eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty dostosowawcze pomieszczeń w budynku Kuchni szpitalnej - ZP-10/24



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty dostosowawcze pomieszczeń w budynku Kuchni szpitalnej - ZP-10/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty dostosowawcze pomieszczeń w budynku Kuchni szpitalnej - ZP-10/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efda6517-eb5c-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty dostosowawcze pomieszczeń w budynku Kuchni szpitalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych dostosowawczych do wymagań sanitarnych pomieszczeń Kuchni szpitalnej w budynku nr 16 Szpitala Klinicznego im. dr J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.
2. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
3. Zamówienie podstawowe obejmuje wykonanie robót budowlanych wewnętrznych w pomieszczeniach parteru budynku nr 16, w tym między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia).
2) Roboty ogólnobudowlane (roboty murowe, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, przemurowania nadproży, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /narożniki/).
3) Wymiana stolarki drzwiowej, w tym: częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej, wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach.
4) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i c.w.u. z rur PP Stabi, oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV /piony, podejścia/, montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, muszle ustępowe/).
5) Roboty instalacyjne elektryczne (demontaż instalacji elektrycznej i osprzętu w pomieszczeniach; wymiana opraw oświetleniowych LED; wymiana wyłączników oświetlenia podtynkowych; wymiana gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 16A; wymiana tablicy elektrycznej, w tym: wykonanie prac demontażowych, wykucie wnęki pod tablicę, wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i zaprawienie bruzd, montaż nowej tablicy elektrycznej, wymiana przewodów elektrycznych; wydzielenie obwodów 1 fazowych zasilanych z gniazd 3 fazowych, w tym: montaż obudów i osprzętu modułowego w rozdzielnicach, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, ułożenie przewodów elektrycznych w tynku; sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego 1-fazowego i 3-fazowego; badanie i pomiar skuteczności zerowania).
6) Wykonanie prób i odbiorów.
7) Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
8) Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
9) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
4. Zamówienia w ramach prawa opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych wewnętrznych w pomieszczeniach piwnic budynku nr 16, w tym między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe (skucie tynków, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia).
2) Roboty ogólnobudowlane (roboty murowe, okładziny z płyt kartonowo-gipsowych, przemurowania nadproży, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej, roboty posadzkarskie /terakota/, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /narożniki/).
3) Wymiana stolarki drzwiowej (częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej, wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach).
4) Roboty wentylacyjne i klimatyzacyjne.
5) Roboty instalacyjne elektryczne (demontaż instalacji elektrycznej i osprzętu w pomieszczeniach; wymiana opraw oświetleniowych LED; wymiana wyłączników oświetlenia podtynkowych; wymiana gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 16A; wymiana gniazd RJ45; wykonanie zasilania kotłów warzelnych, w tym: wykonanie prac demontażowych, wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i zaprawienie bruzd, ułożenie przewodów elektrycznych wtynkowych w tynku i rurach winidurowych karbowanych (giętkich), osprzęt modułowy w rozdzielniach, przesznurowanie rozdzielni głównej dla potrzeb zabezpieczenia kotłów warzelnych; sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego 1-fazowego i 3-fazowego; badanie i pomiar skuteczności zerowania; sprawdzenie i pomiar instalacji i urządzeń ochrony przeciwpożarowej; badanie wyłącznika przeciwporażeniowego różnicowo-prądowego; pomiary fotometryczne oświetlenia i współczynnika odbicia ścian).
6) Wykonanie prób i odbiorów.
7) Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
8) Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
9) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446242,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866120,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446242,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowych Piotr Buras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781174168

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446242,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.