eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › dostawy wyrobów medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Pruszków: dostawy wyrobów medycznych.
Numer ogłoszenia: 41160 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7581192 w. 164, faks 022 7587813 w. 164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biznes-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy wyrobów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie. Wykonawca własnym środkiem transportu będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego tabelach asortymentowo-ilościowych stanowiących załacznik nr 2 do SIWZ/umowy . Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia, sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego złożonego telefonicznie lub faksem zamówienia rodzajowo - ilościowego, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia wyroby medyczne muszą być wpisane do Rejestru Wyrobów Medycznych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz.896 z p.zm.). Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia musi wynieść co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ/Umowy zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 pakietów: 1) Rękawice diagnostyczne latexowe 4900 op. 2) Rękawice diagnostyczne winylowe 870 op. 3) Elektrody : - do Holtera 7000 szt. - do monitorowania i prób wysiłkowych 30000 szt. 4) Obwody do respiratora i anestezjologii 250 szt. 5) Rurki intubacyjne 1200 szt. 6) Rurki ustno-gardłowe 500 szt. 7) Maski tlenowe 1500 szt. 8) Zestawy do lewatyw 1600 szt. 9) Worki na mocz 8000 szt. 10) Papiery rejestracyjne - do defibrylatora-ZOLL 20 szt. - do EKG-ASCARD A4 900 szt. - do CARDIETTE START 100 szt. - do USG- SONY UPP 110S 200 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 Prawa zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 2)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Ocena spełniania metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykaz minimum 2 dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 7. ocena spełniania metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 2) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania wymagane prawem, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych (Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz.896) z p.zm. a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b). certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ) c) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innych niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz.896) z p.zm. - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych (Dz.U.z 2004r. Nr 93 poz.896) z p.zm. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 3) Próbki oferowanych produktów w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 9 4) Katalog oferowanych produktów lub zdjęcia z opisem w języku polskim. 5) ) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 6) Tabela asortymentowo - ilościowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę- załącznik nr 2 7) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3 8) Parafowane karty oceny spełniania parametrów wymaganych - załącznik nr 8 9) Wykaz próbek parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 9 10) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany w postanowieniach zawartej umowy: 1) Skrócenie terminu obowiązywania umowy po warunkiem wystąpienia sytuacji nie przewidzianej umową zasadniczą 2) Obniżenie cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biznes-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - pokój zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne latexowe 4900op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagnostyczne winylowe 870 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody EKG: do Holtera 7000szt. do monitorowania i prób wysiłkowych 30000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody do respiratora i anestezjologii 250szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne 1200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki ustno-gardłowe 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski tlenowe 1500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do lewatyw 1600szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki na mocz 8000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery rejestracyjne: - do defibrylatora-ZOLL 20szt. - do EKG ASCARD A4 900szt. - do CARDIETTE START 100szt. - do USG SONY UPP 110S 200szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.