eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Organizacja kompleksowego szkolenia teoretycznego i symulatorowego dla personelu latającego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-17 (80/ZP/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Zgierz: Organizacja kompleksowego szkolenia teoretycznego i symulatorowego dla personelu latającego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-17 (80/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 416342 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364152 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kompleksowego szkolenia teoretycznego i symulatorowego dla personelu latającego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-17 (80/ZP/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kompleksowego szkolenia teoretycznego i symulatorowego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-17 wraz z dojazdem do ośrodka szkoleniowego, zakwaterowaniem i wyżywieniem dla personelu latającego z Jednostki Wojskowej 4392 Nowy Glinnik. 2. Szkolenie zostanie przeprowadzone w języku polskim lub angielskim przez instruktorów / wykładowców posiadających co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Zakres szkolenia: -autorotacja śmigłowca po utracie/usterce śmigła ogonowego; -awaria instalacji hydraulicznej -wykonywanie lotów VFR -lądowanie na ograniczonej powierzchni/przestrzeni w górach oraz na ograniczonej powierzchni/przestrzeni w zapyleniu; -loty z podwieszeniem zewnętrznym; -wykonywanie lotów w różnorodnych warunkach pogodowych i porach roku; -współpraca w załodze wieloosobowej. Kurs może być modyfikowany zgonie z wymaganiami Zamawiającego. Materiały, wyposażenie oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia zapewni Wykonawca. Szkolenie musi obejmować: -szkolenie naziemne - wiedza teoretyczna (3,5h na załogę) (3,5h szkolenia w ciągu 1 dnia); -teoria dla procedur anormalnych - 2h; -teoria dla procedur awaryjnych - 1,5h -szkolenie na symulatorze - lotnicze (7,5h na załogę) (7,5h szkolenia w ciągu 2-3 dni) -szkolenie podstawowe do lotów w nocy - 1h; -szkolenie do lotów wg instrumentów w dzień/w nocy (+ loty NVG) - 1,5h; -podejście do lądowania w minimalnych warunkach pogodowych - 1h; -procedury anormalne - 2h; -procedury awaryjne - 2h. Osobom skierowanym na szkolenie Wykonawca zapewni: -transport do ośrodka szkoleniowego na trasie: - Nowy Glinnik - ośrodek szkoleniowy - Nowy Glinnik; -zakwaterowanie; -wyżywienie 3 razy dziennie (śniadanie, obiad, kolacja); -transfer z hotelu do ośrodka szkoleniowego i droga powrotna do hotelu. -ubezpieczenie NW w podróży; -opiekę instruktora podczas szkolenia; UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i złożenia wraz z ofertą programu szkolenia na symulatorze lotu dla personelu latającego, wykonującego loty na śmigłowcu Mi-17. 4. W szkoleniu uczestniczyć będzie 8 załóg, razem 24 osoby. Każda załoga składać się będzie z trzech osób (pierwszy pilot, drugi pilot, technik pokładowy). 5. Minimalny, zakładany czas szkoleniowy - 3 dni treningowe dla jednej tury (2 załogi).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAVITEC Sp. z o.o., ul. Św. Teresy 91, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247319,44

  • Oferta z najniższą ceną: 247319,44 / Oferta z najwyższą ceną: 247319,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.