eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ,,Remont st. gaz. w/c Raczki Elbląskie" w zakresie rem. filtrów wstępnych gazu,pogrzewaczy i zespołu zap-upust na wejściu oraz orurowania-wykonanie dok. projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Nr: NP/2015/07/0762/GDA

Przedmiot zamówienia: ,,Remont st. gaz. w/c Raczki Elbląskie" w zakresie rem. filtrów wstępnych gazu,pogrzewaczy i zespołu zap-upust na wejściu oraz orurowania-wykonanie dok. projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Gdańsk

Województwo: pomorskie

Data publikacji: 2015-08-11

Data wygaśnięcia: 2015-09-07

CPV: -

Osoba kontaktowa: Dorota Zagórska (GDH) dorota.zagorska@gaz-system.pl 058 32 30 480

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : ,,Remont st. gaz. w/c Raczki Elbląskie" w zakresie rem. filtrów wstępnych gazu,pogrzewaczy i zespołu zap-upust na wejściu oraz oruro
wania-wykonanie dok. projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Miejsce uzyskania SIWZ : strona internetowa Zamawiającego postępowania niepubliczne pn.:wyopracowanie dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn.: ,,Remont stacji gazowej w/c Raczki Elbląskie" oraz pełnienie nadzoru autorskiego
o numerze postępowania NP/2015/07/0762/GDA

Ogłoszenie i SIWZ są dostępne do dnia składania ofert tj. do dnia 7 września 2015r. do godziny 12:00
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
2.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
3.O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu.
4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną
5.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części/ całości prac będących przedmiotem niniejszego postępowania podwykonawcom.
W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom w ofercie należy wskazać jaki zakres prac zostanie zlecony podwykonawcom.
Dodatkowe informacje : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych
w niniejszej Specyfikacji
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Spółki.
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4.Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn.: ,,Remont stacji gazowej w/c Raczki Elbląskie" oraz pełnienie nadzoru autorskiego o numerze postępowania NP/2015/07/0762/GDA
5. Istotne warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji, szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
6.Zakres dokumentacji projektowej obejmuje miedzy innymi:
1) remont filtrów wstępnych gazu,
2) remont pogrzewaczy,
3) remont zespołu zaporowo-upustowego na wejściu oraz orurowania stacji gazowej w/c.
Uszczegółowienie zakresu dokumentacji projektowej i wymagania projektowe zawarte są
w założeniach technicznych (zał. 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia).
Stacja gazowa redukcyjno-pomiarowa wysokiego ciśnienia Raczki Elbląskie położona jest na terenie dz. nr 252 obr. 32, jednostka ewidencyjna Elbląg.
Kompletna dokumentacja projektowa obejmuje:
1) Wykonanie projektu wykonawczego łącznie ze sporządzeniem informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egzemplarze.
2) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egzemplarz.
3) Wykonanie przedmiaru robót - 1 egzemplarz.
4) Wykonanie ZZK (Zbiorcze Zestawienie Kosztów) - 1 egzemplarz.
5) Opracowanie zbiorczego zestawienia złomu - 3 egzemplarze.
6) Uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych,
w szczególności decyzji pozwolenia na budowę jeżeli taki obowiązek zostanie nałożony lub potwierdzenia braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych (w przypadku braku obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę).
7) Wykonanie Karty informacyjnej przedsięwzięcia sporządzonej według art.3, ust.1, pkt.5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 r., poz. 1235 j.t. z późn. zm.) - 1 egzemplarz.

Czynności prowadzone w ramach nadzoru autorskiego
1) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, uwzględniając obowiązujące w czasie realizacji przepisy i instrukcje;
2) Rozstrzyganie merytorycznych wątpliwości Wykonawcy robót bądź Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego w zakresie rozwiązań projektowych przyjętych przez autorów dokumentacji;
3) Opiniowanie zaproponowanych przez Wykonawcę robót bądź Wykonawcę Nadzoru Inwestorskiego rozwiązań zamiennych lub równoważnych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej;
4) Uzgadnianie rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji źródłowej:
5) Uczestniczenie w charakterze ekspertów w radach budowy, naradach komisjach technicznych oraz w odbiorach robót zanikających oraz technicznym i końcowym odbiorze poszczególnych obiektów.

7.W dokumentacji projektowej nie mogą być wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, chyba, że jest to uzasadnione i projektant nie może opisać przedmiotu Zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy ,,lub równoważny".
9.Dostawca, przed złożeniem oferty, powinien zapoznać się z załącznikami oraz obiektem, podlegającym remontowi bezpośrednio w terenie
10.Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A., który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/ i stosować jego postanowienia na etapie realizacji zamówienia.
11.Ofertę należy złożyć w oryginale oraz w wersji elektronicznej, tj. zeskanowanej oferty w formacie nieedytowalnego pliku PDF na płycie CD lub DVD.
Warunki udziału w postępowaniu : VIII.INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienia polegające na zaprojektowaniu stacji gazowej w/c pomiarowo-regulacyjnej lub redukcyjno-pomiarowej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.
UWAGA:
1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły
0 - 1 ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
2. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 pkt 1) - 3) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 pkt 4) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
3. Dostawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w ust.1pkt 2) powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania Zamówienia Niepublicznego, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. .
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów Dostawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia Niepublicznego.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia Niepublicznego
w charakterze podwykonawców Dostawcy.
W sytuacji gdy Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji Zamówienia Niepublicznego, zakazuje się polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy
i doświadczenia.

IX.INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale VIII SIWZ, Dostawca winien przedstawić:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.

Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.

2) Oświadczenie Dostawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem VIII ust 1. Pkt. 4) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ).

3) Oświadczenie Dostawcy, iż spełnia warunki udziału, zgodnie z Rozdziałem VIII ust.1
pkt 1) - pkt 3) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Specyfikacji).

4) Wykaz zrealizowanych w okresie 3 (trzech) lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 2) ppkt 2.1) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do Specyfikacji).
Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy odpowiednio podać: przedmiot zamówienia, charakterystyczne parametry stacji w tym ciśnienie, zakres robót, termin realizacji, odbiorcę.
Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokument, że zamówienia te zostały wykonane należycie.

2. Dokumenty załączone do oferty z wyłączeniem pełnomocnictw muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę/Mocodawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
4. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust 1. pkt 1) - pkt 2) powyżej dotyczy każdego
z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
5. Jeżeli Dostawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia Niepublicznego, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia Niepublicznego (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty, z których będzie wynikać, że osoba lub osoby podpisujące pisemne zobowiązanie były umocowane do działania w imieniu tych podmiotów.
6. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
7. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
9. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 3 Dostawców, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, badanie i ocenę tylko tych 3 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa
w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : 1. Termin przekazania Zamawiającemu uzgodnionej dokumentacji projektowej z potwierdzeniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych lub pozwoleniem na budowę (jeżeli taki obowiązek zostanie nałożony) - 30.08.2016r.
2. Czas trwania nadzoru autorskiego: nadzór autorski będzie prowadzony w okresie realizacji robót budowlanych oraz odbiorów - nie dłużej niż do 31.12.2016r.
Miejsce realizacji zamówienia : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Gdańsku
Termin składania ofert : 2015-09-07 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Termin otwarcia ofert : 2015-09-07 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Okres związania ofertą : 45 dni
Termin związania ofertą : 2015-10-21
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.