To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 41957 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Rymanów: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymanów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa III Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18039
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, krajowy numer identyfikacyjny
37044059000000, ul.
ul. Mitkowskiego
,
38480
Rymanów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 355 006, faks
134 355 765, e-mail
przetargi@rymanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rymanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymanów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIN.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Rymanów, w zakresie: a) w budynku użyteczności publicznej przy Ośrodku Kultury Fizycznej w Rymanowie: ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 10cm na powierzchni 296,27m2; ? docieplenie stropodachu wełną mineralną o gr. 12cm na powierzchni 131,00 m2; ? wymiana okien zewnętrznych na PCV o powierzchni 4,74 m2; ? wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na PCV o powierzchni 2,47 m2; ? wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na PCV o powierzchni 2,61 m2; ? modernizację istniejącego systemu c.w.u obejmującą montaż kolektorów słonecznych (3szt.) z grupą pompową i do przygotowywania ciepłej wody; ? modernizację istniejącego systemu c.o. obejmującą: montaż kotła CO gazowego z zamkniętą komorą spalania, wykonanie nowej instalacji CO, montaż nowych grzejników panelowych stalowych z zaworami termostatycznymi (26 szt.), ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, b) w budynku Szkoły Podstawowej w Głębokiem: ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 15 cm na powierzchni 550,70 m2; ? docieplenie ściany na gruncie płytami styropianowymi o gr. 10 cm na powierzchni 82,03 m2; ? wymiana okien metalowych na PCV o powierzchni 0,61 m2; ? wymiana drzwi zewnętrznych na PCV o powierzchni 2,00 m2; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, c) w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Milczy: ? docieplenie stropu płytami z wełny mineralnej grubości 16cm na powierzchni 97,36 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 15 cm, na powierzchni 956,97 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 8cm na powierzchni 53,21 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 10 cm na powierzchni 158,50m2; ? wymianę drzwi zewnętrznych o powierzchni 3,71 m2; ? modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą wymianę istniejących grzejników na nowe stalowe panelowe wyposażone w głowice termostatyczne - 83 szt.; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, d) w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Króliku Polskim: ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 12 cm na powierzchni 826,73 m2; ? modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą wymianę istniejących grzejników na nowe stalowe panelowe wyposażone w głowice termostatyczne - 73 szt.; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, e) w budynku użyteczności publicznej, gdzie swoją siedzibę ma Przedszkole Sióstr Miłosierdzia w Rymanowie Zdroju: ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 15 cm na powierzchni 460,01m2; ? modernizację istniejącego systemu c.w.u obejmującą montaż kolektorów słonecznych (4szt.) z grupą pompową i wymiennikiem płytkowym do przygotowywania ciepłej wody; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, f) w budynku użyteczności publicznej, gdzie swoją siedzibę ma Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Rymanowie Zdroju-Desznie: ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 15cm na powierzchni 296,13m2; ? wymianę okien drewnianych na PCV o powierzchni 0,45 m2; ? wymianę drzwi zewnętrznych na PCV o powierzchni 2,37 m2; ? modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą montaż kotła c.o. z zamkniętą komorą spalania i dwupłaszczowym zestawem kominowym, ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, g) w budynku Domu Ludowego w Ladzinie: ? docieplenie stropu wełną mineralną o grubości 14cm, na powierzchni 208,00 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o gr. 12 cm na powierzchni 454,46 m2; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, h) w budynku Domu Ludowego w Domu Ludowym w Króliku Polskim: ? docieplenie stropu wełną mineralną o grubości 12 cm, na powierzchni 120,25 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych murowanych płytami styropianowymi o grubości 12 cm, na powierzchni 170,89 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych drewnianych wełną mineralną o grubości 12 cm, na powierzchni 263,74 m2; ? docieplenie ścian wewnętrznych z desek drewnianych wełną mineralną o grubości 13 cm, na powierzchni 50,73 m2; ? docieplenie ścian wewnętrznych z bali drewnianych wełną mineralną grubości 12 cm, na powierzchni 49,34 m2; ? wymianę okien drewnianych na PCV o powierzchni 2,56 m2; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, i) w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bałuciance: ? docieplenie stropu strychu wełną mineralną o grubości 10cm, na powierzchni 117,00 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o grubości 12 cm, na powierzchni 313,11 m2; ? docieplenie ścian poddasza wełną mineralną o grubości 10cm, na powierzchni 35,72 m2; ? wymianę okien drewnianych na PCV o powierzchni 33,79 m2; ? modernizację istniejącego systemu c.w.u obejmującą montaż dwufunkcyjnego kotła c.o. oraz wykonanie instalacji podłączeniowej; ? modernizację istniejącego systemu grzewczego obejmującą montaż pieca c.o., wykonanie instalacji c.o. oraz montaż grzejników stalowych panelowych z głowicami termostatycznymi (20 szt.); ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących, j) w budynku Domu Ludowego w Rymanowie ul. Mickiewicza: ? docieplenie dachu wełną mineralną o grubości 17 cm, na powierzchni 115,58 m2; ? docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 12cm na powierzchni 454,03 m2; ? wymiana okien drewnianych na PCV o powierzchni 3,85 m2; ? wymiana drzwi zewnętrznych na PCV o powierzchni 2,00 m2; ? wykonanie robót dodatkowych i towarzyszących. Po realizacji zadania Zamawiający dokona sprawdzenia poprawności wykonania docieplenia obiektów, za pomocą kamery termowizyjnej. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Uwaga: załączony przedmiar ma charakter wyłącznie pomocniczy. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. b) Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami technicznymi zaproponowanymi przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem przez Zamawiającego i nie zapłaceniem za tak wykonane roboty. c) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w oparciu o obowiązujący stan prawny, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45421000-4,
45111000-8,
45331100-7,
45331110-0,
45333000-0,
09332000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2175566.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1700803.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.