eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klonowa › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Klonowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-15

Klonowa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Klonowa
Numer ogłoszenia: 409060 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341334 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klonowa, ul. ks. Józefa Dalaka 2, 98-273 Klonowa, woj. łódzkie, tel. 043 8208493, faks 043 8208485.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Klonowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia Zadanie nr 1 2.1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Klonowa oraz wyposażenie w/w nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa. 2.2. Odpady będą odbierane z terenu gminy zgodnie ze szczegółowym wykazem nieruchomości (obejmującym ilość i rodzaj pojemników w które ma być wyposażona każda nieruchomość), który zostanie dostarczony wykonawcy w dniu podpisania umowy. Informacje w wykazie będą uaktualniane przez zamawiającego do ostatniego dnia każdego miesiąca. 2.3. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do dnia 31 grudnia 2014 r. 2.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 2.4.1. Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2.4.2. Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje: a) Odpady suche o kodach 15 01 06, 20 01 01, 20 01 40 (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe); b) Opakowania ze szkła o kodzie 15 01 07; c) Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02; 2.4.3. Zużytych baterii o kodzie 20 01 34 z placówek oświatowych i instytucji publicznych. Wykaz lokalizacji pojemników na baterie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2.5. Odpady komunalne będą odbierane zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa z następujących pojemników: 2.5.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l), b) w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l), c) w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l), d) na cmentarzach pojemniki o pojemności 1,1 m3 oraz KP-7 (7 m3). 2.5.2. Segregowane odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l), b) w zabudowie wielorodzinnej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l), c) na nieruchomościach przeznaczonych do użytku publicznego pojemniki w gnieździe ogólnodostępnym na szkło o pojemności od 1,5 m3 (typ IGLOO), pojemniki na tworzywa sztuczne od 1,1 m3, pojemniki na makulaturę od 1,1 m3, d) w obiektach użyteczności publicznej - pojemniki o pojemności od 0,12 m3 (120 l). 2.6. Odpady komunalne, będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych ujednoliconym kolorem zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa: a) zielonym - z przeznaczeniem na odpady komunalne zmieszane, b) żółtym - z przeznaczeniem na odpady suche, c) pomarańczowym - z przeznaczeniem na szkło, d) zielonym - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na szkło kolorowe, e) białym - pojemniki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na szkło bezbarwne, f) bez oznaczenia kolorem pojemniki z siatki w gniazdach ogólnodostępnych z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne. 2.7. Wykonawca wyposaży wskazane przez Zamawiającego nieruchomości w pojemniki zgodnie z wykazem o którym mowa w punkcie 2.2. z zachowaniem zasad określonych w pkt. 2.5. i 2.6. Zamawiający zastrzega, iż objęcie wszystkich mieszkańców nieruchomości systemem odbioru odpadów komunalnych powinno nastąpić w terminie 30 dni od momentu zawarcia umowy, nie później niż do dnia 1 stycznia 2015 r. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wykaz nieruchomości wraz z informacją o rodzaju i pojemności pojemników w które zostały wyposażone te nieruchomości oraz wykaz nieruchomości objętych wykazem określonym w pkt. 2.2, które nie zostały wyposażone w pojemniki, z podaniem przyczyny nie wyposażenia nieruchomości w pojemniki, w terminie do dnia 15 stycznia 2015 r. W przypadku gdy w wyniku aktualizacji wykazu określonego w pkt. 2.2 zaistnieje potrzeba wyposażenia w pojemniki nowych nieruchomości Wykonawca dokona tego w terminie 7 dni od dnia otrzymania uaktualnionego wykazu. 2.8. W tabeli podano szacunkowe ilości pojemników i odpadów odbieranych z terenu Gminy Klonowa, ilości rzeczywiste nie są zależne od Zamawiającego. Mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając powstawanie nowych nieruchomości oraz migracje ludności. Szacunkowe ilości pojemników i odpadów Rodzaj odpadu Rodzaj pojemnika Szacowana ilość pojemników Szacowana ilość odpadów komunalnych zebrana w ciągu miesiąca do odbioru z pojemników (m3) Odpady komunalne zmieszane: 120 l - 670szt.- 80,40, 240 l- 66szt-15,84, 1100 l-7szt-7,7, Razem 103,94. Odpady opakowaniowe szklane: 120 l-703szt-28,12 miesięcznie, bo kosz co kwartał, 240 l-31szt.-2,48, 1500 l-2szt.-1,00 Razem 31,60. Surowce suche 240 l-716szt.-171,84, 480 l lub 2x240 l-18szt.-8,64, Opakowania z tworzyw sztucznych 2500 l-2szt.-5,00 Baterie i akumulatory 120 l- 1szt.-0,003 Razem 185,48. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (wynikająca z pojemności koszy) L.p. Rodzaj odpadu Kod odpadu Miesięczna ilość odpadów [m3] Łączna ilość odpadów [m3] 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 103,94m3 3 741,84m3 2. Odpady suche (papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe) 15 01 06 20 01 01 20 01 40 180,47m3, 6 496,92m3 3. Opakowania ze szkła 15 01 07 31,60m3, 1 137,60m3, 4. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 5,00m3, 180m3, 5. Baterie i akumulatory 20 01 34 0,003m3, 0,108m3. 2.9. Odpady komunalne będą odbierane z następującą częstotliwością zgodną z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Klonowa: 2.9.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) Zabudowa jednorodzinna - 1 raz w miesiącu, b) Zabudowa wielorodzinna - 1 razy w miesiącu. 2.9.2. Segregowane odpady komunalne: a) Surowce suche - 1 raz w miesiącu, b) Opakowania szklane - 1 raz na kwartał, c) Opakowania szklane w gniazdach ogólnodostępnych - w zależności od potrzeb w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego, d) Opakowania z tworzyw sztucznych w gniazdach ogólnodostępnych - w zależności od potrzeb w terminie do7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego, e) Baterie i akumulatory - w zależności od potrzeb w terminie 7 dni od zgłoszenia przez zamawiającego. Zadanie nr 2 2.10. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyposażeniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych oraz odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zgromadzonych w PSZOK. 2.11. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów: a) Przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, b) Chemikaliów (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, c) Zużytych baterii i akumulatorów o kodzie 20 01 34, d) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36, e) Odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, f) Odpadów budowlano - rozbiórkowych o kodach z grupy 17, g) Zużytych opon o kodzie 16 01 03, h) Odpadów zielonych o kodzie 20 02 01, i) Opakowań ze szkła o kodzie 15 01 07, j) Opakowań z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02, k) Opakowań z papieru i tektury o kodzie 15 01 01. 2.12. Wykonawca wyposaży Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w następujące pojemniki do gromadzenia odpadów: a) Przeterminowane leki - pojemnik o pojemności 240 l, b) Chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) - 2 pojemniki o pojemności 240 l c) Zużyte baterie i akumulatory - pojemnik o pojemności 120 l, d) Odpady budowlano - rozbiórkowe - kontener 5,5 m3, e) Odpady zielone - kontener 1,1m3, f) Opakowania ze szkła - pojemnik o pojemności 1,5 m3 (typ IGLOO), g) Opakowania z tworzyw sztucznych - pojemnik o pojemności 2,5 m3 (typ SIATKA), h) Opakowania z papieru i tektury - pojemnik o pojemności 1,1 m3. 2.13. Odpady niewymienione w pkt. 2.12. będą gromadzone w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK. 2.14. Odpady wymienione w pkt. 2.11. będą odbierane z częstotliwością wynikającą z potrzeb z uwzględnieniem stopnia zapełnienia pojemnika. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. 2.15. Szacowana ilość odpadów do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: L.p. Rodzaj odpadu Kod odpadu Miesięczna ilość odpadów [Mg] Łączna ilość odpadów [Mg] 1. Przeterminowane leki 20 01 32 0,001Mg, 0,036Mg, 2. Chemikalia 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29* 0,005Mg, 0,18Mg, 3. Zużyte baterie i akumulatory 20 01 34 0,001Mg, 0,036Mg, 4. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 23, 20 01 35*, 20 01 36 0,020Mg, 0,72Mg, 5. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 0,060Mg, 2,16Mg, 6. Odpady budowlano - rozbiórkowe grupa 17 0,150Mg, 5,40Mg, 7. Zużyte opony 16 01 03 0,150Mg, 5,40Mg, 8. Odpady zielone 20 02 01 0,010Mg, 0,36Mg, 9. Opakowania ze szkła 15 01 07 0,030Mg, 1,08Mg, 10. Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 0,040Mg, 1,44Mg, 11. Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 0,015Mg, 0,54Mg. Zadanie nr 3 2.16. Przedmiotem zamówienia jest zbiórka odpadów określonych w pkt. 2.17, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem. 2.17. Zadanie polega na: a) zebraniu i załadunku na środek transportu wystawionych następujących rodzajów odpadów: - 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe, (wersalki, tapczany, łóżka, fotele, elementy stolarki, okna, dywany, wykładziny), - 16 01 03 - Zużyte opony - 20 01 35 * - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (telewizory, monitory), - 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (pralki, radia, drukarki, odkurzacze), - 20 01 23 * - Urządzenia zawierające freony (lodówki); b) zagospodarowaniu odebranych odpadów; c) posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady. 2.18. Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze. 2.19. Odpady o których mowa w pkt. 2.17 w ramach zbiórki objazdowej będą odbierane jeden raz w roku w terminie od 1 kwietnia do 30 czerwca. 2.20. Termin odbioru w/w odpadów zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na 2 miesiące przed planowaną zbiórką. 2.21. Wykonawca przedłoży harmonogram odbioru odpadów w terminie 30 dni przed rozpoczęciem zbiórki. Informacje dodatkowe: 2.22. Mapa Gminy Klonowa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.23. Łączna liczba osób zameldowanych na terenie gminy Klonowa wynosi około 3000, liczba osób wynikająca ze złożonych deklaracji dotyczących ustalenia opłaty za odbiór odpadów komunalnych wynosi około 2500. 2.24. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady, wynosi około 680. 2.25. Masa odpadów komunalnych odebranych w latach 2012-2013 z podziałem na poszczególne frakcje w Mg: L.p. Rodzaj odpadu 2012 rok 2013 rok 1. Zmieszane odpady komunalne 135,6-2012, 151,6-2013, 2. Surowce suche 7,5-2012, 22,8-2013 3. Opakowania szklane 21,4-2012, 30,0-2013, 4. Opakowania z tworzyw sztucznych 2,8-2012, 1,0-2013, 5. Odpady wielkogabarytowe - 1,78-2013 6. Przeterminowane leki - - 7. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 7,8-2012, - 8. Zużyte baterie i akumulatory 0,01-2012, - 9. Zużyte opony - 8,85-2013, 10. Odpady budowlano - rozbiórkowe - - 11. Odpady zielone - - 2.26. Długość dróg przebiegających przez gminę: a) drogi bitumiczne - 64 km b) drogi utwardzone -45 km c) drogi gruntowe - 52 km 2.27. Obowiązki Wykonawcy 2.27.1. Prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2.27.2. Przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania zmieszanych odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla regionu II lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi regionu zgodnie z uchwałą nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21.06.2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla województwa łódzkiego 2012 2.27.3. Przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 Ustawy o odpadach. 2.27.4. Uzyskanie poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów z dn. 25.05.2012 r. (Dz. U. 2012, poz. 676). 2.27.5. Uzyskanie: a) poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, b) poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w poszczególnych latach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych z dn. 29.05.2012 r. (Dz. U. 2012, poz. 645). 2.27.6. Kontrolowanie właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli nieruchomości w/w obowiązku. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, które stanowią dowód nie wywiązania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje je Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od momentu stwierdzenia naruszenia zasad selektywnej zbiórki odpadów. 2.27.7. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. Odbiór odpadów realizowany jest z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd. 2.27.8. Realizacja zadania 3 następuje poprzez odbiór odpadów wystawionych przez właściciela nieruchomości przed posesję do drogi dojazdowej w wyznaczonym dniu określonym w harmonogramie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-REGION Sp. z o.o., ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560999,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 747468,00

  • Oferta z najniższą ceną: 747468,00 / Oferta z najwyższą ceną: 747468,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.