eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Stargard Szczeciński: Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 389640 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński , ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie remontów cząstkowych i usług eksploatacyjnych na drogach będących w zarządzie Gminy-Miasta Stargard Szczeciński (w tym również dróg nie posiadających statutu dróg publicznych) od 1 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2016 r. w zakresie robót i czynności opisanych w załączniku nr 3 niniejszej siwz, 2) świadczenie zamówienia również na innych drogach, które Zamawiający przejmie w zarządzenie po terminie wszczęcia niniejszego postępowania do końca okresu realizacji umowy 3) wykonywanie innych robót remontowo-eksploatacyjnych, nie wymienionych w załączniku nr 3, które są niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania w ramach zawartej umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą, wykonywania prac remontowych, niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, wykraczających poza remonty cząstkowe. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: a) łączna długość dróg gminnych podlegających eksploatacji - ~85 km b) orientacyjna wielkość planowanych nakładów przeznaczonych na realizację zamówienia w 2015-2016 r. - ~ 2,5 mln zł brutto (wielkość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb remontowo-utrzymaniowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego), 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót cząstkowych opisuje załącznik nr 3. Do wykonywanych robót zastosowanie mają specyfikacje techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót dla robót drogowych opracowane przez GDDKiA. 2) Szczegółowy wykaz dróg gminnych podlegających zamówienia dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim (http://www.stargard.pl/files/101/195/ulice-spis.pdf ) 3) Remonty cząstkowe obejmują usuwanie lokalnych uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji nawierzchni i oznakowania. 4) Eksploatacja pasów zieleni będących w granicach pasa drogowego, oczyszczanie terenu i utrzymanie zimowe nawierzchni drogowych nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości przewidywanych ilości poszczególnych robót i usług określonych w załączniku Nr 3 stosownie do aktualnych potrzeb i posiadanych środków finansowych. 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. 3) W zakres zamówienia wchodzi również bieżąca kontrola stanu technicznego oznakowania drogowego oraz nawierzchni ulic, chodników i zjazdów realizowana przez przeglądy cykliczne co najmniej dwa razy w tygodniu. 4) W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, uszkodzenie należy zabezpieczyć, oznakować i przystąpić do ich usunięcia , a o fakcie niezwłocznie poinformować inspektora. Pozostałe uszkodzenia należy zgłaszać najpóźniej następnego dnia po wykonanym przeglądzie z propozycją sposobu i terminu wykonania naprawy. W sytuacji robót zanikowych Wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną uszkodzeń przed przystąpieniem do ich naprawy 5) Wykonawca winien zapewniać możliwość zabezpieczenia miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego, po godz. 15 oraz w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy). Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu na wskazany przez wykonawcę numer kontaktowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego w momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. od 1 stycznia 2015 r. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu numer kontaktowego telefonu komórkowego pod którym zobowiązuje się przyjmować całodobowo zgłoszenia o zaistniałych zdarzeniach awaryjnych, mających istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu, których wykonanie jest pilnie wymagane. 8) Wykonawca nie ponosi jedynie odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie mienia w wyniku aktów wandalizmu lub skutków nieprzewidywalnych zdarzeń (np. wypadki, skrajne warunki pogodowe itp.). 9) Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu dwa razy w miesiącu raporty o stanie dróg. Raport powinien zawierać m.in. nazwę ulicy, opis uszkodzenia, sposób i termin ich naprawy oraz informację o zauważonych w wyniku przeglądów potencjalnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na właściwy stan dróg . 10) Wykonawca jest obowiązany prowadzić księgę obmiarów robót eksploatacyjnych, która stanowić będzie razem z kosztorysem powykonawczym załącznik do protokołu odbioru robót. 11) Wykonawca winien posiadać rezerwę znaków do wykorzystania w sytuacjach awaryjnych. Znak A-7 szt. 2; Znak D-1 szt. 1; Znak D-6 szt. 2; Znak B-1 szt. 2; Znak B-2 szt. 1; Znak U-3c szt.1; Znak U-3d szt. 1; Znak U-51 szt. 1; 12) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy o maksymalnej wartości nie przekraczającej 25 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające może polegać na wykonywaniu obsługi remontowo-eksploatacyjnej dróg gminnych w okresie po 31.12.2016, nie dłużej jednak niż do 31.05.2017 w sytuacji gdy do 31.12.2016 r. Zamawiający nie będzie w stanie udzielić zamówienia nowemu wykonawcy wybranemu w wyniku prawomocnie rozstrzygniętego kolejnego postępowania przetargowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia, realizowanego na podstawie jednej umowy, polegającego na obsłudze remontowej dróg (utrzymaniu dróg), trwającej co najmniej przez okres 6 miesięcy, świadczonej na zlecenie (umowę) dowolnego zarządcy dróg o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto. Dopuszcza się wykazanie zamówienia aktualnie realizowanego, jeżeli okres realizacji do terminu otwarcia ofert wynosi co najmniej 6 miesięcy. Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (wystawionych przez ich odbiorcę), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy wskazać jedynie zamówienia (roboty), które dotyczą utrzymania dróg. W wykazie należy wskazać co najmniej jedną robotę (zamówienia) spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia wykonaną przez Wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający wymaga aby do wykazu załączyć dowód (poświadczenie) do co najmniej jednego wymaganego zamówienia. Zamawiający nie wymaga wskazywania w wykazie informacji o robotach (zamówieniach) niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Do przedkładanych dowodów zastosowanie mają przepisy § 1 ust. 2, 3 oraz 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz.231). Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wykonanego jednego wymaganego zamówienia) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie jednego wymaganego zamówienia. W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie wykonywał roboty wskazane jako roboty zastrzeżone do osobistego wykonania (patrz pkt.2 ppkt 9). Udostępnienie zasobów wiedzy i doświadczenia musi być związane z wykonywaniem robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi. Ocena spełnienia tego warunku, według reguły spełnia/nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wycena ofertowa) sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 siwz, 2) Wykonawca, który przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów przedkłada także: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) w przypadku gdy Wykonawca nie mający wymaganej wiedzy i doświadczenia, a więc Wykonawca niezdolny do wykonania zamówienia, polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - pisemne zobowiązanie tego podmiotu do podjęcia się wykonania zamówienia jako Podwykonawca - w tym zakresie robót, w którym Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu (wg wzoru załącznika 2a). Za roboty takie uznaje się roboty zastrzeżone do osobistego wykonania określone w rozdziale II pkt.2 ppkt 9. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wykazać w załączniku nr 2 ten zakres robót, który zleci Podwykonawcy. Powoływanie się na zasoby innego podmiotu jest niedopuszczalne w przypadku gdy warunek wiedzy i doświadczenia dotyczący wykonanych robót samodzielnie spełnia Wykonawca 3) dokumenty wykazujące uprawnienia osoby lub osób podpisujących ofertę do dokonywania czynności prawnych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwa);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji - czas przystąpienia do usuwania zgłoszonych napraw awaryjnych od momentu zgłoszenia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

(na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy). Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie: 1) wszelkie nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy, których wprowadzenie nie jest sprzeczne z treścią oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.stargard.pl/index.php?id=zampub&zp=list
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobranie ze strony www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) http://bip.um.stargard.pl/index.php?id=zampub&zp=list.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miejski ul. Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.