eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Zakup zestawu hydroforowego z pompami wielostopniowymi pionowymi wraz z montażem na Pompowni wody Powstańców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-27

Głubczyce: Zakup zestawu hydroforowego z pompami wielostopniowymi pionowymi wraz z montażem na Pompowni wody Powstańców
Numer ogłoszenia: 421310 - 2012; data zamieszczenia: 27.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawu hydroforowego z pompami wielostopniowymi pionowymi wraz z montażem na Pompowni wody Powstańców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawu hydroforowego oraz wykonanie robót w zakresie demontażu kolektorów ssawnego i tłocznego oraz montaż nowego zestawu hydroforowego, obejmująca: a. demontaż odcinka kolektora ssawnego DN 400 - połączenie kołnierzowe. b. demontaż odcinka kolektora tłocznego DN 200 - połączenie kołnierzowe. c. montaż nowego zestawu hydroforowego, kolektorów ssawnych i tłocznych łączących zestaw z elementami stacji wodociągowej. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Parametry: a. Przeznaczenie: zimna woda wodociągowa. b. Wydajność średnia w porze letniej: Qśr=180 m3/h. c. Wydajność średnia w porze zimowej: Qśr=140 m3/h. d. Wydajność minimalna w porze nocnej: Qśr=25 m3/h. e. Wymagana wysokość podnoszenia na kolektorze tłocznym: H=42 m. f. Napływ na zestaw hydroforowy ze zbiornika zapasowo-retencyjnego. Wysokość napływu ok. 3-4 m. Budowa: a. Ilość pomp: 4 szt. b. Ilość falowników: 4 szt. c. Silnik: Moc maksymalna - 11kW. d. Klasa sprawności silników: I. e. Częstotliwość silników: 50 Hz. f. Kolektor ssawny DN 400. g. Kolektor tłoczny DN 200. h. Zabezpieczenie przed suchobiegiem: presostat lub inne urządzenie. i. Manometry: w obudowie ze stali nierdzewnej. j. Szafa elektryczna wyposażona w niezbędne zabezpieczania. Wielkość oraz zakres zamówienia: 1. Rurociągi i kolektory zestawu ze stali nierdzewnej. 2. Podstawa i rama szafy sterowniczej winna być wykonana z kształtowników ze stali nierdzewnej, konstrukcja nośna ustawiona powinna być na wibroizolatorach. 3. Kolektory i króćce powinny być zakończone kołnierzami ułatwiającymi ich połączenie. 4. Należy zastosować układ czterech jednakowych (jednego producenta) pomp pionowych wielostopniowych, części hydrauliczne takie jak płaszcz, wirnik i dyfuzory wykonane winny być ze stali nierdzewnej. 5. Zestaw hydroforowy winien posiadać pompę rezerwową w celu automatycznego przejęcia pracy w przypadku awarii którejś z pracujących pomp. W zestawie hydroforowym każda pompa musi być sterowana poprzez przetwornice częstotliwości z zabudowanym w niej sterownikiem. Całość zamontowana na silniku pompy lub zintegrowana z silnikiem. 6. Na kolektorze tłocznym wykonanym zestawie stali nierdzewnej zamontować zbiornik przeponowy odpowiedniej pojemności i ilości stosownie do wydajności zestawu hydroforowego. 7. Przetwornica częstotliwości winna posiadać złącze z protokołem Modbus w celu wykorzystania go do sterowania poprzez centralny system sterowania z komputera. 8. Sterownik powinien posiadać wyświetlacz LCD na którym będzie można odczytać ustawiane parametry. Wymagany język obsługi: polski. 9. Sterownik powinien w standardzie mieć możliwość dostępu przez użytkownika do zmiany wartości zadanej, odczytu zaistniałych błędów oraz częstotliwości. 10. Zestaw winien posiadać możliwość ustawiania drugiej wartości zadanej w celu obniżenia ciśnienia pracy w nocy (funkcja ta ma na celu zwiększenie oszczędności energii). 11. Zestaw powinien posiadać możliwość dołączenia kolejnych jednostek w przyszłości i współpracy z istniejącym systemem sterowania. 12. Zestaw powinien przejść próbę szczelności i próbę ciśnieniową na stanowisku badawczym co ma być potwierdzone raportem z badań. 13. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zestawu nie może być zlokalizowany dalej niż 180 od siedziby Zamawiającego. 14. Na zestaw hydroforowy producent powinien posiadać atest higieniczny PZH, który winien być dołączony do oferty. Montaż oraz uruchomienie zestawu hydroforowego winno być dokonane w porze nocnej z soboty na niedziele w godzinach od 20:00 do 8.00 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Minimalny okres gwarancji wynosi: 24 m-ce. Zadanie obejmuje: - odbiór techniczno - jakościowy zestawu hydroforowego; - odbiór faktyczny zestawu hydroforowego; - montaż zestawu hydroforowego; - przeszkolenie pracowników obsługi stacji hydroforowej - przy rozruchu urządzenia pompowego; - opracowanie i dostawę dokumentacji techniczno-ruchowej (w języku polskim); - miejsce dostawy i montażu: Głubczyce ul. Powstańców 2. Zestaw hydroforowy winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując takie wyroby i materiały, które posiadają stosowne aprobaty techniczne i atesty przewidziane Polskim prawem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.12.00 - Pompy elektryczne 42.12.21.30 - Pompy wodne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 4.000,00 zł 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001 4) Kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie spółki Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 6) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Spółki, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg. formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg. formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania niezbędnego potencjału technicznego - pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg. formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg. formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej pod uwagę będą brane oferty: a) wykonawców, którzy przedstawią do oferty oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg. formuły spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Atest hignieniczny PZH.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 6 SIWZ), 2. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ), 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania w tym postępowaniu, 5. Oświadczenie z art. 24 - ustawy Pzp (załącznik nr 2 i 3 SIWZ), 6. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Pzp (załącznik nr 4 SIWZ), 7. Wykaz dostaw wykonanych w latach 2009-2012 (wg. załącznika nr 5 SIWZ) wraz z referencjami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku: a. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. ustawowa zmiana stawki VAT). b. w sytuacji, gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w dacie podpisania umowy, nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia. c. wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 11:30, miejsce: ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce pokój nr 19 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.