eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Stargard Szczeciński: Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 420552 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389640 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie remontów cząstkowych i usług eksploatacyjnych na drogach będących w zarządzie Gminy-Miasta Stargard Szczeciński (w tym również dróg nie posiadających statutu dróg publicznych) od 1 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2016 r. w zakresie robót i czynności opisanych w załączniku nr 3 niniejszej siwz, 2) świadczenie zamówienia również na innych drogach, które Zamawiający przejmie w zarządzenie po terminie wszczęcia niniejszego postępowania do końca okresu realizacji umowy 3) wykonywanie innych robót remontowo-eksploatacyjnych, nie wymienionych w załączniku nr 3, które są niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania w ramach zawartej umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą, wykonywania prac remontowych, niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, wykraczających poza remonty cząstkowe. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: a) łączna długość dróg gminnych podlegających eksploatacji - ~85 km b) orientacyjna wielkość planowanych nakładów przeznaczonych na realizację zamówienia w 2015-2016 r. - ~ 2,5 mln zł brutto (wielkość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb remontowo-utrzymaniowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego), 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót cząstkowych opisuje załącznik nr 3. Do wykonywanych robót zastosowanie mają specyfikacje techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót dla robót drogowych opracowane przez GDDKiA. 2) Szczegółowy wykaz dróg gminnych podlegających zamówienia dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim (http://www.stargard.pl/files/101/195/ulice-spis.pdf ) 3) Remonty cząstkowe obejmują usuwanie lokalnych uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji nawierzchni i oznakowania. 4) Eksploatacja pasów zieleni będących w granicach pasa drogowego, oczyszczanie terenu i utrzymanie zimowe nawierzchni drogowych nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości przewidywanych ilości poszczególnych robót i usług określonych w załączniku Nr 3 stosownie do aktualnych potrzeb i posiadanych środków finansowych. 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. 3) W zakres zamówienia wchodzi również bieżąca kontrola stanu technicznego oznakowania drogowego oraz nawierzchni ulic, chodników i zjazdów realizowana przez przeglądy cykliczne co najmniej dwa razy w tygodniu. 4) W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, uszkodzenie należy zabezpieczyć, oznakować i przystąpić do ich usunięcia , a o fakcie niezwłocznie poinformować inspektora. Pozostałe uszkodzenia należy zgłaszać najpóźniej następnego dnia po wykonanym przeglądzie z propozycją sposobu i terminu wykonania naprawy. W sytuacji robót zanikowych Wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną uszkodzeń przed przystąpieniem do ich naprawy 5) Wykonawca winien zapewniać możliwość zabezpieczenia miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego, po godz. 15 oraz w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy). Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu na wskazany przez wykonawcę numer kontaktowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego w momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. od 1 stycznia 2015 r. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu numer kontaktowego telefonu komórkowego pod którym zobowiązuje się przyjmować całodobowo zgłoszenia o zaistniałych zdarzeniach awaryjnych, mających istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu, których wykonanie jest pilnie wymagane. 8) Wykonawca nie ponosi jedynie odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie mienia w wyniku aktów wandalizmu lub skutków nieprzewidywalnych zdarzeń (np. wypadki, skrajne warunki pogodowe itp.). 9) Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu dwa razy w miesiącu raporty o stanie dróg. Raport powinien zawierać m.in. nazwę ulicy, opis uszkodzenia, sposób i termin ich naprawy oraz informację o zauważonych w wyniku przeglądów potencjalnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na właściwy stan dróg . 10) Wykonawca jest obowiązany prowadzić księgę obmiarów robót eksploatacyjnych, która stanowić będzie razem z kosztorysem powykonawczym załącznik do protokołu odbioru robót. 11) Wykonawca winien posiadać rezerwę znaków do wykorzystania w sytuacjach awaryjnych. Znak A-7 szt. 2; Znak D-1 szt. 1; Znak D-6 szt. 2; Znak B-1 szt. 2; Znak B-2 szt. 1; Znak U-3c szt.1; Znak U-3d szt. 1; Znak U-51 szt. 1; 12) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane MAXBUD, ul. Łabędzia 22, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2264915,85

  • Oferta z najniższą ceną: 2264915,85 / Oferta z najwyższą ceną: 2962733,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.