eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-506a19f0-0165-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 "Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń przeznaczonych
na organizację oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 2 w Dąbrowie Leśnej, gmina Łomianki oraz w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym, gmina Łomianki.
2. Remont będzie polegać na zastosowaniu wełny mineralnej oraz okładziny ścian z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej, wymianie drzwi do pomieszczeń o klasie odporności ogniowej EI30, wykonanie przepustów instalacyjnych w ścianach
oraz w stropie o odporności ogniowej EI120 dla ścian i EI60 dla stropu, montaż przeciwpożarowych klap odcinających o klasie odporności ogniowej EIS120.
3. Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej obejmuje:
1) zabezpieczenie i przygotowanie miejsca wykonywania prac;
2) przestawienie i zabezpieczenie mebli i wyposażenia kolidującego ze strefą realizacji prac;
3) przygotowanie i posadowienie przy Szkole kontenera na odpady budowlane (lub big-baga), wg. potrzeb;
4) wymiana drzwi do dwóch sal, w których są zlokalizowane oddziały przedszkolne – 3 komplety o klasie odporności ogniowej EI30, drzwi należy wyposażyć
w samozamykacze;
5) zamontowanie w dwóch salach na przewodach wentylacyjnych klap przeciwpożarowych odcinających o klasie odporności EI120 wraz z ich podłączeniem do instalacji elektrycznej do rozdzielni elektrycznej
6) wykonanie podestu pod oknem na zewnątrz budynku dla każdego z oddziałów, zgodnie z przepisami w tym zakresie tj. wysokość dolnej krawędzi okna od podestu nie może przekraczać 90 cm;
7) wykonanie podwieszonego sufitu po przeprowadzeniu robót związanych
w wykonaniem nowych ścianek g-k;
8) obłożenie ścian od wewnątrz celem podniesienia oporności ogniowej ścian (wykonanie konstrukcji, obłożenie wełną mineralną niepalną, montaż wierzchnich płyt niepalnych, szpachlowanie, gipsowanie, przygotowanie ścian do malowania)
9) wykonanie przepustów instalacyjnych w ścianach oraz w stropie oddzielenia przeciwpożarowego o klasie odporności ogniowej EI30 (ściany), EI60 (strop);
10) wykonanie robót elektroinstalacyjnych wg. potrzeb (przenoszenie lamp oświetleniowych, przenoszenie gniazd elektrycznych, przenoszenie włączników światła)
11) malowanie pomieszczeń;
12) inne roboty ogólnobudowlane towarzyszące;
13) mycie i sprzątanie po robotach;
14) wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego dokumentacji powykonawczej na zrealizowane prace z uwzględnieniem atestów na wbudowane materiały budowlane, atestów na klasy oporności ogniowej, pomiarów bezpieczeństwa instalacji elektrycznych podlegających modernizacji, testów zadziałania klap odcinających ppoż.
15) szczegółowy zakres robót opisują:
• projektowane postanowienia umowne (wzór umowy);
• opinia Techniczna w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej – opracowanie kwiecień 2021 r.;
• przedmiar robót – jako dokument pomocniczy.
4. Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym obejmuje:
1) zabezpieczenie i przygotowanie miejsca wykonywania prac
2) przestawienie i zabezpieczenie mebli i wyposażenia kolidującego ze strefą realizacji prac
3) przygotowanie i posadowienie przy Szkole kontenera na odpady budowlane (lub big-baga), wg. potrzeb
4) wykonanie adaptacji istniejącej na parterze stołówki na oddział przedszkolny;
5) montaż drzwi o klasie odporności ogniowej EI30 do dwóch sal oddziałów przedszkolnych (jeden oddział – sala istniejąca, drugi oddział – sala do adaptacji po istniejącej stołówce), drzwi należy wyposażyć w samozamykacze;
6) wykonanie podestu pod oknem na zewnątrz budynku dla każdego z oddziałów, zgodnie z przepisami w tym zakresie tj. wysokość dolnej krawędzi okna od podestu nie może przekraczać 90 cm;
7) rozebranie istniejących ścianek działowych w jednej z sal przeznaczonych na oddział przedszkolny;
8) obłożenie ścian od wewnątrz celem podniesienia oporności ogniowej ścian (wykonanie konstrukcji, obłożenie wełną mineralną niepalną, montaż wierzchnich płyt niepalnych, szpachlowanie, gipsowanie, przygotowanie ścian do malowania). Wykonanie robót elektroinstalacyjnych wg. potrzeb (przenoszenie lamp oświetleniowych, przenoszenie gniazd elektrycznych, przenoszenie włączników światła);
9) adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na stołówkę (pomieszczenie na II piętrze Szkoły wraz z zapleczem);
10) wykonanie przyłączy wod-kan oraz przyłącza i rozdzielnicy zasilającej stołówkę w energię elektryczną Wykonanie wpustów podłogowych pod odwodnienie zaplecza stołówki kuchennej;
11) wykonanie instalacji wentylacyjnej – grawitacyjnej w pomieszczeniu przeznaczanym na stołówkę, wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej w pomieszczeniu przeznaczonym na zaplecze kuchenne stołówki;
12) przygotowanie podłoża i wykonanie podłóg z płytek gresowych wraz z cokołem
z płytek w sali jadalnej, wykonanie ścian z płytek gresowych oraz podłóg z płytek gresowych w sali zaplecza kuchennego stołówki;
13) malowanie pomieszczeń po wykonanych robotach;
14) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych, lampy oświetleniowe należy przewiedzieć w technologii lamp energooszczędnych LED;
15) inne roboty ogólnobudowlane towarzyszące;
16) mycie i sprzątanie po robotach;
17) wykonanie i dostarczenie do zamawiającego dokumentacji powykonawczej na zrealizowane prace z uwzględnieniem atestów na wbudowane materiały budowlane, atestów na klasy oporności ogniowej, pomiarów bezpieczeństwa instalacji elektrycznych podlegających modernizacji, przeglądu kominiarskiego instalacji wentylacyjnej na strefie stołówki oraz zaplecza kuchennego;
18) szczegółowy zakres robót opisują:
• projektowane postanowienia umowne (wzór umowy);
• opinia Techniczna w zakresie warunków ochrony przeciwpożarowej – opracowanie kwiecień 2021 r.;
• koncepcja pomieszczeń jadalni oraz pomieszczenia zaplecza kuchennego;
• przedmiar robót – dokument pomocniczy
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530187,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365310 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RW INVEST Robert Wróblewski ul. Graniczna 32A 05-200 Lipinki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251263186

7.3.4) Miejscowość: Lipinki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365310 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.