Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Wrocław: Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących: zamówień publicznych, ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
Numer ogłoszenia: 42383 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Michalczyka 23, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 376 08 09, faks 71 376 08 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących: zamówień publicznych, ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) sporządzanie opinii prawnych, 2) przygotowywanie pism, korespondencji o charakterze formalno-prawnym oraz udziału w naradach i spotkaniach związanych z realizacją powierzonego zadania, 3) analizy i parafowania umów, aneksów, porozumień, Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych dokumentów, 4) prowadzenia całokształtu spraw o charakterze formalno-prawnym, 5) zastępstwo prawne w powierzonej sprawie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KANCELARIA PRAWNA THRON" M.SARZYŃSKA I S-KA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"KANCELARIA PRAWNA THRON" M.SARZYŃSKA I S-KA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Kancelaria Prawna Thron M. Sarzyńska i S-ka komandytowa, ul. Wita Stwosza 16, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowanie wyboru wykonawcy świadczącego usługi prawne przy zastosowaniu innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, skutkowałoby naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków jak również uniemożliwiłoby Zamawiającemu terminową realizacji zadań. Przedmiotem zamówienia są również objęte usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, lub innymi organami orzekającymi (w tym przypadku przed Krajową Izbą Odwoławczą), a także doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego. Wybrany Wykonawca od początku prowadzenia przez Zamawiającego przygotowań do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław (w obrębie poszczególnych sektorów) świadczył usługi pomocy prawnej. Prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowych postępowań wymagało i nadal wymaga stałego uczestnictwa Wykonawcy w pracach zespołów pracowników Zamawiającego oddelegowanych do realizacji ww. zadania. Do obowiązków Wykonawcy należało również sprawowanie nadzoru prawnego nad koordynacją działań prowadzonych z przedstawicielami Gminy Wrocław - Urzędu Miejskiego Wrocławia. W toku realizacji opisanych wcześniej zadań poczyniono szereg drobiazgowych ustaleń merytorycznych, które są kluczowe dla zapewnienia prawidłowości wykonywania przez Gminę Wrocław obowiązków wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012.391 -j.t.), a których znajomość jest niezbędna dla prawidłowego świadczenia usług prawnych dla tego zadania. Również doradztwo prawne na rzecz Zamawiającego w toku realizacji procedury postępowań oraz w toku realizacji umów zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowania dla ww. zadań (dla poszczególnych sektorów) wymagają, aby obsługa prawna świadczona była w sposób niezakłócony przez wykonawcę do tej pory świadczącego usługi na rzecz Zamawiającego. Stan zaawansowania przygotowań do przeprowadzenia postępowań ws. zamówienia publicznego, w kontekście opisanych wyżej ustaleń oraz uzgodniona metodologia realizacji poszczególnych zadań, jak również projektowane zmiany w przepisach regulujących zasady świadczenia usług w ramach umowy na odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław, wymagałyby od nowego, innego podmiotu, poświęcenia bardzo dużego nakładu pracy i czasu na zapoznanie się choćby w minimalnym zakresie z merytoryką realizowanych zadań. W konsekwencji Zamawiający zmuszony byłby do zapłacenia dodatkowego wynagrodzenia dla nowego podmiotu podejmującego się świadczenia pomocy prawnej również i za czas niezbędny do przygotowywania się do przejęcia oraz realizacji przez taki podmiot wszystkich czynności z zakresu pomocy prawnej. Ponadto w ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji na rzecz Zamawiającego usług prawniczych, polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądami powszechnymi.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.