eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Grodziczno: Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno
Numer ogłoszenia: 422108 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359728 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu do wysokości 500000,00 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno. 2.Okres kredytowania ustala się na 9 lat, z karencją w spłacie kredytu liczoną od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 29.03.2012 roku. 3.Kredyt zostanie uruchomiony w transzach w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy na podstawie pisemnych wniosków Zamawiającego. Zamawiający zakłada wykorzystanie kredytu maksymalnie do dnia 31.12.2011 roku: Nr transzy Data wnioskowania o transzę - do dnia Wysokość transzy w PLN 1 31.12.2011 roku 500 000,00 Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy. 4. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób: 1)raty kapitałowe płatne w 36 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału - pierwsza rata płatna do dnia 30.03.2012 roku , ostania rata płatna do dnia 28.12.2020 roku, jak niżej : Nr raty kapitałowej Płatna do dnia Wysokość raty kapitałowej w PLN 1 30.03.2012 1 250,00 2 29.06.2012 1 250,00 3 28.09.2012 1 250,00 4 28.12.2012 1 250,00 5 29.03.2013 1 250,00 6 28.06.2013 1 250,00 7 30.09.2013 1 250,00 8 27.12.2013 1 250,00 9 31.03.2014 1 250,00 10 30.06.2014 1 250,00 11 30.09.2014 1 250,00 12 29.12.2014 1 250,00 13 31.03.2015 5 000,00 14 30.06.2015 5 000,00 15 30.09.2015 5 000,00 16 28.12.2015 5 000,00 17 31.03.2016 5 000,00 18 30.06.2016 5 000,00 19 30.09.2016 5 000,00 20 27.12.2016 5 000,00 21 31.03.2017 8 750,00 22 30.06.2017 8 750,00 23 29.09.2017 8 750,00 24 27.12.2017 8 750,00 25 30.03.2018 28 750,00 26 29.06.2018 28 750,00 27 28.09.2018 28 750,00 28 27.12.2018 28 750,00 29 29.03.2019 37 500,00 30 28.06.2019 37 500,00 31 30.09.2019 37 500,00 32 27.12.2019 37 500,00 33 31.03.2020 36 250,00 34 30.06.2020 36 250,00 35 30.09.2020 36 250,00 36 28.12.2020 36 250,00 2)oprocentowanie wraz z marżą płatne od uruchomienia pierwszej transzy w okresach miesięcznych, na koniec następnego miesiąca. 5.Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny In blanco. 6.Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu. Stawkę WIBOR 3M z dnia 28.10.2011 roku należy przyjąć jedynie dla porównania ofert i będzie ona zmienna w okresie kredytowania. Od wykorzystanego kredytu Wykonawca będzie mógł pobierać odsetki według stawki ustalonej w następujący sposób: 1)Oprocentowanie jest zmienne i stanowi sumę zmiennej stawki WIBOR 3M oraz stałej marży bankowej. 2)Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 7.Do obliczenia kosztów należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym roku. 8.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ: 1) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-619/10 z dnia 14.12.2010r 2) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-620/10 z dnia 14.12.2010r 3) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-621/10 z dnia 14.12.2010r 4) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-176/11 z dnia 31.03.2011r 5) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-250/11 z dnia 18.04.2011r 6) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-339/11 z dnia 16.05.2011r 7) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-572/11 z dnia 06.09.2011r 8) Rb-NDS kwartalne do 31.03.2011r 9) Rb-NDS kwartalne do 30.06.2011r 10) Rb-NDS kwartalne do 30.09.2011r 11) Rb-N kwartalne na koniec I kw.2011r 12) Rb-N kwartalne na koniec II kw.2011r 13) Rb-N kwartalne na koniec III kw.2011r 14) Rb-Z kwartalne na koniec I kw.2011r 15) Rb-Z kwartalne na koniec II kw.2011r 16) Rb-Z kwartalne na koniec III kw.2011r 17) Zarządzenie Wójta Gminy nr 13/2011 z dnia 16.03.2011r 18) Zarządzenie Wójta Gminy nr 14/2011 z dnia 16.03.2011r 19) Zarządzenie Wójta Gminy nr 15/2011 z dnia 18.03.2011r 20) Zarządzenie Wójta Gminy nr 19/2011 z dnia 28.03.2011r 21) Zarządzenie Wójta Gminy nr 30/2011 z dnia 26.04.2011r 22) Zarządzenie Wójta Gminy nr 37/2011 z dnia 24.05.2011r 23) Zarządzenie Wójta Gminy nr 45/2011 z dnia 20.06.2011r 24) Zarządzenie Wójta Gminy nr 47/2011 z dnia 30.06.2011r 25) Zarządzenie Wójta Gminy nr 52/2011 z dnia 11.07.2011r 26) Zarządzenie Wójta Gminy nr 61/2011 z dnia 22.08.2011r 27) Zarządzenie Wójta Gminy nr 66/2011 z dnia 05.09.2011r 28) Zarządzenie Wójta Gminy nr 69/2011 z dnia 30.09.2011r 29) Zarządzenie Wójta Gminy nr 74/2011 z dnia 18.10.2011r 30) Uchwała Rady Gminy nr III/11/2010 z dnia 30.12.2010r 31) Uchwała Rady Gminy nr III/12/2010 z dnia 30.12.2010r 32) Uchwała Rady Gminy nr IV/22/2011 z dnia 28.01.2011r 33) Uchwała Rady Gminy nr IV/23/2011 z dnia 28.01.2011r 34) Uchwała Rady Gminy nr IV/28/2011 z dnia 28.01.2011r 35) Uchwała Rady Gminy nr V/29/2011 z dnia 25.03.2011r 36) Uchwała Rady Gminy nr V/30/2011 z dnia 25.03.2011r 37) Uchwała Rady Gminy nr VI/55/2011 z dnia 14.04.2011r 38) Uchwała Rady Gminy nr VI/56/2011 z dnia 14.04.2011r 39) Uchwała Rady Gminy nr VII/58/2011 z dnia 23.05.2011r 40) Uchwała Rady Gminy nr VII/59/2011 z dnia 23.05.2011r 41) Uchwała Rady Gminy nr VIII/68/2011 z dnia 17.06.2011r 42) Uchwała Rady Gminy nr VIII/69/2011 z dnia 17.06.2011r 43) Uchwała Rady Gminy nr IX/71/2011 z dnia 05.07.2011r 44) Uchwała Rady Gminy nr IX/72/2011 z dnia 05.07.2011r 45) Uchwała Rady Gminy nr X/76/2011 z dnia 28.07.2011r 46) Uchwała Rady Gminy nr X/77/2011 z dnia 28.07.2011r 47) Uchwała Rady Gminy nr XI/81/2011 z dnia 22.08.2011r 48) Uchwała Rady Gminy nr XI/82/2011 z dnia 22.08.2011r 49) Uchwała Rady Gminy nr XII/92/2011 z dnia 21.09.2011r 50) Uchwała Rady Gminy nr XII/93/2011 z dnia 21.09.2011r 51) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach 52) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne 53) Uchwała Rady Gminy nr IX/88/2003 z dnia 28.10.2003r 54) Uchwała Rady Gminy nr XIX/145/2008 z dnia 26.09.2008r 55) Uchwała Rady Gminy nr IX/73/2011 z dnia 05.07.2011r 56) Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON 57) Decyzja w sprawie nadania NIP 58) Potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT 59) Zaświadczenie o wyborze Wójta 60) Akt powołania Skarbnika.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Iławie;, Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273117,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318146,00

  • Oferta z najniższą ceną: 318146,00 / Oferta z najwyższą ceną: 318146,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.