eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 413972 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ing.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. rezerwację, wystawianie i sprzedaż biletów lotniczych na warunkach i w klasach zlecanych przez Zamawiającego, na trasach europejskich i pozaeuropejskich, a także w tzw. low cost airlines, z uwzględnieniem najbardziej korzystnych tras oraz taryf określonych przez przewoźników, a także doradztwo w zakresie wszelkich zmian w czasie trwania podróży. 2. stosowanie najniższych (z uwzględnieniem upustów i rabatów), dostępnych na rynku, cen biletów lotniczych, zgodnych z taryfą przewoźnika i promocji na określonej trasie i w żądanym terminie, z zachowaniem wymaganego standardu podróży. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca poda informację o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego. W razie uzyskania przez Zamawiającego niezależnej informacji o dostępności na rynku biletu tańszego niż zaproponowany przez Wykonawcę, Zamawiający może żądać wystawienia tańszego biletu; 3. sprzedaż biletu za cenę nie wyższą niż z dnia rezerwacji; 4. w przypadkach uzasadnionych trasą podróży oferowanie co najmniej 3 optymalnych dla Zamawiającego połączeń (najdogodniejszych, bezkolizyjnych i najtańszych) na danej trasie na jedno zapytanie Zamawiającego. 5. zapewnienie sprzedaży biletów lotniczych zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zlecenia przekazanego na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną, a w wyjątkowych sytuacjach na podstawie zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego; 6. w przypadku konieczności pilnych wyjazdów dołożenie wszelkich starań umożliwiających taką aranżację trasy podróży, która zapewni terminowe przybycie na miejsce przeznaczenia osób podróżujących; 7. w sytuacjach nie dających się przewidzieć możliwość dokonania bezpłatnych zmian rezerwacji (trasy, terminu podróży) oraz możliwość odwołania rezerwacji i zwrotu biletu w zaoferowanym przez Wykonawcę okresie (wyrażonym w godzinach) liczonym w stosunku do chwili realizacji biletu; 8. posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line czynnego po godzinach urzędowania biura do godz. 20.00 (poniedziałek-piątek), umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub dokonanie rezerwacji poza godzinami otwarcia biura; 9. przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; 10. bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów) i faktur za bilety do Instytutu Nauk Geologicznych PAN, odpowiednio w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, w terminie wymaganym przez Zamawiającego, najpóźniej jednak w terminie do 36 godzin od planowanego wylotu, jednakże w godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze, poniedziałek-piątek w godz. 8-16). W wyjątkowych sytuacjach sposób dostawy biletu może ulec zmianie i dostarczenie biletu może być wymagane w innym terminie niż dni i godziny pracy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w takich przypadkach bilet był dostępny dla Zamawiającego w przedstawicielstwie biura podróży (dotyczy: wylot w rejsie mającym początek w Polsce) lub linii lotniczej w kraju wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym, aby umożliwić odbiorcy rozpoczęcie podróży w wyznaczonym terminie; 11. przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów biletów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 12. każdorazowe niezwłoczne informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, zmiany godziny rejsu, odwołania rejsu, wpisania na listę rezerwową; 13. zapewnienie możliwości bezpłatnego zwrotu biletu w dniu jego sprzedaży; 14. przyjęcie zwrotu biletu lotniczego w przypadku odwołania wyjazdu oraz dokonanie zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić na podstawie faktury korygującej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu; 15. sporządzanie na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana zgodnie z firmułą spełnia-nie spełnia na podstawie załaczonych dokumentów i oświadczeń,tj. 1. wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dotyczącej sprzedaży różnego rodzaju biletów lotniczych na trasy międzynarodowe, każda usługa o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia. Wykaz (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II niniejszej SIWZ, Doświadczenie zawodowe powinien zawierać informację o wartości, przedmiocie, datach wykonania i odbiorcach. 2. dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług dołączonych do załącznika Doświadczenie zawodowe, 3. wykazu placówek (na formularzu ofertowym - Rozdział III SIWZ; 4. dokumentu potwierdzającego przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. Z załączonego dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia ten warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - procentowy upust od ceny netto biletu przy zakupie biletów lotniczych od przewoźnika IATA i Low Cost Airlines - 20
  • 3 - okres możliwości bezpłatnego odwołania i zwrotu biletu w stosunku do chwili jego realizacji (wyrażony w godzinach) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk 00-818 Warszawa ul. Twarda 51/55 II piętro, pok. 251.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk 00-818 Warszawa ul. Twarda 51/55 II piętro, pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.