eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Grodziczno: Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno
Numer ogłoszenia: 359728 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu do wysokości 500000,00 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno. 2.Okres kredytowania ustala się na 9 lat, z karencją w spłacie kredytu liczoną od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 29.03.2012 roku. 3.Kredyt zostanie uruchomiony w transzach w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy na podstawie pisemnych wniosków Zamawiającego. Zamawiający zakłada wykorzystanie kredytu maksymalnie do dnia 31.12.2011 roku: Nr transzy Data wnioskowania o transzę - do dnia Wysokość transzy w PLN 1 31.12011 roku 500 000,00 Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy. 4. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób: 1)raty kapitałowe płatne w 36 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału - pierwsza rata płatna do dnia 30.03.2012 roku , ostania rata płatna do dnia 28.12.2020 roku, jak niżej : Nr raty kapitałowej Płatna do dnia Wysokość raty kapitałowej w PLN 1 30.03.2012 1 250,00 2 29.06.2012 1 250,00 3 28.09.2012 1 250,00 4 28.12.2012 1 250,00 5 29.03.2013 1 250,00 6 28.06.2013 1 250,00 7 30.09.2013 1 250,00 8 27.12.2013 1 250,00 9 31.03.2014 1 250,00 10 30.06.2014 1 250,00 11 30.09.2014 1 250,00 12 29.12.2014 1 250,00 13 31.03.2015 5 000,00 14 30.06.2015 5 000,00 15 30.09.2015 5 000,00 16 28.12.2015 5 000,00 17 31.03.2016 5 000,00 18 30.06.2016 5 000,00 19 30.09.2016 5 000,00 20 27.12.2016 5 000,00 21 31.03.2017 8 750,00 22 30.06.2017 8 750,00 23 29.09.2017 8 750,00 24 27.12.2017 8 750,00 25 30.03.2018 28 750,00 26 29.06.2018 28 750,00 27 28.09.2018 28 750,00 28 27.12.2018 28 750,00 29 29.03.2019 37 500,00 30 28.06.2019 37 500,00 31 30.09.2019 37 500,00 32 27.12.2019 37 500,00 33 31.03.2020 36 250,00 34 30.06.2020 36 250,00 35 30.09.2020 36 250,00 36 28.12.2020 36 250,00 2)oprocentowanie wraz z marżą płatne od uruchomienia pierwszej transzy w okresach miesięcznych, na koniec następnego miesiąca. 5.Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny In blanco. 6.Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu. Stawkę WIBOR 3M z dnia 28.10.2011 roku należy przyjąć jedynie dla porównania ofert i będzie ona zmienna w okresie kredytowania. Od wykorzystanego kredytu Wykonawca będzie mógł pobierać odsetki według stawki ustalonej w następujący sposób: 1)Oprocentowanie jest zmienne i stanowi sumę zmiennej stawki WIBOR 3M oraz stałej marży bankowej. 2)Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 7.Do obliczenia kosztów należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym roku. 8.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Wykonawcę Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ: 1) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-619/10 z dnia 14.12.2010r 2) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-620/10 z dnia 14.12.2010r 3) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-621/10 z dnia 14.12.2010r 4) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-176/11 z dnia 31.03.2011r 5) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-250/11 z dnia 18.04.2011r 6) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-339/11 z dnia 16.05.2011r 7) Uchwała RIO nr RIO.VIII-0120-572/11 z dnia 06.09.2011r 8) Rb-NDS kwartalne do 31.03.2011r 9) Rb-NDS kwartalne do 30.06.2011r 10) Rb-NDS kwartalne do 30.09.2011r 11) Rb-N kwartalne na koniec I kw.2011r 12) Rb-N kwartalne na koniec II kw.2011r 13) Rb-N kwartalne na koniec III kw.2011r 14) Rb-Z kwartalne na koniec I kw.2011r 15) Rb-Z kwartalne na koniec II kw.2011r 16) Rb-Z kwartalne na koniec III kw.2011r 17) Zarządzenie Wójta Gminy nr 13/2011 z dnia 16.03.2011r 18) Zarządzenie Wójta Gminy nr 14/2011 z dnia 16.03.2011r 19) Zarządzenie Wójta Gminy nr 15/2011 z dnia 18.03.2011r 20) Zarządzenie Wójta Gminy nr 19/2011 z dnia 28.03.2011r 21) Zarządzenie Wójta Gminy nr 30/2011 z dnia 26.04.2011r 22) Zarządzenie Wójta Gminy nr 37/2011 z dnia 24.05.2011r 23) Zarządzenie Wójta Gminy nr 45/2011 z dnia 20.06.2011r 24) Zarządzenie Wójta Gminy nr 47/2011 z dnia 30.06.2011r 25) Zarządzenie Wójta Gminy nr 52/2011 z dnia 11.07.2011r 26) Zarządzenie Wójta Gminy nr 61/2011 z dnia 22.08.2011r 27) Zarządzenie Wójta Gminy nr 66/2011 z dnia 05.09.2011r 28) Zarządzenie Wójta Gminy nr 69/2011 z dnia 30.09.2011r 29) Zarządzenie Wójta Gminy nr 74/2011 z dnia 18.10.2011r 30) Uchwała Rady Gminy nr III/11/2010 z dnia 30.12.2010r 31) Uchwała Rady Gminy nr III/12/2010 z dnia 30.12.2010r 32) Uchwała Rady Gminy nr IV/22/2011 z dnia 28.01.2011r 33) Uchwała Rady Gminy nr IV/23/2011 z dnia 28.01.2011r 34) Uchwała Rady Gminy nr IV/28/2011 z dnia 28.01.2011r 35) Uchwała Rady Gminy nr V/29/2011 z dnia 25.03.2011r 36) Uchwała Rady Gminy nr V/30/2011 z dnia 25.03.2011r 37) Uchwała Rady Gminy nr VI/55/2011 z dnia 14.04.2011r 38) Uchwała Rady Gminy nr VI/56/2011 z dnia 14.04.2011r 39) Uchwała Rady Gminy nr VII/58/2011 z dnia 23.05.2011r 40) Uchwała Rady Gminy nr VII/59/2011 z dnia 23.05.2011r 41) Uchwała Rady Gminy nr VIII/68/2011 z dnia 17.06.2011r 42) Uchwała Rady Gminy nr VIII/69/2011 z dnia 17.06.2011r 43) Uchwała Rady Gminy nr IX/71/2011 z dnia 05.07.2011r 44) Uchwała Rady Gminy nr IX/72/2011 z dnia 05.07.2011r 45) Uchwała Rady Gminy nr X/76/2011 z dnia 28.07.2011r 46) Uchwała Rady Gminy nr X/77/2011 z dnia 28.07.2011r 47) Uchwała Rady Gminy nr XI/81/2011 z dnia 22.08.2011r 48) Uchwała Rady Gminy nr XI/82/2011 z dnia 22.08.2011r 49) Uchwała Rady Gminy nr XII/92/2011 z dnia 21.09.2011r 50) Uchwała Rady Gminy nr XII/93/2011 z dnia 21.09.2011r 51) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach 52) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płaceniu składek na ubezpieczenia społeczne 53) Uchwała Rady Gminy nr IX/88/2003 z dnia 28.10.2003r 54) Uchwała Rady Gminy nr XIX/145/2008 z dnia 26.09.2008r 55) Uchwała Rady Gminy nr IX/73/2011 z dnia 05.07.2011r 56) Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON 57) Decyzja w sprawie nadania NIP 58) Potwierdzenie zarejestrowania podmiotu jako podatnika VAT 59) Zaświadczenie o wyborze Wójta 60) Akt powołania Skarbnika.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie zgodnie z Art.45 Prawa zamówień Wadium w wysokości 5000,00 zł. [słownie: pięć tysięcy złotych 00/100], w terminie do dnia 15 listopada 2011 roku do godz. 8,30 na konto Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Bank Spółdzielczy Iława O/Grodziczno nr 40 8831 1038 2001 0000 0101 0003, uwzględniając, że w dniu 14 listopada 2011 roku do godz. 15,00 środki pieniężne muszą znajdować się na koncie Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju Nr 5 [Kasa] w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6.Zamawiający przechowa, a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy zobowiązani są również dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane (oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - odpisu z właściwego rejestru - to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii; 3)W przypadku wykonawców utworzonych na podstawie ustawy Kodeks Spółek Handlowych, Prawa Spółdzielczego, Prawa Bankowego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)W przypadku banku państwowego utworzonego na podstawie ustawy Prawo Bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, 5)Projekt umowy o kredyt sporządzony w sposób wyczerpujący i kompletny, w szczególności winien zawierać istotne dla Zamawiającego postanowienia z rozdziału XVI niniejszej specyfikacji, 6)Dowód wniesienia Wadium zgodnie z działem VIII SIWZ. 2.Oświadczenia wynikające z warunków określonych niniejszą specyfikacją: 1) Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych zamawiającego w tym również okresu związania ofertą w okresie 30 dni od daty składania ofert wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że spełniają warunki art. 22 wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów. 4.Oferta składana przez podmioty wystepujące wspólnie (konsorcjum): 1) W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów [tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej] oferty wspólnej (konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. 2) Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: a)Jednoznacznie określała wspólne przedsięwzięcie gospodarcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia. b)Zawierała zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty. c)Określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. d)Stwierdzała, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, e)Była zawarta na czas trwania umowy, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi. f)Określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. g)Była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. 3) Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej [konsorcjum] zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w SIWZ. 5.Oferta składana przez spółkę cywilną: W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ, dodatkowo umowa regulująca prawa i obowiązki wspólników. 6.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę podwykonawców wg załącznika nr 11 do SIWZ. 7.Wzor umowy zgodny z działem XVI SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno; woj. warmińsko-mazurskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno - sekretariat pokój 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.