eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Kłaj: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 417628 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323788 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłaju, Kłaj 652, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 12 284 15 66, faks 12 284 31 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej dla uczestników w ramach projektu Powalczmy o przyszłość. Projekt realizowany w ramach Priorytetu VII Promocja integracji Społecznej Działania7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie następujących zajęć dla 10 BO projektu systemowego Powalczmy o przyszłość: I. Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze czasowym 14 godzin dydaktycznych (14 x 45 min.) zajęć grupowych dla 10 osób - należy przeprowadzić 2 x po 7 godzin dydaktycznych. Zakres tematyczny zajęć to: poczucie własnej wartości i koherencji, asertywność i komunikacja, radzenie sobie ze stresem, identyfikacja i przeramowanie ograniczających przekonań, motywacja do zmiany, planowanie, zarządzanie działaniami, zarządzanie sobą w czasie. II. Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla 10 osób w wymiarze czasowym 4 godziny zegarowe (4 x 60 min.) dla każdej osoby. (indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta, ze szczególnym naciskiem na budowanie poczucia własnej wartości, odpowiedzialności za własne życie, przeramowanie ograniczających schematów oraz budowanie motywacji do zmiany) III. Trening Pracy - dla 10 osób wymiar czasowy 12 godzin dydaktycznych (12 x 45 min.)- zajęcia grupowe (należy przeprowadzić w czasie 2 dni po 6 godzin dydaktycznych- 45 min. dziennie) Zakres tematyczny tych zajęć to: bilans zasobów - identyfikacja mocnych i słabych stron, warsztat skutecznych technik poszukiwania pracy, praca z własnymi ograniczającymi przekonaniami na temat siebie i rynku pracy (na podstawie przeprowadzonego Kwestionariusza Oczekiwań), dokumenty aplikacyjne, autoprezentacja i rozmowa z pracodawcą IV. Doradztwo zawodowe indywidualne - wymiar czasowy - 2godziny zegarowe( 2x 60 min.) dla każdej z 10 osób. Zakres tematyczny tych zajęć to: określenie ścieżki rozwoju zawodowego, wyznaczenie konieczności odbycia kursu zawodowego (określenie kursu wg predyspozycji osoby) lub dalszej nauki, w odniesieniu do posiadanych kompetencji osobistych lub przygotowania do podjęcia konkretnego zatrudnienia. V. Warsztaty autoprezentacji i wizażu - wymiar czasowy - 4 godziny dydaktyczne (4 x 45 min.) - zajęcia grupowe dla 10 osób. Zakres tematyczny tych zajęć to: pielęgnacja twarzy i ciała - podstawowe wiadomości, magia kolorów - dobór i oddziaływanie, ABC makijażu i wizażu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie wyglądu i estetyki , szybkiego i łatwego makijażu, indywidualne dobieranie makijażu, stosowanie kosmetyków do pielęgnacji twarzy i demakijażu, zastosowanie środków pielęgnacyjnych do twarzy, demakijażu, stylizacji paznokci, zdobień, manicure. VI. Poradnictwo odwykowe dla 2 uczestników projektu po 10 godzin dydaktycznych ( 10x 45 min.). VII. Konsultacja dietetyczna dla 1 uczestnika projektu w ilości 3 godzin dydaktycznych (3x45 min.). W przypadku zajęć grupowych powyżej 5 godzin dydaktycznych należy zapewnić uczestnikom posiłek składający się z 1 dania obiadowego w tym: kotlet schabowy -180g, ziemniaki lub frytki - 150g, surówka 150g/1 osobę, sok lub kompot -250 ml Przerwa kawowa : kawa - 250ml i herbata 250ml, cukier 10g, woda mineralna, ciastka - 100g/1 osobę - dostępność na każdych zajęciach. W przypadku nieobecności na zajęciach uczestnika projektu, w uzasadnionych przypadkach należy przeprowadzić zajęcia w innym czasie dla tej osoby. Każdy uczestnik podczas zajęć powinien mieć możliwość skorzystania z opieki nad osobami zależnymi /dziećmi/. Opisane wyżej zajęcia Wykonawca przeprowadzi w siedzibie GOPS w Kłaju. Sala do prowadzenia zajęć użyczona zostanie nieodpłatnie w planowanym terminie uzgodnionym z Zamawiającym od podpisania umowy z wykonawcą do 28.09.2013 r. W trakcie szkoleń uczestnikom zostanie zapewniony poczęstunek w ramach przerw kawowych (kawa, herbata, ciastka). Wykonawca zapewni również nieodpłatnie uczestnikom szkoleń odbywających się na terenie gminy Kłaj możliwość pozostawienia dziecka w wieku do 12 lat pod opieką pedagoga. Wykonawca po zrealizowaniu usługi zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów: Listy obecności z każdego spotkania z podaniem: imienia i nazwiska, daty szkolenia, godziny od do, podpisu wykładowcy Dzienniki zajęć, w którym będą odnotowane każde szkolenia i warsztaty, z dodaniem wykorzystanych materiałów szkoleniowych Dokumentacja fotograficzna Certyfikaty z zajęć dla każdego uczestnika z wyszczególnieniem ilości godzin zajęć, Na certyfikatach zgodnie z Wytycznymi WUP dotyczącymi promocji - logotypy Unii Europejskiej Materiały należy wydrukować z logotypami Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie DOKUMENTY NALEŻY PRZEKAZAĆ DO ZAMAWIAJĄCEGO NAJPÓŹNIEJ DO DNIA 2013.09.28 JAKO PIERWSZE NALEŻY PRZEPROWADZIĆ ZAJĘCIA Z INDYWIDUALNEGO DORADZTWA ZAWODOWEGO I PRZEKAZAĆ INFORMACJĘ O PLANOWANYCH KURSACH DLA UCZESTNIKÓW. NIE PÓŹNIEJ NIŻ 7 DNI OD ROZPOCZĘCIA ZAJĘĆ Wymagania dla osób prowadzących: Posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu psychologa, doradcy zawodowego, potwierdzone dyplomem studiów wyższych Posiadanie uprawnień do przeprowadzenia kursu wizażu i autoprezentacji Posiadanie uprawnień do przeprowadzenia zajęć z terapii uzależnień - wskazane jest aby terapeutą była osoba, która miała wcześniej problem z uzależnieniem Posiadanie uprawnień pedagoga w celu zapewnienia opieki dzieciom w przypadku wystąpienia takiej konieczności Posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu dietetyka - wyższe studia z tego zakresu Dokumentacja z przeprowadzonych szkoleń ma zawierać: informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. 5. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług, a w szczególności rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników lub zmian liczby godzin zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. 6. Na początku i na końcu prowadzonej usługi należy przeprowadzić z każdym z uczestników szkolenia ankiety ewaluacyjne dotyczące umiejętności posiadanych przed szkoleniem i nabycia nowych umiejętności w związku z udziałem w szkoleniu. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program operacyjny Kapitał Ludzki - Europejski Fundusz Społeczny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia, ul. Konopnicka 21, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5356,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5356,20 / Oferta z najwyższą ceną: 21598,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.