eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Przeprowadzenie szkoleń/kursów kwalifikacyjnych, doskonalących dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Olecko: Przeprowadzenie szkoleń/kursów kwalifikacyjnych, doskonalących dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 41516 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń/kursów kwalifikacyjnych, doskonalących dla uczestników projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia doskonalące adresowane są do kadry różnego sektora działającej na rzecz zdrowia mieszkańców, w tym pracowników podmiotów leczniczych, służb bezpieczeństwa, pomocy społecznej, kadry zarządzającej podmiotami różnego sektora zarówno publicznego, jak i niepublicznego. Celem tego działania jest wzmocnienie potencjału kadr działających na rzecz zdrowia mieszkańców powiatu oleckiego Ze względów organizacyjnych zakładów, w których pracują uczestnicy szkoleń oraz życie zawodowe i rodzinne uczestników, szkolenia realizowane będą w Olecku oraz innych miejscowościach na terenie powiatu (nie dotyczy części IV-praktyki oraz części V). W przypadku części IV Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i pokryć koszt dojazdu uczestników na zajęcia praktyczne. W budżecie należy uwzględnić wszystkie koszty szkolenia, w tym materiały szkoleniowe, wynagrodzenia kadry szkoleniowej, koszty dojazdu wykładowców, zakwaterowanie, certyfikaty, poczęstunek dla uczestników kursów i szkoleń. Wszystkie formy dokształcania mają zakończyć się wydaniem zaświadczenia/dyplomu/certyfikatu o ukończeniu szkolenia/kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Część I. Szkolenia z zakresu zaawansowanych zabiegów ratujących życie w obrażeniach ciała osób dorosłych i dzieci w opiece przedszpitalnej. ALSPC (Advanced Life Support Prowider Course): podstawowe i zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, zasady postępowania w chorobie wieńcowej, zasady postępowania w zachorowaniu zagrażającym zatrzymaniu krążenia, postępowanie w sytuacjach zagrażających życiu oraz zaburzeniach rytmu serca, stosowanie leków w resuscytacji, problemy etyczne intensywnej terapii - (19 pkt edukacyjnych dla lekarzy, 9 pkt edukacyjnych dla ratowników medycznych). Adresaci szkolenia - 56 osób (34 pielęgniarki, 8 położnych, 14 ratowników medycznych). Pediatric Advanced Life Suport Prowider Course: zaburzenia oddechowe u dzieci., zagrażające życiu zaburzenia rytmu, urazy u dzieci, podstawy toksykologii pediatrycznej, stany zagrożenia życia u noworodków, opieka nad dzieckiem przewlekle chorym - 11 pkt edukacyjnych dla lekarzy, 17 pkt edukacyjnych dla ratowników medycznych. Adresaci szkolenia - 36 osób 2 lekarzy, 23 pielęgniarki, 11 ratowników medycznych. ITLS Advanced Provider Course: zabezpieczenie miejsca zdarzenia, urazy czaszkowo-mózgowe i kręgosłupa, urazy klatki piersiowej, brzucha i kończyn, postępowanie z chorym we wstrząsie, postępowanie w oparzeniach, specyfika urazów u dzieci, kobiet ciężarnych i osób starszych, postępowanie z chorym znajdującym się pod wpływem alkoholu i narkotyków, zatrzymanie krążenia w urazach - (lekarze 18 pkt edukacyjnych OIL, ratownicy medyczni - 32 pkt). Adresaci szkolenia - 20 osób (2 lekarzy, 5 pielęgniarek, 13 ratowników medycznych). ACLS Advanced Cardiovascular Lafe Support Prowider Course: podstawowe i zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, zaburzenia rytmu serca, bezpieczna obsługa defibrylatora, ostre zespoły wieńcowe, postępowanie w udarze mózgu - (13 pkt. edukacyjnych dla lekarzy, 12 pkt. edukacyjnych dla ratowników medycznych). Adresaci szkolenia - 18 osób (5 pielęgniarek, 13 ratowników medycznych). Część II. Kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) Program kursu określa Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Kurs realizowany zgodnie Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 grudnia 2008 r. w sprawie szkoleń w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Pozytywne zaliczenie egzaminu nadaje tytuł ratownika. Kurs składa się z 25 godzin wykładów i 41 godzin ćwiczeń (66 godzin). Kurs kończy się egzaminem państwowym. Wymagania dla zleceniobiorcy - wpis do rejestru podmiotów prowadzących kursy KPP. Wymagania dotyczące szkoleniowców- osoby wymienione we wniosku o pozwolenie na prowadzenie kursów KPP w tym 1 osoba z ukończonym kursem instruktorskim BLS-AED, wykształceniem wyższym (przynajmniej I stopnia) z zakresu ratownictwa medycznego lub pielęgniarstwa lub pedagogiki (w przypadku pedagogiki również dyplom ratownika medycznego lub pielęgniarki co najmniej szkoły policealnej). Adresaci szkolenia - 65 osób (kierowcy karetek pogotowia nie posiadający tytułu ratownika medycznego, policjanci, strażacy). Część III. Kurs doskonalący dla ratowników medycznych. Kurs doskonalący skierowany jest do ratowników medycznych i ma na celu pogłębienie i aktualizację wiedzy i umiejętności z zakresu medycyny ratunkowej i organizacji ratownictwa medycznego. Wynika z ustawowego obowiązku samodoskonalenia na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie doskonalenia zawodowego ratowników medycznych, na podstawie art.12 ust. 2 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191 poz. 1410). Kurs trwa 48 godzin dydaktycznych. (120 pkt edukacyjnych dla ratowników medycznych). Adresaci szkolenia - 3 ratowników medycznych Część IV. Kurs kwalifikacyjny dla pielęgniarek psychiatrycznych. Kształcenie podyplomowe dla pielęgniarek określone w ustawie z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Nr 174, poz. 1039 ze zm.), zgodne z wymaganiami Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych. W programie blok ogólnozawodowy, blok specjalistyczny, część teoretyczna, część praktyczna. Część praktyczna kursu ma się odbyć w szpitalu psychiatrycznym specjalizującym się w leczeniu osób z zaburzeniami psychicznymi pod kierunkiem specjalistycznej kadry. Wymagania dla Zleceniobiorcy - wpis do rejestru podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych. Adresaci szkolenia - 15 osób (pielęgniarki). Część V. Przeszkolenie personelu na potrzeby otwarcia Szkoły Rodzenia Szkolenie ma na celu dostarczenie wszechstronnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności przydatnych w prowadzeniu Szkoły rodzenia. Organizacyjno - prawne aspekty funkcjonowania szkoły rodzenia. Zespół instruktorów Szkoły rodzenia - cechy osobowości, wiedza i umiejętności. Przebieg ciąży, porodu, połogu. Opieka nad noworodkiem. Zasady karmienia piersią. Elementy arteterapii i muzykoterapii w programie szkoły rodzenia. Ćwiczenia fizyczne, oddechowe, wizualizacyjne i relaksacyjne przydatne podczas ciąży, porodu i połogu. Wsparcia psychologiczne ciężarnych, rodzących oraz kobiet w okresie połogu. Jak dbać o dobry wizerunek i zadowolenie klientów szkoły rodzenia. Adresaci szkolenia - 4 osoby. Część VI. Szkolenia doskonalące dla lekarzy i pielęgniarek, pracowników pomocy społecznej, kadry zarządzającej różnego sektora ( łącznie 15 grup po 10-20 osób po 8 godzin każda grupa tj. 120 godzin). Standardy diagnostyczne i terapeutyczne, w tym wykrywania objawów depresji (8 godz.). Depresja. Przyczyny depresji. Objawy depresji. Podziały depresji. Rozpoznanie depresji. Leczenie depresji. Myśli samobójcze. Farmakoterapia i psychoterapia. Adresaci szkolenia - 40 osób. Przygotowanie do prowadzenia edukacji pacjentów i rodzin pacjentów z nowo wykrytymi zaburzeniami psychicznymi (8 godz.): Istota edukacji zdrowotnej pacjentów z zaburzeniami psychicznymi i rodzin pacjentów. Edukacja zdrowotna jako element pracy zespołu zadaniowego: Skład zespołu zadaniowego. Rola i zadania członków zespołu zadaniowego. Planowanie edukacji zdrowotnej ukierunkowanej na chorobę. Rola i znaczenie planowania w edukacji zdrowotnej. Podstawy planowania edukacji zdrowotnej: dobór tematu, określenie celu głównego i celów szczegółowych, dobór metod oraz środków dydaktycznych. Planowanie oceny skuteczności edukacji. Realizacja funkcji edukacyjnej ukierunkowana na potrzeby edukacyjne pacjentów: Źródła wiedzy pacjentów. Wiedza pacjentów na temat zależności między stylem życia a obecnym stanem zdrowia. Czy istnieje związek między stylem życia a chorobą. Świadomość pacjentów dotycząca zachowań prozdrowotnych. Sposoby pozyskiwania informacji na temat zachowań zdrowotnych. Oczekiwania pacjentów w zakresie edukacji. Komunikacja z osobami chorymi psychicznie: Co to jest proces komunikacji. Zakłócenia w komunikacji. Werbalne i niewerbalne środki przekazu. Klucze do odczytywania mowy ciała. Poznanie swoich mocnych stron w kontakcie z osobami zaburzonymi i dostosowanie stylu komunikacji. Zaufanie w kontakcie z pacjentem (wiarygodność, uczciwość, kompetencja, dobra wola, zrozumienie w warunkach pracy placówki medycznej). Docieranie do istoty problemu pacjenta. Aktywne słuchanie jako skuteczny instrument komunikacji. Rola właściwych pytań i umiejętności słuchania. Komunikowanie pacjentowi złych wiadomości - podstawowe zasady. Dyskusja z pacjentem, który nie jest zadowolony z rozwiązania. Techniki zbijania obiekcji. Rady dla pacjenta - kiedy i w jaki sposób ich udzielać. Asertywne radzenie sobie ze złością pacjenta. Adresaci szkolenia - 40 osób. Szkolenia dla pracowników pomocy społecznej z zakresu postępowania z osobą z zaburzeniami psychicznymi, w tym osobami, które stanowią zagrożenie dla siebie lub dla otoczenia (8 godz.). Specyfika osób z zaburzeniami psychicznymi (osoby z psychozami, zaburzeniami afektywnymi, starsze, w kryzysie psychicznym, z niepełnosprawnością intelektualną, z agresją, odmawiające kontaktu): Główne deficyty w zakresie umiejętności społecznych. Diagnozowanie zaburzeń psychicznych przez pracownika socjalnego. Psychospołeczne funkcjonowanie osób z zaburzeniami psychicznymi. Prawa i potrzeby osób z zaburzeniami psychicznymi. Standardy pracy socjalnej z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Organizacja wsparcia środowiskowego w miejscu zamieszkania. Pomoc poza miejscem zamieszkania ( DPS). Współpraca z innymi instytucjami - inicjowanie, koordynowanie i zasady współpracy wsparcia kierowanego do osób z zaburzeniami psychicznym. Współpraca z instytucjami medycznymi - min. szpitalami psychiatrycznymi, poradniami zdrowia psychicznego, ośrodkami wsparcia środowiskowego i całodobowego, służby miejskie i porządkowe, rehabilitacji leczniczej, społecznej i zawodowej, ośrodki leczenia uzależnień. Postępowanie z osobami, które stanowią zagrożenie dla siebie lub dla otoczenia. Specyfika pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi: Zasady pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Indywidualne podejście do osoby z niepełnosprawnością. Koncentracja na zasobach i mocnych stronach osoby z zaburzeniami psychicznymi. Komunikacja opiekuna z podopiecznymi (komunikacja, efektywna komunikacja, komunikacja terapeutyczna). Kształtowanie motywacji u chorego do akceptowanych przez otoczenie zachowań. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi z uwzględnieniem specyfiki ich choroby, min. rozwiązywanie konfliktów, agresja, stosowanie przymusu bezpośredniego, zachowania seksualne. Adresaci szkolenia -20 osób. Trudne sytuacje z pacjentem zdenerwowanym i pacjentem o zwiększonych wymaganiach i roszczeniach (8 godzin): Podstawowe zasady w kontaktach z pacjentami. Trudne rozmowy - komunikacja bezpośrednia i telefoniczna. Subiektywne i obiektywne wyznaczniki trudności pacjenta. Charakterystyka kłopotliwych pacjentów (starszy; niepełnosprawny; dziecko i rodzic dziecka; pacjent o postawie roszczeniowej, niezadowolony, rozczarowany; pacjent nieuprzejmy lub agresywny; pacjent upośledzony umysłowo lub chory psychicznie; pacjent, który kłamie lub manipuluje; inne osobowości). Wpływ typu osobowości pacjenta na przebieg rozmowy. Warunki zewnętrzne i ich wpływ na przebieg spotkania pacjent - pracownik. Pozytywne pierwsze wrażenie: dlaczego jest tak ważne. Elementy robienia dobrego wrażenia: mowa ciała, sposób wypowiadania się, etykieta, kontakt z pacjentem, empatia. Zasady prowadzenia rozmowy w zależności od wieku, cech, statusu rozmówcy. Zaufanie w kontakcie z pacjentem (wiarygodność, uczciwość, kompetencja, dobra wola, zrozumienie w warunkach pracy placówki medycznej). Docieranie do istoty problemu pacjenta. Rola właściwych pytań i umiejętności słuchania. Komunikowanie pacjentowi złych wiadomości - podstawowe zasady. Dyskusja z pacjentem, który nie jest zadowolony z rozwiązania. Techniki zbijania obiekcji. Rady dla pacjenta - kiedy i w jaki sposób ich udzielać. Emocje na linii pacjent - pracownik placówki służby zdrowia. Jak sprawnie odczytywać emocje rozmówcy i adekwatnie na nie odpowiadać np. gdy ten reaguje zbyt gwałtownie i emocjonalnie; co robić, gdy pacjent płacze. Zarządzanie czasem. Jak obsłużyć pacjenta w sposób szybki i rzeczowy. Adresaci szkolenia - 60 osób, 3 grupy po 20 osób (pielęgniarki, położne, rejestratorki, sekretarki medyczne). Budowanie zespołu, zarządzanie zespołem poprzez cele - (8 godzin): Grupa a zespół (etapy budowania zespołu, zasady funkcjonowania zespołu, cechy efektywnego i zintegrowanego zespołu, czynniki wpływające na atmosferę w zespole). Budowanie pozytywnych relacji między członkami zespołu (integracja, zaufanie, komunikacja, informacja zwrotna i jej rola w zarządzaniu zespołem). Struktura socjometryczna zespołu. Rola lidera w zespole, style kierowania zespołem. Podejmowanie decyzji w zespole. Rozwiązywanie problemów w zespole. Zarządzania przez cele (ZPC): Formułowanie celów. Analiza celów strategicznych związanych z wdrożeniem systemu. Kryteria wyboru celów. Klasyfikacja celów. Warunki realizacji celów. Adresaci szkolenia - Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej odpowiedzialnej za tworzenie prozdrowotnych warunków pracy. 60 osób, 3 grupy po 20 osób. Dyskryminacja i mobbing w środowisku pracy - przyczyny występowania, metody unikania (8 godzin): Istota, pojęcie i zakres mobbingu, dyskryminacji. Dyskryminacja w miejscu pracy. Uregulowania prawne dotyczące dyskryminacji. Molestowanie seksualne jako szczególna forma dyskryminacji. Przyczyny i uwarunkowania powstawania mobbingu. Osobowość ofiary i sprawcy mobbingu. Taktyki mobbingu. Zapobieganie mobbingowi jako obowiązek pracodawcy. Odpowiedzialność prawna z tytułu wystąpienia mobbingu. Wpływ zachowań mobbingowym na jednostkę i na organizację. Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji. Adresaci szkolenia - Szkolenie przeznaczone dla kadry zarządzającej odpowiedzialnej za tworzenie prozdrowotnych warunków pracy. 60 osób, 3 grupy po 20 osób..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być podmiotem uprawnionym do prowadzenia form doskonalenia w poszczególnych zakresach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dla części II wymaga się dołączenie kserokopii decyzji Wojewody wraz z dokumentacją wykładowców/instruktorów zgodnie ze złożonym do Wojewody wnioskiem o zgodę na prowadzenie kursów KPP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń/kursów, których program obejmował zagadnienia zbieżne z przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi udokumentować, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert prowadził szkolenia/kursy w danym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub prowadzi co najmniej trzy usługi edukacyjne z danej tematyki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że zapewni zespół ludzi zdolnych do wykonania zamówienia mających doświadczenie dydaktyczne oraz kompetencje merytoryczne do prowadzenia kształcenia z danego zakresu zgodnie z wymaganiami określonymi przez przepisy prawne oraz opisanymi w Załączniku nr 7. W tym celu Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Co najmniej trzy usługi edukacyjne z tematyki objętej przedmiotem szkolenia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wraz z podaniem przedmiotu usługi, wartości, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) - wykaz ten będzie służył do przyznania punktów w kryterium doświadczenie wykonawcy. Można to zrobić również na załączniku Nr 4 do SIWZ. W części IV należy przedstawić umowę/porozumienie na zorganizowanie zajęć praktycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany umowy mogą nastąpić tylko w wypadku: zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron o termin niezbędny na wykonanie obowiązków Wykonawcy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.04.2016r., zmiany kadry dydaktycznej, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowa osoba posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak dotychczasowy szkoleniowiec (osoby muszą spełniać wymagania określone w SIWZ), uzupełnienie kadry dydaktycznej w porównaniu do wskazanej w ofercie Wykonawcy, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania określone w SIWZ, zmiany formy organizacyjno - prawnej po stronie Wykonawcy przewidziane przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro projektu 19-400 Olecku, ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej) pokój nr 1A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 15:00, miejsce: Biuro projektu 19-400 Olecku, ul. Wojska Polskiego 13 (wejście od ul. Przytorowej) pokój nr 1A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.