eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).



Ogłoszenie z dnia 2006-04-10

POZYCJA 18510

WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Ryszard Zabłocki, ul. Świętokrzyska 12, 00-001 Warszawa, tel. 022 6943650, fax 022 64944552, e-mail: ryszard.zablocki@mf.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 64.21.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 75213. 2.3) Kategoria usług: 5 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 443 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi telefoniczne i przesyłu danych (umowa na 7 lat). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 64.21.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 75211, 75232. 2.3) Kategoria usług: 5 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 13 800 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie sprzętu komputerowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.33.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 81292, 81299. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 56 887 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie systemu Simik (serwery sieciowe, sprzęt komputerowy). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250, 84500. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 245 901 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług informatycznych - wytworzenie oprogramowania oraz jego wdrożenie, tworzenie serwisów internetowych (asysta techniczna, Centralna Baza Danych, Aplikacja epodatki, Portal epodatki, Obsługa podpisu elektronicznego i znakowanie czasem, Repozytorium Wzorów Dokumentów, Platforma Integracji & usługi bezpieczeństwa, dostosowanie systemów skarbowych (podatkowych, celnych) do e-deklaracji). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 26 050 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup konsultacji z zakresu produktów Oracle (20 dni). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup asysty technicznej na narzędzia Quest. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 49 180 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup asysty technicznej na narzędzia ibm rational dla potrzeb testów i developmentu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 245 902 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie informatycznych systemów sprawozdawczości budżetowej i zarządzania budżetami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie niezbędnych zmian, dostosowywania do obowiązujących przepisów i asysty technicznej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 978 361 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kolokacja kluczowych serwerów informatycznego systemu zarządzania budżetami jednostek samorządu terytorialnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.57.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 413 115 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozwój informatycznego systemu zarządzania budżetami jednostek samorządu terytorialnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 639 344 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie techniczne centralnych systemów celnych w zakresie Sybase. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.20.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 163 934 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu Corintia. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 238 525 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydatki związane z utrzymaniem i rozwojem systemu Sindbad: koszty usług obcych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 77.22.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 12 295 PLON. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: współfinansowanie dla projektu TF 2005 - "rozwój potencjału analitycznego w zakresie dochodów budżetowych" (Sindbad II):usługi obce, w tym koszty ekspertyz, spotkań z ekspertami. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 77.22.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie aplikacji MIS (konsultacje i wdrożenie). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.22.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84220-84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 122 951 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja i utrzymanie systemu F-K "Eurobudżet". 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 19 672 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie zarządzania pracami informatycznymi prowadzonymi przez departament finansów samorządu terytorialnego Ministerstwa Finansów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.22.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84220,84230,84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług doradczych - badania i analizy, prace studialne i ekspertyzy (zarządzanie, zakup innych usług doradczych). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.22.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84220-84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 2 588 525 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie centrum zapasowego dla systemów centralnych administracji (hoteling). Zakup usług. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.24.60.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210. 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 103 747 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis serwerów i urządzen sieciowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.25.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84240,84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 393 443 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyspecjalizowanych usług informatycznych dla potrzeb wsparcia i utrzymania NCTS (3 lata). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.25.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 639 344 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie i utrzymanie architektury korporacyjnej resortu finansów (konsultacje i wdrożenie). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 303 279 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie systemu cen - Polska. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84210-84250,84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 163 934 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup produktów i wyspecjalizowanych usług informatycznych dla potrzeb utrzymywania i rozwoju systemu zintegrowanej taryfy celnej Isztar2 (umowa 3-letnia). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 3 926 773 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i rozwój informatycznego systemu obsługi budżetu państwa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 10 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i rozwój informatycznego systemu obsługi budżetu państwa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 409 836 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: analiza i koncepcja wdrożenia narzędzi do zarządzania projektami i portfolio projektów (oprogramowanie metodyki i szkolenia). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.51.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84100-84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 409 836 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: analiza i koncepcja wdrożenia narzędzi do zarządzania projektami i portfolio projektów (konsultacje i wdrożenie). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.51.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84100-84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 204 918 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie zarządzanie dokumentami polityki bezpieczeństwa informacji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.51.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84100-84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 204 918 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług utrzymania systemu, w tym korzystanie z udostępnionej obcej infrastruktury informatycznej (zakup usług hotelowania/hostowania warstwy centralnej systemu - w tym korzystanie z udostępnionej obcej infrastruktury informatycznej, Aplikacja e-podatki, Portal e-podatki, Obsługa podpisu elektronicznego i znakowanie czasem, Repozytorium Wzorów Dokumentów). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.51.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 350 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz usług związanych z zapewnieniem infrastruktury teleinformatycznej dla informatycznego systemu obługi budżetu państwa. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.51.41.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84990. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 15 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z serwisem systemu Shrimp. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.26.70.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 65 574 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie CZM (porting). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84250, 84500. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 968 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup promocji i reklamy (e-deklaracje). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86401,86503,86506,87110. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 5 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedłużenie umowy z agencją Reuters na dostawę serwisów informacyjnych ze świata finansów i ekonomii (na 3 lata). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.31.90.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 83410,84320. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 512 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zawarcie umowy na serwis i konserwacje serwerów aplikacji Kondor+ wspomagającej zarządzanie długiem publicznym (na 3 lata). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.25.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84240,84250. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie studium analitycznego outsourcingu IT w resorcie finansów w ramach współfinansowania realizacji PHARE 2003/2004 - 379.02.01. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.22.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84220. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 1 355 288 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie naprawy i konserwacji maszyn faksowych - umowa na 3 lata. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84500. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 180 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie naprawy i konserwacji maszyn biurowych (urządzenia introligatorskie). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84500. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 24 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek -umowa na 3 lata. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.31.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84500. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 4 100 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie systemu ST. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00, 72.26.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84990,84240. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modyfikacja systemu Shrimp. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84230. 2.3) Kategoria usług: 7 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 163 934 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń i wyposażenie nowo organizowanego archiwum wywiadu skarbowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.15.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86711, 86723. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 287 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie szczegółowej inwentaryzacji całego budynku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.22.51.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86722. 2.3) Kategoria usług: 12 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 229 509 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ekspertyzy prawne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.11.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86111,86120,86190. 2.3) Kategoria usług: 21 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zastępstwo procesorowe w sprawach międzynarodowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.12.00 - Usługi reprezentacji prawnej Kod CPV wg słownika 2008: 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86111, 86120. 2.3) Kategoria usług: 21 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 81 967 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc ekspercka instytucji / osób z UE i innych krajów w zakresie reformy systemu poręczeń i gwarancji w Polsce oraz wprowadzenie i upowszechnienie w Polsce instrumentu PPP umożliwiającego realizację dużych inwestycji strukturalnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.11.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86111,86120. 2.3) Kategoria usług: 21 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 410 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 2006. 5) Inne informacje:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Canona konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 750000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Ricoh i Gestetner konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 360000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Sharpa konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 525000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Toshiba konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 120000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Panasonic konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 24000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Xerox konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 240000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84500. 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Oce konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 1072500 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 10.2006. 7) Data zakończenia: II.1) Nomenklatura 1.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84 500 2) Rodzaj i zakres: naprawa i konserwacja kopiarek Konica konserwacje, naprawy, wymiana części, dostawa materiałów eksploatacyjnych. 3) Szacunkowy koszt (bez VAT): 390000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia: procedury: 06.2006; realizacji robót/dostaw/usług: 01.2007. 7) Data zakończenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.