 gry terapeutyczne typu Biofeedback dla rotora kończyn górnych. Wybór rodzaju terapii: kończyny górne lub dolne. Funkcja ułatwiająca postawienie stóp. Funkcja terapii przy braku jednej kończyny. Funkcja dostosowania ilości obrotów. Funkcja automatycznej zmiany kierunku. Funkcja wykrywania aktywności pacjenta. Bieżąca kontrola symetrii terapii BIOFEEDBACK BIOFEEDBACK pasywny dla pacjentów z paraplegią obrazujący napięcie mięśniowe. Bieżący pomiar ilości obrotów, zużytej energii, osiągniętego dystansu oraz czasu - ćwiczenia. Ustawienie kierunku rotacji. Ustawienie czułości wykrywania spastyki. Wybór programu rozluźniania spastyki. Możliwość wyłączenia wykrywania spastyki. Ustawienie prędkości ruchu biernego. Raportowanie wyników ćwiczenia. Oprogramowanie do archiwizacji oraz analizy osiągnięć pacjenta w czasie ćwiczeń. Wyłącznik akustyczny. Ustawienie czułości mikrofonu wyłącznika akustycznego. Wyłącznik w sterowniku. Ustawienie kontrastu i podświetlenia wyświetlacza. Sygnalizacja akustyczna przycisków i funkcji urządzenia. System automatycznego wyłączania w stanie spoczynku. Regulacja wysokości. Możliwość beznarzędziowej wymiany uchwytów terapeutycznych. Regulacja położenia w poziomie. Korby z płynną regulacją promienia obrotu. Paski mocujące stopy. Kółka transportowe. Całkowicie obudowany mechanizm zamachowy. Zasilanie 230V~, 50/60 Hz, moc silnika min 200W. Prosta dezynfekcja. Poziom hałasu max 70 dB. Aparat wyposażony we wszystkie wymagane prawem zabezpieczenia. Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparat do elektroterapii i ultradźwięków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroterapii i ultradźwięków - 1 sztuka. 3-kanałowy aparat, 2 kanały elektroterapia (pełny zakres prądów), 1 kanał ultradźwięk, 2 kable pacjenta w zestawie + 1 kpl zapasowy, 2 pary przewodów do elektrod, 4 elektrody 5x7 cm w woreczkach. Pasy do mocowania elektrod. Głowica ultradźwiękowa 5 cm2 1/3 MHz. Zasilanie 230 V - zasilacz. Wbudowany akumulator. Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cieplarka laboratoryjna z naturalnym obiegiem powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarka laboratoryjna z naturalnym obiegiem powietrza: pojemność komory min 15 litra. Drzwi: pełne. Zakres temperatury pracy: 50C powyżej temperatury otoczenia...+700C. Sterownik elektroniczny. Materiał komory: stal nierdzewna, kwasoodporna. Materiał obudowy: blacha malowana proszkowo na kolor szary lub biały. Wymiary zewnętrzne (szer./wys./gł.): ok 440/520/350 mm, maksymalne obciążenie urządzenia: 20 kg, moc znamionowa: min. 250 W, regulacja temperatury: co 0,10C, stabilność temp. w +370C: +/-0,5C. Zabezpieczenie: klasy 1.0. Zasilanie 50Hz: 230 V. Ilość półek: 2. Gwarancja 24 m-ce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.