Poznań: AG.210/21/12
Numer ogłoszenia: 426232 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8685272, faks 61 8685660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AG.210/21/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : Cześć 1 : Sprzęt komputerowy : - zestaw komputerowy typ A : 10 szt. - zestaw komputerowy typ B : 1 szt. - laptop ze stacją dokującą : 1 szt. - laptopy : 38 szt. - pamięci RAM : 30 szt. - routery : 5 szt. - switche : 5 szt. - myszki komputerowe : 50 szt. - klawiatury : 10 szt. - przewód UTP : 305 m - przewód telefoniczny : 100 m - wtyki RJ-45 : 100 szt. - zasilacz UPS : 5 szt. - baterie do zasilaczy UPS : 5 szt. - listwy antyprzepięciowe 3 m : 15 szt. - listwy antyprzepięciowe 5 m : 15 szt. - kable do drukarek USB : 5 szt. - kable DVI : 2 szt. - zasilacze do laptopów : 20 szt. - torba do laptopów : 10 szt. - baterie 9V-PP3 : 10 szt. - baterie 3V do płyt głównych PC : 10 szt. - śruby montażowe sm-6 do montażu paneli rack : 5 kpl - pasta przewodząca do procesorów : 3 szt. - adapter do dysków twardych : 1 szt. - dysk zewnętrzny : 4 szt. - adapter rack do serwera Fujitsu TX150 S7 : 1 szt. - rzutniki multimedialne : 2 szt. - niszczarki do dokumentów : 4 szt. - faks : 1 szt. - oprogramowanie biurowe (Office) : 50 stanowisk - system operacyjny Windows 7 : 50 licencji - aktualizacja licencji Team Viewer 6 Premium + 2 kanał do wersji 7 : 1 - oprogramowanie do rozpoznawania tekstu OCR - 1 licencja wielostanowiskowa Część 2 : Oprogramowanie antywirusowe dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego na 3 lata, począwszy od 1 stycznia 2013 Część 3 : Materiały reklamowe : 1. Pendrive: - 16 GB : 100 szt. - 8 GB : 400 szt. - 1 GB : 2000 szt. 2. Długopisy : 2000 szt. 3. Torby reklamowe : 2000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.72.00-1, 38.65.21.00-7, 48.62.00.00-0, 48.77.10.00-3, 48.76.10.00-0, 22.46.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty posiadają wszystkie wymagane przez Zamawiającego : deklaracje producenta, certyfikaty, oświadczenia producenta, deklaracje zgodności oraz potwierdzenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodr.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
ul. Sieradzka 29
60-163 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu ul. Sieradzka 29 60-163 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : - zestaw komputerowy typ A : 10 szt. - zestaw komputerowy typ B : 1 szt. - laptop ze stacją dokującą : 1 szt. - laptopy : 38 szt. - pamięci RAM : 30 szt. - routery : 5 szt. - switche : 5 szt. - myszki komputerowe : 50 szt. - klawiatury : 10 szt. - przewód UTP : 305 m - przewód telefoniczny : 100 m - wtyki RJ-45 : 100 szt. - zasilacz UPS : 5 szt. - baterie do zasilaczy UPS : 5 szt. - listwy antyprzepięciowe 3 m : 15 szt. - listwy antyprzepięciowe 5 m : 15 szt. - kable do drukarek USB : 5 szt. - kable DVI : 2 szt. - zasilacze do laptopów : 20 szt. - torba do laptopów : 10 szt. - baterie 9V-PP3 : 10 szt. - baterie 3V do płyt głównych PC : 10 szt. - śruby montażowe sm-6 do montażu paneli rack : 5 kpl - pasta przewodząca do procesorów : 3 szt. - adapter do dysków twardych : 1 szt. - dysk zewnętrzny : 4 szt. - adapter rack do serwera Fujitsu TX150 S7 : 1 szt. - rzutniki multimedialne : 2 szt. - niszczarki do dokumentów : 4 szt. - faks : 1 szt. - oprogramowanie biurowe (Office) : 50 stanowisk - system operacyjny Windows 7 : 50 licencji - aktualizacja licencji Team Viewer 6 Premium + 2 kanał do wersji 7 : 1 - oprogramowanie do rozpoznawania tekstu OCR - 1 licencja wielostanowiskowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.72.00-1, 38.65.21.00-7, 48.62.00.00-0, 48.77.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego na 3 lata, począwszy od 1 stycznia 2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały reklamowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów reklamowych: 1. Pendrive: - 16 GB : 100 szt. - 8 GB : 400 szt. - 1 GB : 2000 szt. 2. Długopisy : 2000 szt. 3. Torby reklamowe : 2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.