eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników - przez Specjalistę ds. rozliczeń i monitoringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-28

Łódź: Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników - przez Specjalistę ds. rozliczeń i monitoringu
Numer ogłoszenia: 419654 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283912 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników - przez Specjalistę ds. rozliczeń i monitoringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę profesjonalnej usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w ramach projektu Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników polegającej w szczególności na opracowaniu i wykorzystaniu narzędzi ewaluacyjnych i monitoringowych. 1.2.Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników (dalej: Projekt). 1.3.Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją pośredniczącą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia bez prawa regresu ze strony Wykonawcy. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie zaangażowana na stanowisku Specjalista ds. rozliczeń i monitoringu w wymiarze maksymalnie 880 godzin przez cały okres trwania umowy. 2.2.Do obowiązków Specjalisty ds. rozliczeń i monitoringu (dalej: Specjalista) należą: - przygotowanie regulaminu monitoringu i ewaluacji w oparciu o wniosek o dofinansowanie - przygotowanie narzędzi monitoringowych i ewaluacyjnych w postaci m.in. kwestionariuszy ankiet i wywiadów ex ante i ex post, testów wiedzy i kompetencji ex ante i ex post, arkuszy samooceny, kart obserwacji i hospitacji, kart konsultacji, szablonów opinii etc. - utworzenie matryc kodowych do zaproponowanych narzędzi - prowadzenie prac monitoringowych i ewaluacyjnych w szkołach i zakładach pracy w godzinach pracy placówek edukacyjnych i zakładów pracy (powielanie, dystrybucja i zbieranie narzędzi wśród uczniów i prowadzących) - analiza danych ilościowych i jakościowych uzyskanych w toku działań monitoringowych i ewaluacyjnych - opracowanie raportów i sprawozdań cząstkowych oraz zbiorczych z przeprowadzonych analiz zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie - opracowanie i nadzór nad dokumentacją projektu w zakresie monitoringu i ewaluacji - archiwizacja dokumentacji monitoringowej i ewaluacyjnej w wersji papierowej i elektronicznej - zarządzanie ryzykiem w projekcie (identyfikacja ryzyka, analiza jakościowa i ilościowa ryzyka, planowanie i reakcja na ryzyko, monitorowanie i kontrola ryzyka) - wsparcie w rekrutacji uczestników projektu, w tym utworzenie i prowadzenie baz danych uczestników, przydział do grup oraz monitoring zmian - kontakty z dyrekcją szkół w godzinach pracy placówek edukacyjnych - monitoring wydatków w projekcie, w tym prowadzenie zestawienia ponoszonych kosztów i prognoz wydatków w arkuszu kalkulacyjnym - prowadzenie sprawozdawczości finansowej i merytorycznej projektu z uwzględnieniem zarówno wytycznych POKL jak i wewnętrznych wymogów formalnych instytucji publicznej; - wypełnianie formularza PEFS - opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z zasadami realizacji projektów POKL - wystawianie not księgowych - monitoring wkładu własnego w projekcie - monitoring wydatków w ramach finansowania krzyżowego - nadzór nad przepływem środków finansowych w projekcie - współpraca z księgowym/ą projektu oraz działem księgowości Zamawiającego - stały kontakt z Koordynatorem projektu w kwestii zarządzania kosztami (np. informowanie o zauważonych nieprawidłowościach finansowych) oraz Instytucją Pośredniczącą w związku z zatwierdzeniem wniosków o płatność; - sporządzanie harmonogramów płatności i dbałość o płynność finansową projektu - sporządzanie Wniosków Beneficjenta o Płatność w części finansowej - sporządzanie załącznika nr 2 do Wniosku Beneficjenta o Płatność - archiwizacja dokumentacji finansowej projektu - uczestnictwo w pracach zespołu projektowego, w tym w cotygodniowych zebraniach zespołu projektowego 3.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 3.1.Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów Wykonawcy dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył Koordynator Projektu. 3.2.Wykonawca podlega bezpośrednio Koordynatorowi Projektu - wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 3.4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, 3.5.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 3.4. stosuje się odpowiednio. a) Zgodnie z wytycznymi projektu, Zamawiający przewiduje zaangażowanie Specjalisty poziomie maksymalnie 880 godzin, przy czym Zamawiający wymaga takiego zorganizowania prac przez Wykonawcę aby w każdym z miesięcy trwania umowy, Specjalista przedstawił rozliczenie za co najmniej 50 godzin. 3.6.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Bartosiak, ul. Bratysławska 14/40, 94-040 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16991,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.