eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa komputerów przenośnych (notebooki) wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu RTV - czytników ebooków, w ramach Projektu Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-28

Łódź: Zakup i dostawa komputerów przenośnych (notebooki) wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu RTV - czytników ebooków, w ramach Projektu Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2
Numer ogłoszenia: 419658 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333872 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa komputerów przenośnych (notebooki) wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu RTV - czytników ebooków, w ramach Projektu Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie podzielono na dwie części, od 1 do 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego nieużywanego, nierefabrykowanego i nieregenerowanego oraz nienaprawianego sprzętu komputerowego i RTV obejmującego: komputery przenośne (notebooki) wraz oprogramowaniem (systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego) oraz urządzenia umożliwiające czytanie elektronicznych książek (czytniki ebook) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (patrz ust. 2) oraz na warunkach stawianych przez Zamawiającego. 1.2.Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników (dalej: Projekt). 1.3.Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją pośredniczącą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia bez prawa regresu ze strony Wykonawcy. 2.Opis przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia na części: Część 1 - Dostawa komputerów przenośnych (notebooków) z oprogramowaniem (system operacyjny oraz pakiet biurowy) - 2 sztuki. Nie dopuszcza się wariantowości oferowanych produktów: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 2 jednakowe modele notebooków wraz z wgranym systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym, spełniających wszystkie parametry techniczne i wymagania określone szczegółowo przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ Część 2 - Dostawa czytników ebook - 40 sztuk Nie dopuszcza się wariantowości oferowanych produktów: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 40 jednakowych modeli czytników ebook spełniających wszystkie parametry techniczne i wymagania określone szczegółowo poniżej: Minimalne parametry techniczne oferowanych urządzeń: 1) Ekran - wyświetlacz co najmniej 6 cali, rozdzielczość minimum 800x600 pikseli, technologia e-papieru 2) Pamięć wbudowana - minimalne parametry: co najmniej 4GB wbudowanej pamięci; 3) Obsługa dodatkowej pamięci (karty pamięci) - Wbudowany czytnik MicroSD; 4) Menu w języku Polskim; 5) Obsługa formatów plików - co najmniej: .txt; epub; .pdf; .rtf; 6) Złącze USB lub mikro USB - w załączeniu odpowiedni przewód umożliwiający ładowanie urządzenia; 7) Gwarancja: Producenta co najmniej 12 miesięcy Dodatkowe wymagania: Wykonawca zobowiązany będzie również wgrać do pamięci czytników podręcznika IPSSzSZ. Materiały zostaną dostarczone przez Zamawiającego drogą elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy z wykonawcą realizującym tą część zamówienia. 2.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na dowolną ilość części...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTIS Komputer Sp. z o.o., Ul. Kasprzaka 256, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5471,04

  • Oferta z najniższą ceną: 5471,04 / Oferta z najwyższą ceną: 5741,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDO-STAR Zdzisław Słodkowski, Ul. Wysoka 21, 90-036 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7367,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7367,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10744,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.