To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-12
Warszawa: Czynności związane z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich
Numer ogłoszenia: 41792 - 2012; data zamieszczenia: 12.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6369 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynności związane z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Czynności związane z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Europejskich. Zamówienie podzielone jest na 9 części: Część A Usługa polegająca na koordynacji działań podejmowanych w ramach obsługi przez CRZL Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich; Część B Usługa polegająca na organizacji procesu obsługi konkursu PO FIO oraz procedury podpisywania umów dotacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2012 r.; Część C Usługa polegająca na organizacji działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich oraz wsparcie obsługi konkursu PO FIO; Część D Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO; Część E Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO; Cześć F Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO; Część G Usługa polegająca na obsłudze administracyjno - logistycznej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich; Część H Usługa polegająca na obsłudze finansowo - księgowej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich; Część I Usługa polegająca na obsłudze prawnej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich przez radcę prawnego/adwokata/lub prawnika zagranicznego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej 75.13.11.00 - Usługi dla władz publicznych 75.13.10.00 - Dodatkowe usługi dla władz publicznych 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A. Usługa polegająca na koordynacji działań podejmowanych w ramach obsługi przez CRZL Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Rosiek-Bryks, ul. Zwycięstwa 10a/1, 57-540 Lądek Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84690,00
Oferta z najniższą ceną: 84690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: : Część C. Usługa polegająca na organizacji działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich oraz wsparcie obsługi konkursu PO FIO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Mierzyńska, Czerwonka - Folwark 33, 07-111 Czerwonka - Folwark, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50814,00
Oferta z najniższą ceną: 50814,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część D. Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Klara Jóźwicka, ul. M. Anielewicza 28a/29, 01-052 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63522,00
Oferta z najniższą ceną: 63522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117342,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część E. Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Kościółek, ul. Wyględowska 6/40, 02-654 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51876,00
Oferta z najniższą ceną: 51876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część F. Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Emilia Raś, Ul. Pratulińska 10/53, 03-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11292,00
Oferta z najniższą ceną: 11292,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część G. Usługa polegająca na obsłudze administracyjno - logistycznej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Pergół, Ul. Potażowa 35 m.1, 02-400 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40572,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47716,20
Oferta z najniższą ceną: 47716,20 / Oferta z najwyższą ceną: 47716,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część H. Usługa polegająca na obsłudze finansowo - księgowej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Woźnica - Zastawny, Glina, ul. Lubelska 29, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63522,00
Oferta z najniższą ceną: 63522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63522,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część I. Usługa polegająca na obsłudze prawnej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich przez radcę prawnego-adwokata-lub prawnika zagranicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Mentlewicz, ul. Międzynarodowa 57/25, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22066,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19635,00
Oferta z najniższą ceną: 19635,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19635,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Świadczenie usług kontroli związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Wsparcie prawnika w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.