eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 8012 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413972 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na trasach międzynarodowych dla pracowników Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. rezerwację, wystawianie i sprzedaż biletów lotniczych na warunkach i w klasach zlecanych przez Zamawiającego, na trasach europejskich i pozaeuropejskich, a także w tzw. low cost airlines, z uwzględnieniem najbardziej korzystnych tras oraz taryf określonych przez przewoźników, a także doradztwo w zakresie wszelkich zmian w czasie trwania podróży. 2. stosowanie najniższych (z uwzględnieniem upustów i rabatów), dostępnych na rynku, cen biletów lotniczych, zgodnych z taryfą przewoźnika i promocji na określonej trasie i w żądanym terminie, z zachowaniem wymaganego standardu podróży. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca poda informację o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego. W razie uzyskania przez Zamawiającego niezależnej informacji o dostępności na rynku biletu tańszego niż zaproponowany przez Wykonawcę, Zamawiający może żądać wystawienia tańszego biletu; 3. sprzedaż biletu za cenę nie wyższą niż z dnia rezerwacji; 4. w przypadkach uzasadnionych trasą podróży oferowanie co najmniej 3 optymalnych dla Zamawiającego połączeń (najdogodniejszych, bezkolizyjnych i najtańszych) na danej trasie na jedno zapytanie Zamawiającego. 5. zapewnienie sprzedaży biletów lotniczych zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zlecenia przekazanego na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną, a w wyjątkowych sytuacjach na podstawie zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego; 6. w przypadku konieczności pilnych wyjazdów dołożenie wszelkich starań umożliwiających taką aranżację trasy podróży, która zapewni terminowe przybycie na miejsce przeznaczenia osób podróżujących; 7. w sytuacjach nie dających się przewidzieć możliwość dokonania bezpłatnych zmian rezerwacji (trasy, terminu podróży) oraz możliwość odwołania rezerwacji i zwrotu biletu w zaoferowanym przez Wykonawcę okresie (wyrażonym w godzinach) liczonym w stosunku do chwili realizacji biletu; 8. posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line czynnego po godzinach urzędowania biura do godz. 20.00 (poniedziałek-piątek), umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub dokonanie rezerwacji poza godzinami otwarcia biura; 9. przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; 10. bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów) i faktur za bilety do Instytutu Nauk Geologicznych PAN, odpowiednio w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, w terminie wymaganym przez Zamawiającego, najpóźniej jednak w terminie do 36 godzin od planowanego wylotu, jednakże w godzinach urzędowania Zamawiającego (dni robocze, poniedziałek-piątek w godz. 8-16). W wyjątkowych sytuacjach sposób dostawy biletu może ulec zmianie i dostarczenie biletu może być wymagane w innym terminie niż dni i godziny pracy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w takich przypadkach bilet był dostępny dla Zamawiającego w przedstawicielstwie biura podróży (dotyczy: wylot w rejsie mającym początek w Polsce) lub linii lotniczej w kraju wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym, aby umożliwić odbiorcy rozpoczęcie podróży w wyznaczonym terminie; 11. przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów biletów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 12. każdorazowe niezwłoczne informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, zmiany godziny rejsu, odwołania rejsu, wpisania na listę rezerwową; 13. zapewnienie możliwości bezpłatnego zwrotu biletu w dniu jego sprzedaży; 14. przyjęcie zwrotu biletu lotniczego w przypadku odwołania wyjazdu oraz dokonanie zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić na podstawie faktury korygującej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu; 15. sporządzanie na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Furnel Travel International Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.